banner87

Melih Gökçek’ten Kadir Topbaş mesajı

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı görevinden istifa eden Kadir Topbaş hakkında bir paylaşımda bulundu.

Melih Gökçek’ten Kadir Topbaş mesajı

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı görevinden istifa eden Kadir Topbaş hakkında bir paylaşımda bulundu.

23 Eylül 2017 Cumartesi 09:59
Melih Gökçek’ten Kadir Topbaş mesajı

Melih Gökçek Twitter hesabından Kadir Topbaş’la ilgili şunları paylaştı:

“İSTANBUL HAYATIYDI.. İSTANBUL’UN HER YERİNDE HİZMETİ VAR… İSTİFA KENDİ TAKTİRİ… TÜRKİYE SENİ HAYIRLA YAD EDECEKTİR YOL ARKADAŞIMIZ…”


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.09.2017 09:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ahmet Yavaş 2017-09-23 10:08:24

Yol arkadaşını yalnız bırakma...

Misafir Avatar
aNkArA,li 2017-09-23 10:34:30 @Ahmet Yavaş

Ankaralılar istifanı bekliyor..bu güne kadar ne vurdunuzsa kar olarak yeter deyin..
ahirette hesabını vereceksiniz..Tüyü bitmemiş yetimin öksüzün hakkını..
akp.li başkana ve vekile artık bundan sonra OY YOK..
SERMAYE İYİ ...kADİR MUHALLEBECİ OLDU..SEN NE OLACAKSIN..gÖKÇEK..?

Beğenmedim! (0)
Avatar
altar tarkan 2017-09-23 11:09:31

bu zatı muhterem neden istifa etmiyorda sayın erdoğana ayagının altını yalıyayım beni bir dönem daha bırak diyiyor bu ne aşk bu ne tutku acaba vatan aşkımı?zaten kadir tobbası aday göstermeyeceklerdi,bunu fırsat bilip istifa etti.eğer adamsa bu meclisin çıkardığı kendisinin itiraz ettiği imara açılan bölgelerden kimler hangi meclis üyeleri rüşvet almış çıkıp suç duyurusunda bulunsun .

Avatar
ali 2017-09-23 13:17:16

abi be kötü örnek oldun şimdi yayılır gider böyle istifalar nabcaaz şimdi malı daha pay

Avatar
Ahmet okuyan 2017-09-23 12:53:01

Dogru istanbulun heryerinde beton hizmeti var Allah basimizdan eksik etmesin.

Misafir Avatar
bolu 2017-09-23 13:44:28 @Ahmet okuyan

Gözleri var görmez, kulakları var duymaz SAĞIR lar. İstanbulu bir parça tanıyan Topbaş hakkında eğri meyri konuşmaz. İstanbulda Bedrettin Dalan zamanını gördük, Nurettin Sözen dönemini gördük. ah be unutkanlar ahh. ah be nankörler . siz çatlasanızda bu büyük Kutsal şehir bir daha cahillerin, iş bilmezlerin küfürbazların yönetimine verilmez. bu halk vefalıdır doğruyu yanlışı bilir. zevzeklere zırvalasın dursun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Reco 2017-09-23 12:23:55

Re-Cepciler.

Avatar