banner87

Meral Akşener'den İsmail Kahraman'a tepki

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Meclis Başkanı İsmail Kahraman'ın 18 Mart'ta Meclis'te kadın tiyatro sanatçılarının sahneye çıkmasını engellediği iddiasına tepki gösterdi.

Meral Akşener'den İsmail Kahraman'a tepki

İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Meclis Başkanı İsmail Kahraman'ın 18 Mart'ta Meclis'te kadın tiyatro sanatçılarının sahneye çıkmasını engellediği iddiasına tepki gösterdi.

30 Mart 2018 Cuma 15:17
Meral Akşener'den İsmail Kahraman'a tepki

Çanakkale Zaferi'nin erkeğiyle, yaşlısıyla, genciyle kazanıldığını vurgulayan İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Meclis Başkanı İsmail Kahraman'a tepki gösterdi.

'İSTİFAYA DAVET EDİYORUM'

Kahraman'ı istifaya davet eden Akşener, "Zaferin sahibi yüce milletimize, böyle bir ayrımcılığı reva gören İsmail Kahraman'ı istifaya davet ediyorum. Milletin vicdanının temsilcisi yüce Meclisimizde kadın düşmanlığı yapılamaz!" ifadelerini kullandı.

İşte o tweet:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yorum yap 2018-03-30 15:22:51

Bu suratsizda ö yüz varmiki? Istifa etsin.

Misafir Avatar
CHP & IYI Parti kazanir 2018-03-31 08:05:01 @Yorum yap

akp gule gule

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
peh peh peh livan 2018-03-30 18:14:13 @Yorum yap

ne pehlivanı ya bu kafayı çekip kendineden geçen isyankarlar gibi olmuş.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
merala baksana 2018-03-30 18:13:25 @Yorum yap

Kadınlığu unutmuş PEHLİVAN sanıyor kendisini. yazık ya yazık.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
KADIN cı sahtekarlar 2018-03-30 18:12:45 @Yorum yap

Kadın haklarından bahseden kadıncı sahtekarlar. kadınlar köle süs eşyası seyirlik olarak görmek için numaradan adına kadın hakları diyor adına laiklik diyorlar. kadınları kızları neredeyse çıplak dolaştıracaklar. yarı çıplağa bile razı oluyorlar. sapık zihniyet. aç aç aç misali . yahu AR NAMUS yoksa insandan utanmadamı yok. başkasının karısına kızına saygı hürmet yoksa kendi annesine kardeşine bacısınadamı kızınadamı saygyları yok?
yuh yanı açılın kızlar, açılın kadınlar nereye kadar?

Beğenmedim! (3)
Avatar
Gençler..diyorki..akp.ye mhp.ye oy yok. 2018-03-30 17:37:43

akp.ye oy vermeyeceğgiz..türkiyedeki gençler..olarak...

Avatar
Vatandaş 2018-03-30 15:44:34

Bunların dışı yeşil türbe içi estağfurullah tövbe güç zehirlenmesi yaşıyorlar vatandaş perişan farkında değil vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu gençlerimiz işsizlikten karamsar esnafımız siftahsız dükkan kapatıyor ve biriken kredi prim ve vergi borcu var ne yapacağını şaşırdı orta ve küçük ölçekli işletmeler dolar ve Euro yükselişi nedeniyle yatırımlarını durdurdu ve işçi çıkartmaya başlayacak işçi ve memur aybaşını getiremiyor ek işte de çalışsa aile büyüklerinin yardımda alsa aybaşına çıkamıyor kredi kartı borcu nedeniyle bankalara rehin. Benzin ve motorin zamları iğneden ipliğe zamları getirdi taşeron işçi çıkarılan KHK'dan dolayı endişeli işsiz kalacağından çoluk çocuğun geleceklerinden endişeli çiftçi tarımı bıraktı il ve ilçelerde köle gibi çalışıyor emekli maaşı yetiremiyor sağlık kesintileri nedeniyle ne kadar maaş aldığını bilmiyor kısacası bir eli yağda bir eli balda olan beyler vatandaş perişan. Milli irade metanetle seçimi bekliyor Sandıkta el mi yaman bey mi yaman gösterecek İYİ günlere

Avatar
sait 2018-03-30 16:22:19

kadınlar akıllarını başlarına alsınlar kimlere oy vereceklerine gözden geçirsinler Yaşasın CUMHURİYET kadınları.

Avatar
Halkın Sesi 2018-03-30 17:38:43

Dindar görünümlü dinsiz vatanhainleri ne olacak. Bir tane bile liyakat sahibi akp'lli yok. Validen tutun bakana, rektörden tutun cumhurbaskanina, müdürden tutun hukukcusuna, ögretmeninden tutun polisine vesaire. Bunların torunları eminimki dedelerini daha daha tanıdıkca inancsız olmayı yegleyeceklerdir. Cünkü gercek dindarlık, insanlıktır. İnsan degilseniz en büyük kafirsinizdir.. İnsanlar insanlık dereceleriyle cennete gidebilir sadece. Dindar görüntüleriyle degil...

Avatar
emekli Astsubay 2018-03-30 15:40:34

Bir gecede kendilerine kıyak yapan milletvekilleri; Madem seçim havasına girdiniz biz emekli ve çalışan emekli Astsubayların makam tazminatlarınıda bir gece geçirsenize. İstedikten sonra bütün partiler birleşebiliyor. Şehit Astsubay Halisdemir'i dilinizden hiç düşmüyorsunuz. Hain kalkışmayı önledi diye methiyeler söylüyorsunuz hadi bakalım Şehit Astsubay Halisdemir aşkına verin bakalım makam tazminatlarımızı. Sizde biliyorsunuz çalışan ve emekli Astsubay sayısını. Seçim de lazım olur yoksa Astsubayların oyları. İYİ günlere

Misafir Avatar
emekli ve çalışan assubaylar haklarını bekliyor 2018-03-30 17:24:02 @emekli Astsubay

emekli ve çalışan assubaylar haklarını bekliyor 8 saat önce
emekli assubayların temsil tazminatlarını neden vermiyorsunuz akp hükümeti yeri gelince övünüyorsunuz.özel kuvvetler,ömer halis demir diye hani bu vatan evlatlarının emekli olduklarında alması gereken temsil tazminatları nerede çıkıp bordo bereliler diye övünüyorsun başbakan akğnin başkanı bunu neden görmezden geliyorsun. çok güçlü ve yerleşmiş kadrolu tahsilli dernegimiz var hemen hemen vatanın her toprağında mevcut bize artık temsil tazminatı versende oyumuz atatürk ve onun silah arkadaşlarına bütün şehit assubayların kemiklerini sızlattınız hükümet temsilcileri yazıklar olsun size.seçimlerde görüşeceğiz. öyle orduyu generaller yürütmüyor sadece oyunuzu nerden aldığınızı unutmayın general oyu kaç assubay oyu kaç Gizle

Beğenmedim! (0)
Avatar
kadın 2018-03-30 16:09:38

Kadınları başörtülü / başörtüsüz diye ayrım yapanlara, bu ayrışmadan beslenenlere, bayanları hakir görenlere, yobazlara ses çıkarmayanlara, kanal kanal dolaştırıp kadınları aşağılayanlara oy yok. Ah bu ayrışmadan kurtulup bir anne bir eş bir kardeş olduğumuzu hepberaber anlatabilsek. Kısacası size oy yok kardeşim.

Avatar
Türkiye'de kadın olmak 2018-03-30 16:11:29

Türkiye 'de kadın olmak zor arkadaş. Bir örümcek kafalı yobaz çıkıyor dövecesiniz diyor öbür yobaz kadını mal olarak gösteriyor, diğer yobazoğlu yobaz da kız çocukları hakkında fetva veriyor. Bunu duyan şerefi olmayan eşler ya eşine eziyet ediyor yada öldürüyor. Sonra da hükümet çocuk tacizleri için kanun çıkaramıyor ve gayri meşru evlilikleri kanunla yasal hale getiriyor. Sizi doğuran ana değil mi? Eşleriniz sizi derleyip toparlamıyor mu? Kadın çalışarak aile bütçesine katkı sağlamıyormu? Şimdide bayanlardan Dinayet eliyle oy devşirmeye çalışıyorsunuz. Hele ne demeli TBMM Başkanı'na çevir kazı yanmasın komiklilerine. Yeter sandık bekliyoruz. Yobazları kolladıkça,kadınlar hakkında lüzumsuz ve aşağılayıcı beyanlar verdikçe, Dinayet fetvalarında kadını rezil ettikçe size oy yok. Bunu böyle bilin. Sandık bekliyor sandıkta olacağız.