Meral Akşener: Gaziliği millet verir!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Zeytin Dalı Harekâtı'nın siyasi malzeme haline getirilmemesi gerektiğini belirtti.

Meral Akşener: Gaziliği millet verir!

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Zeytin Dalı Harekâtı'nın siyasi malzeme haline getirilmemesi gerektiğini belirtti.

25 Ocak 2018 Perşembe 17:02
Meral Akşener: Gaziliği millet verir!

İYİ Parti Lideri Meral Akşener, partisinin Bolu İl Başkanlığı binasının açılışı için kente geldi. Meral Akşener, ilk olarak merhum iş adamı İzzet Baysal’ın mezarını ziyaret etti. Akşener daha sonra parti binası önünde toplanan vatandaşlara hitap etti. Akşener, konuşmasında, Afrin harekâtını sonuna kadar desteklediğini belirterek, “Ordumuz bir müdahale için Afrin’de. Biz Mehmetçiğimizin, şanlı ordumuzun elbette ki şüphesiz yanındayız, desteğiyiz. Cenab-ı Hak şehitlerimizi, Peygamberimize komşu kılsın. Allah, şehitlerimizin anne ve babalarına sabır versin. Kınalı kuzularımıza hiçbir zayiat vermeden, tırnaklarının ucu kırılmadan başarıyla, zaferle ülkemize geri dönmelerini nasip etsin” ifadelerini kullandı.

Bölgeye müdahalede geç kalındığını ileri süren Akşener, “Geç kalınmış bir müdahaleyi şanlı ordumuz yerine getiriyor. Biz elbette bu harekâtın başarılı olması için ne gerekiyorsa yapmak durumundayız. Tüm siyasi farklılıklara rağmen milletimizin ordusuna yanında olduğumuzu göstermeliyiz. 15 Temmuz sonrasında milli beraberliğin sağlandığını, milletimizin her zor zamandaki gibi ferasetini koruyarak beraber olduğunu gördüğümüze göre, bizi yönetenlerin görevi, ergenler gibi, ergen tripleri gibi çemkirmek yerine bu milli beraberlik ruhunu yaşatmaktır. Dolayısı ile ordumuzun muzaffer olması için biz iktidara ne yapması gerektiğini söylemekle yükümlüyüz. Çünkü devleti yönetmek için ciddiyet, ehliyet ve samimiyet gerekiyor” diye konuştu.

‘YAKIN ZAMANDA TRUMP DA ALDATACAK’

Konuşmasında hükümeti eleştiren Meral Akşener, “Oraya bugün bu harekâtı yapmak zorunda kalmamızın sebebi sizsiniz. Bu kadar aldanmak olur mu? İnsan biraz utanır. Cumhurbaşkanısın, Ak Parti Genel Başkanısın, her şey oldun. Kanun Hükmünde Kararnameler ile kar lastiğine bile karar veriyorsun ama sürekli aldatılıyorsun. Apo aldattı, FETÖ aldattı, PKK aldattı, Obama da şimdi aldatmış. Putin bir ara aldattı. Merkel de aldattı. Aldatmayan adam yok. Aldatmayan kişi yok. Sonuç itibarı ile muhtarlarla yapılan konuşmada gördük ki, Obama da aldatmış. Şimdi Trump geldi. Trump’a ‘reis’ dediler. Yakın zamanda Trump da aldatacak. Siz nasıl bir ciddiyetsiz devlet yönetimine sahipsiniz” dedi.

‘MÜDAHALEYİ SİYASİ MALZEME HALİNE GETİRMEYECEKSİNİZ’

Akşener, Afrin’de TSK personeline tüm imkânların sağlanması gerektiğini belirterek, şöyle konuştu:

“Şimdi Türkiye bir askeri müdahale yapıyor. Birincisi; çok konuşmayacaksınız. İkincisi; askeri müdahaleyi siyasi malzeme haline getirmeyeceksiniz. Üçüncüsü; her türlü desteği vereceksiniz. Beli çökertilmiş denilen bu ordu, Türk ordusu, Peygamber Ocağı hem seni hem Türkiye’yi kurtarıyor. Askerlerimiz, Allah’ın izni ile muzaffer olacak. Onlara her türlü imkânlar sağlanmalı. El Bab’da aç kaldı çocuklarımız; burada her türlü imkânı seferber edeceksin. Az konuşacaksın. Diplomasinin her türlü imkânını kullanacaksın. ‘Parantez kapattım’ dediğin Cumhuriyet tarihine bakıp, neler yapılmış örnek alacaksın ve diplomaside uygulayacaksın.”

‘GAZİLİĞİ MİLLET VERİR’

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’a ‘Gazilik’ unvanı verilmesiyle ilgili çıkan haberlerle ilgili ise şunları kaydetti:

“Gazilik er meydanlarında yapılır. 1’inci Mahmut, Tebriz’i aldı onun için gazi oldu. Doğru diyor. Peki Sayın Erdoğan nereyi aldı? Sayın Erdoğan, Süleyman Şah Türbesi’nin yerini değiştirdi. Toprak kaybettik, toprak. Yunanistan 18 daha fazla adaya el koydu. Dışişleri Bakanı çıktı, ‘İşgal var ama bizim dönemimizde yok’ dedi. ‘İşgal meşrudur’ dedi. Eğer buna rıza gösteriyorsanız toprak kaybettiniz. Nereye gazi? Sonra Meclis’e getirmene gerek yok ki. Meclis’in kıymeti mi kaldı? Kar lastiğini bile kanun hükmünde karar ile getiriyorsunuz. Bunu da hemencecik getirsinler, Sayın Erdoğan imzalayıp kendi kendine versin ama gaziliği millet verir. Korkum, endişem şudur: Eskiden parayla seyitlik satarlardı, şimdi kanun hükmünde karar ile şehitliği yerine getirecekler diye aklım çıkıyor. Sayın Erdoğan’a gazilik vermek yerine, gazi sayılmamış çocuklarımız var. Kardeşim onların hakkını ver hakkını. Bizim aramızda terör gazimiz parti üyemiz var. Hüseyin gibi pek çok kardeşimiz var. Hüseyin kardeşim gazi sayılıyor ama gazi sayılmayan pek çok kardeşim var. Önce onların derdini çöz. Bu nasıl bir kibirdir, bu nasıl bir nefistir? Doymuyor ya doymuyor. Gazilikten sonra ne gelecek merakla bekliyoruz.”

Meral Akşener, konuşmasının ardından İYİ Parti Bolu İl Başkanlığı’nın açılışını yaptı. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.01.2018 16:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gazilik savasta yaralananlara 2018-01-25 17:11:03

verilir

Misafir Avatar
Tekeden sut sagilmaz 2018-01-25 19:45:13 @gazilik savasta yaralananlara

savasta yaralanmandan da gazi olmaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sufi 2018-01-25 18:53:11 @gazilik savasta yaralananlara

Meral CİK önce siz bir milletin adamı olunda sonra konuşun. bu millet ithal aanlara prim vermez.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
bolu 2018-01-25 18:04:17 @gazilik savasta yaralananlara

meral hanımdan siyasetçi olmaz.. ciddiyet yok birde , kılıçdaroğlunun beslendiği kanaldan besleniyor hemde. milli değil.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ip.e de oy yok..chp.e oy var...millet 2018-01-25 17:52:52 @gazilik savasta yaralananlara

körlere...adlı kişi..gazilik savaş meydanında sağ dönülürse millet verir..seçimlerin çoğunda hile yapıldığını neden söylemiyorsun..hesabına gelmiyor..hala akpil davası askıda duruyormuş..sen cahilsin..milletide cahil yerine koyma..oy vermeyeceğiz akp.ye ve mhp.ye ve bbpye..chpye oylar..
iyi partiyede oy vermeyeceğiz.çünkü iyi niyet edip focebookta beğeniyoruz yorum yapıyoruz.İYİ PARTİLİ KAZMALAR DA SPAM diye siliyormuşlar..bizdende oy beklemesinler..açık ve net.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Gülizar 2018-01-25 17:46:34 @gazilik savasta yaralananlara

akp baskani , gariban vatan evlatlari cephede carpisirken , nikah sahitligi yapti . Bu gazilik ünvani icin gecerli olmazmi ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-01-25 17:38:04 @gazilik savasta yaralananlara

Gazilik ünvani en cok bilo hak ediyor, parali askerligini 28 gün yapti ve savasi IHA nin komuta merkezinde televizyoa bakti, hemde enisteside yanindaydi!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilal bey 2018-01-25 17:32:20 @gazilik savasta yaralananlara

81 ilden gelen imam hatip okul başkanları ve öğrencilerine seslenmisiniz birde 81 ilden gelen imam hatip okul başkanları ve öğrencilerine yol masraflari devletin kasasindanmi odendi ???? birde neden sizin ayaginiza geliyorlar anlamis degilim sizin yetkiniz konumunuz nedir ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-25 17:30:07 @gazilik savasta yaralananlara

cok onemli savasta 3 bes kisi ulkemizin kaderini belirliyemez meclis calismali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KÖR lere gaziligin anlami nedir ?? 2018-01-25 17:26:31 @gazilik savasta yaralananlara

o zaman hepimiz gazi olalim millet olarak fedakarlik yapip cumhurbaskaninin kislik sarayini yazlik sarayini bi yigin koruma ordusunu luks ucaklarini luks arabalarini ortulu odenegini basbakanin ortulu odenegini oduyoruz millet gazilik madalyasini coktan haketti oduye oduye sirtimiz kambur oldu be

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KÖR lere gaziligin anlami nedir ?? 2018-01-25 17:22:28 @gazilik savasta yaralananlara

o zaman hepimizin gazi olalim millette bi yigin vergi oduyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KÖR lere 2018-01-25 17:17:19 @gazilik savasta yaralananlara

Bu halk Erdoğan a taaaa İstanbul büyükşehir belediye başkanlığından beri her girdiği seçimi kazandırrarak ödüllendirmiştir. bu ödüllerin toplamıda GAZİLİK ödülü olabilir. haketti çünkü. yani gazilik millet verir diyorsanızda yine Erdoğan GAZİLİK ünvanını haketmiştir.

Beğenmedim! (2)
Avatar
meral hanim 2018-01-25 17:13:35

dogrulari konusmus

Avatar
sehitlerimizi hic kimse politik 2018-01-25 17:11:39

malzeme yapmasin cok gunah

Avatar
GAZİLİĞİ MİLLET VERİR 2018-01-25 17:18:46

cephede savasmadan gazi olunmaz

Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 17:20:23

YAKIN ZAMANDA TRUMP DA ALDATACAK’

Konuşmasında hükümeti eleştiren Meral Akşener, “Oraya bugün bu harekâtı yapmak zorunda kalmamızın sebebi sizsiniz. Bu kadar aldanmak olur mu? İnsan biraz utanır. Cumhurbaşkanısın, Ak Parti Genel Başkanısın, her şey oldun. Kanun Hükmünde Kararnameler ile kar lastiğine bile karar veriyorsun ama sürekli aldatılıyorsun. Apo aldattı, FETÖ aldattı, PKK aldattı, Obama da şimdi aldatmış. Putin bir ara aldattı. Merkel de aldattı. Aldatmayan adam yok. Aldatmayan kişi yok. Sonuç itibarı ile muhtarlarla yapılan konuşmada gördük ki, Obama da aldatmış. Şimdi Trump geldi. Trump’a ‘reis’ dediler. Yakın zamanda Trump da aldatacak. Siz nasıl bir ciddiyetsiz devlet yönetimine sahipsiniz” dedi.

Avatar
dua zamanı 2018-01-25 17:11:34

Allah Allah yarabbim bu ne figan bu ne talihsizlik içimizdekiler zafere giden yolumuzda ayağımıza pranga oluyor. bunlar bizdenmi düşmandanmı anlamadık. sen ayır bizden olmayanları bizden uzak eyle yarabbim. içimizdeki çürüklerden ve satılmışlardan bizi koru yarabbim amin.

Avatar
ataturk cephede savasti yaralandi 2018-01-25 17:14:40

gazi unvanini aldi hic cephede savasmamis erdogan a gazilik unvani verilmesi dogru degil

Avatar
meral aksener dediki 2018-01-25 17:18:06

Gazilik er meydanlarında yapılır. 1inci Mahmut, Tebrizi aldı onun için gazi oldu. Doğru diyor. Peki Sayın Erdoğan nereyi aldı? Sayın Erdoğan, Süleyman Şah Türbesinin yerini değiştirdi. Toprak kaybettik, toprak. Yunanistan 18 daha fazla adaya el koydu. Dışişleri Bakanı çıktı, ‘İşgal var ama bizim dönemimizde yok dedi. ‘İşgal meşrudur dedi. Eğer buna rıza gösteriyorsanız toprak kaybettiniz. Nereye gazi? Sonra Meclise getirmene gerek yok ki. Meclisin kıymeti mi kaldı? Kar lastiğini bile kanun hükmünde karar ile getiriyorsunuz. Bunu da hemencecik getirsinler, Sayın Erdoğan imzalayıp kendi kendine versin ama gaziliği millet verir. Korkum, endişem şudur: Eskiden parayla seyitlik satarlardı, şimdi kanun hükmünde karar ile şehitliği yerine getirecekler diye aklım çıkıyor. Sayın Erdoğana gazilik vermek yerine, gazi sayılmamış çocuklarımız var. Kardeşim onların hakkını ver hakkını.