banner87

Meral Akşener, ittifak yapabileceği partiyi açıkladı

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Çankırı'da partisinin il binasının açılışının ardından gazetecilerin sorularını cevapladı, Demokrat Parti ve Saadet Partisi'yle ittifak sinyali verdi.

Meral Akşener, ittifak yapabileceği partiyi açıkladı

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Çankırı'da partisinin il binasının açılışının ardından gazetecilerin sorularını cevapladı, Demokrat Parti ve Saadet Partisi'yle ittifak sinyali verdi.

10 Ocak 2018 Çarşamba 19:39
Meral Akşener, ittifak yapabileceği partiyi açıkladı

Siyasetin nezaketini kaybettiğini aktaran Akşener, MHP Lideri Devlet Bahçeli ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın işbirliği yapmasını saygıyla karşıladığını söyledi.

Partisinin CHP ve HDP ile yan yana geldiği iddialarına sert yanıt veren Akşener, "İYİ Parti'yi CHP ve HDP ile yan yana getirme çabasını çirkin, saygısız ve çok ayıp buluyorum. Bugüne kadar İYİ Parti Genel Başkanı olarak benim ağzımdan bir siyasi partinin aldığı karara yönelik akıl fikir verecek bir cümle çıkmadı. Sayın Bahçeli bize akıl verme mevkiinde değil. Dolayısıyla o bir karar vermiştir ona saygı duyuyoruz, hayırlı olsun" dedi.

Akşener, Demokrat Parti ve Saadet Partisi ile ittifak yapabileceklerini de dile getirerek, "Bizim ne yapacağımıza başkası karışamaz. Biz Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde parti adına aday göstereceğiz. Arkadaşlarımız beni istiyorlar, ben de buna 'Evet' diyorum. İttifak yaparak seçime gitmeyeceğiz. İttifak ile ilgili düşünsek düşünsek Demokrat Parti ve Saadet Partisi'yle yan yana gelmeyi düşünürüz. Bir görüşmemiz de yok bu anlamda. Dolayısıyla ne CHP ne de diğer partiyle birlikte seçime gitme gibi bir birlikteliğimiz olamaz" diye konuştu.

Akşener ayrıca, 15 Temmuz 2018'de erken seçim olacağına yönelik öngörüsünü bir kez daha tekrarladı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.01.2018 22:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Meral hanimin CHP 2018-01-10 20:32:10

hakkinda bir sey soylerken biraz dikkatli olmasi gerekiyor, CHP ile yan yana geldiği iddialarına sert yanıt vermek ne demek. CHPnin destegi olmasa idi IYI partiyi fazla bilen olmazdi.

Misafir Avatar
yörük haydar 2018-01-11 10:18:50 @Meral hanimin CHP

türk obaları gibi galayana gelmeyin amaç belli yola devam yolda her kes bir birine yardım edip hırsızları ve rüşvetçileri sapıkları sonradan görmeleri gönderecektir.inşAllah amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral hanim chp ye karsi sarf ettiginiz 2018-01-11 05:24:13 @Meral hanimin CHP

bu sozleri asil bizler çirkin, saygısız ve çok ayıp buluyoruz
(çirkin, saygısız ve çok ayıp buluyorum.)

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral hanim siz cok ayip ettiniz 2018-01-11 05:10:37 @Meral hanimin CHP

Meral Hanim hdp yi anladik da CHPye karsi tavriniz kabul edilemez gercekten cok ayip ettiniz mhp ye akp ye karsida cok ilimli konusuyorsunuz bunu neye yormamamiz lazim (Bahçeli ile Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın işbirliği yapmasını saygıyla karşıladığını söyledi.)
Meral Hanim Partisinin CHP ve HDP ile yan yana geldiği iddialarına sert yanıt veren Akşener, "İYİ Parti'yi CHP ve HDP ile yan yana getirme çabasını çirkin, saygısız ve çok ayıp buluyorum.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
bencede meral hanim siz chp nin 2018-01-10 21:38:10 @Meral hanimin CHP

degerini bilmelisiniz yoksa kaybedersiniz

Beğenmedim! (1)
Avatar
Demokrasi, adalet ve huzurda 2018-01-10 19:45:38

birlesecegiz.

Misafir Avatar
kıvır kıvırr,a cevap 2018-01-10 20:26:08 @Demokrasi, adalet ve huzurda

senin tarafindakiler kivirmayicok iyi bilir hem de 180 derece

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kıvır kıvırr 2018-01-10 20:19:48 @Demokrasi, adalet ve huzurda

bunlar iş yani seçim bittimi kıvırır chp hdp kominist partisi ne varsa yanlarına alır.

Beğenmedim! (7)
Avatar
laylaylom 2018-01-10 22:03:48

chp-hdp bu ülkenin partisi değil mi ???bu ne terbiyesizlik bu ne ayrımcılık !

Misafir Avatar
@laylaylom x---uyuma 2018-01-11 08:28:43 @laylaylom

Kılıçdroğlu FBI ajanı ama chp nin başında, hdp lileri bilmeyen yok zaten hemen hemen hepsi dağda epey kalıp sonra siyasete sokulmuşlar onlarda oyuncu.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
@laylaylom x*****uyuma 2018-01-11 08:27:18 @laylaylom

chp ve hdp bu ülkenin partisim? ya uyuma be kardeşim uyuma. chp ve hdp amarikanın aanlarının yuvasıdır ne Trkiye partisi? iyi partide aynen amarikan oyunu bunlar. milli ve yerli akp ve mhp kardeşlim bunu hala göremedinizmi?

Beğenmedim! (1)
Avatar
dogasever 2018-01-11 00:04:09

asena kendini dev aynasinda görüyor iyi partinin oyu %3le 5 arasidir sp %1-2ve dp nin oyu %0,ooooooo1 dir chp ve hdpeyle ittifak yapmasa sono hüsrandir benden söylemesi

Misafir Avatar
kandiriliyormuyuz 2018-01-11 05:14:56 @dogasever

iyi parti akp ile anlasmis olabilir meral hanim in yorumlari akp ye mhp ye karsi cok ilimli

Beğenmedim! (0)
Avatar
Semih 2018-01-10 20:34:07

Sag partilermi hic birine guvenmiyorum.sosyal demokrasiden sasmican.bir parti din imanla soze baslarsa bir yere varamazlar.iyi partinin yapicagi tek sey chp ile ķötü olmamak.akp den alsin ne alicaksa oy.iyi partiye tek acik televizyon chp nin tv si halk tvdir.kimse nankör gelmesin.birde dogu perincek var rabbim bizi bunlardan korusun.

Avatar
@@@ 2018-01-11 00:24:03

bu kadın çok ayrımcıdır şimdilik sırıttığına bakmayın

Avatar
rüyagibigeçenyıllar 2018-01-11 00:38:43

gerici yobaz sağ zihniyet sizden başka ne beklenir ki

Avatar
aydın 2018-01-10 19:45:38

hdp ile yan yana geldin kendi kendini bitirdin,zaten amacın chp deki merkez oyları almaktı,senin baska amacın yok.oyle olmasa ne işn var tuncelide,guney doguda iç anadoluya karadenize yogunlasırdın

Misafir Avatar
funny aydin 2018-01-10 22:48:56 @aydın

https://www.youtube.com/watch?v=pDA5SpuwjqE

Beğenmedim! (0)