Meral Akşener’den Afrin için kritik çağrı

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, açıklanan MGK Bildirisi ve Bakanlar Kurulu toplantısının ardından sosyal medya hesabından önemli açıklamalarda bulundu. Olası Afrin operasyonu hakkında "Evet, Afrin’e operasyon yapmalısın" diyen Akşener İncirlik ve Malatya’daki üslerin kapatılmasını istedi. Akşener, Afrin’e operasyon yapılacaksa siyasilerin bedelli askerlik yapan çocuklarının gönderilmesini istedi.

Meral Akşener’den Afrin için kritik çağrı

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, açıklanan MGK Bildirisi ve Bakanlar Kurulu toplantısının ardından sosyal medya hesabından önemli açıklamalarda bulundu. Olası Afrin operasyonu hakkında "Evet, Afrin’e operasyon yapmalısın" diyen Akşener İncirlik ve Malatya’daki üslerin kapatılmasını istedi. Akşener, Afrin’e operasyon yapılacaksa siyasilerin bedelli askerlik yapan çocuklarının gönderilmesini istedi.

18 Ocak 2018 Perşembe 00:10
Meral Akşener’den Afrin için kritik çağrı
banner1

MGK Bildirisi ve ardından yapılan Bakanlar Kurulu toplantısında OHAL uzatıldı, Afrin’e operasyon mesajı verildi. Konuya ilişkin ilk tepki Meral Akşener’den geldi.
İYİ Parti Genel Başkanı Akşener, sosyal medya hesabından son dakika önemli açıklamalarda bulundu.

Meral Akşener’ın açıklamaları şöyle:

“Suriye'de kardeşin Esad, bir anda düşmanın Eset'e döndü, amenna.  Şam'da Emevi Camiinde namaz kılacaktın, aradan zaman geçti pek çok şehit verdik sonuç nedir?  Sonuç; sınırda bir koridor, 30 bin kişilik YPG ve PYD güçlerine gönderilen 4 bin tır silah ve sınırda peşmerge koridoru.

“DAVULLA ZURNAYLA MEGAFONLA HAREKAT YAPACAĞIZ DİYE AÇIKLAMA YAPILMAZ” 

Afrin'deki YPG-PYD güçleri Rusya'nın kanatları altında.  Fırat'ın doğusundaki PYD güçleri ABD'nin kanatları altında.
Sen Afrin'e bir harekat yapacağım diyorsun; ben bu ülkede içişleri bakanlığı yaptım, böyle davulla zurnayla, megafonla harekat yapacağız diye açıklama yapılmaz.

“EVET AFRİN’E OPERASYON YAPILMASIN”

Evlatlarımızı, kuzularımızı bile bile tuzağın içine göndermektir, bu.  Düşmanın tedbir almasına müsaade ediyorsun.  Evet, Afrin'e operasyon yapmalısın.  Ama bu harekat için Rusya sana ne diyecek, ABD sana ne diyecek; millet bunu bilmek istiyor.

“İNCİRLİK VE MALATYA ÜSSÜNÜ KAPATACAKSIN”

Afrin'e operasyon yapmak için öncelikle İncirlik üssünü kapatacaksın, Malatya'daki üssü kapatacaksın.  Yüreğin yetiyorsa bunları yapacaksın; ondan sonra elin güçlü olarak bunlarla masaya oturursun.

“GARİBAN ÇOCUKLAR ÜZERİNDEN KABADAYILIK TASLIYORSUN”

Ama çocuklarımız üzerinden iç politikada bir dümen döndürüyorsan, ki daha önce yaptın, sana bir önerim var:  Şu paralı askerlik yapan çocuklarınızı ön saflarda görelim.  Kendi çocuklarınız paralı askerlik yapıyor, garibanın çocukları üzerinden kabadayılık taslıyorsun.

Bütün siyasi partilerde; Ak Parti'de, MHP'de, CHP'de ve İYİ Parti'de hangi siyasi çocuğuna paralı askerlik yaptırmışsa, 40 yaşını geçmemiş çocuklarının tamamının askere alınmasını ve Afrin harekatında başrolde olmasını talep ediyorum.

“KEFENLİ TOSUNLARIN ASKERE ALINSIN”

Özellikle “one minute” olayından sonra, annelerinin dantelli masa örtüleriyle ölmeye ölmeye geldik diye bağıran şu kefenli tosunların da isim isim tespit edilip, mutlaka askere alınmasını ve Afrin operasyonunda başrolde yer almalarını tavsiye ediyorum.

BOP’UN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN?

Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti.  Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun?  Nelerin altına imza attın?  Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor?

2003 yılında ABD’nin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi?

“ERDOĞAN BU GÖREVİ BAHÇELİ VE PERİNÇEK’E VERMİŞ”

Bizim yerli ve millîliğimizin zekâtını versek sizinkini karşılar be!  24 saat İYİ Parti'yle oturup, İYİ Parti'yle kalkıyorlar.
Sanırım Erdoğan bu görevi Perinçek ve Bahçeli'ye vermiş. Ama bilesiniz ki bu taktikler bize ve arkadaşlarımıza vız gelir tırıs gider.

“DEVLETE AİT BÜTÜN UÇAKLARI SATACAĞIZ”

Buradan ilk defa ilan ediyorum, Allah nasip edecek, siz teveccüh göstereceksiniz cumhurbaşkanlığını alacağız. Devlete ait bütün uçakları satacağız.

Finlandiya devlet başkanı THY'nin uçağıyla geldi, incileri mi döküldü? Bakanı, başbakanı kim varsa tarifeli seferlerle uçacak. VIP uçacaksa cebinden ödesin.

“KÜLLİYE’Yİ BİLİM MERKEZİ YAPACAĞIZ”

Külliyeyi Türkiye'nin bilim merkezi yapacağız. Size söz veriyorum kendi evimde oturacağım. Ankara'da 2+1 kiralık bir evde oturuyorum. İstanbul'da küçük bir evim var. Kendime ve sülaleme ait ne mal mülk varsa açıklayacağım. Cumhurbaşkanlığı süresince tek kuruşluk mal almayacağım.

“ÖRTÜLÜ ÖDENEK KULLANMAYACAĞIM”

Cumhurbaşkanı bir kamyon maaş alıyor.  Ben örtülü ödenek kullanmayacağım, onlar sizin vergileriniz.  O kadar çok maaşın günlük giderler dışında kalan kısmıyla 5 yıl boyunca kız ve erkek çocukları okutacağım.  Siz örnek olursanız bürokrat ona uyar, belediye başkanı ona uyar.

OHAL: KIŞ LASTİĞİNİN NE İLGİSİ VAR?

OHAL darbe teşebbüsü sonrasında ilan edildi. O dönem için doğruydu. Darbe teşebbüsüyle hızlı şekilde mücadele edebilmek, hızlı kararlar alabilmek için gerekliydi, herkes de arkasında durdu. Ama 1.5 sene oldu? KHK içinde yer alan kar lastiğinin darbe teşebbüsüyle ne ilgisi var?

Memurların özlük haklarının, şunun bunun Kanun hükmünde Kararname içinde ne işi var? Sayın Erdoğan Anayasa suçu işlemektedir. Çünkü referandumda evet çıktı ve bunun sonuçları 2019 Kasım'ında yapılacak seçimle beraber hayata geçecek.

“ANAYASAL SUÇTUR”

Şu an sadece partili cumhurbaşkanı meselesi uygulamada. Buna karşın Türkiye bir buçuk senedir, darbeyi de fırsat bilerek olağanüstü hal çerçevesinde, 2019'da uygulamaya geçecek başkanlık yönetimi altında fiilen idare edilen bir ülke haline gelmiştir. Bu bir anayasal suçtur.

Recep Tayyip Erdoğan halk tarafından seçilmiş bir cumhurbaşkanıdır, parlamenter sistemin cumhurbaşkanıdır. Bakanlık sisteminin yetkileriyle ilgili kanunlar çıkmamıştır ve dolayısıyla geçmiş cumhurbaşkanlarının yetkilerine sahiptir.

Ama kullandığı yetkiler 2019 seçimlerinde başkanlık sıfatına sahip kişiye verilecek olan yetkilerdir. Sanki o seçimler yapılmış da, seçimleri kazanmış gibi o yetkileri bugün rahatlıkla kullanmaktadır. Dolayısıyla kendisi alenen anayasal suç işlemektedir.

“BÜTÜN MAL VARLIĞIMI AÇIKLAYACAĞIM”

Dünün Refah Partisi'nin ve Ak Parti'nin kuruluşundaki teşkilat mensupları yok artık, çünkü hepsi zengin oldu, şımardı. Mahallede, sokakta selam vermeye zorlanıyorlar.

Şimdi size buradan şahsım olarak bir söz veriyorum. Çocuğumun üzerine olanlar da dahil tüm mal varlığımı açıklayacağım; altına imzamı atacağım. Cumhurbaşkanı olduğum süre boyunca bir tane ev, araba, mal mülk almayacağım. Ailemin hiçbir ferdi almayacak.”

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.01.2018 00:50
Anahtar Kelimeler:
AfrinMeral Akşener
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
basbakana ortulu odenek 2018-01-18 00:45:17

cumhurbaskanina ortulu odenek dunyanin neresinde boyle bir uygulama varki iligimizi kemigimizi emdiniz yahu bu harcamalari kim denetliyor denetleyen varmi ?? kislik saray yetmedi yazlik saray millet et yiyemiyor millet borc bataginda eti samani ithal eder olduk yeter artik

Misafir Avatar
ESAD EMPERYALISTLERE KARSI 2018-01-25 19:01:09 @basbakana ortulu odenek

VATANINI SAVUNUYOR KAHRAMAN LIDER COK YASA SENI COKKK SEVIYORUZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
he hee dide 2018-01-25 12:53:35 @basbakana ortulu odenek

vatan partili dedecik sen kilicdarogluna kurban ol hihihi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
he hee 2018-01-25 12:30:12 @basbakana ortulu odenek

gerçek siyasetçi mesele ülke çıkarı olunca hükümetinin yanında olur, mesele millet olunca makamı parayı hatta onuru bir kenra bırakır hükümet muhalefet beraber olur. mesele halkın refahı olunca muhalefet oy kaybedeceğini bilsede doğruları söyleyecek. siyeset yapmanın yanında ADAMLIK budur işte. ama gel görki, meral hanım, kılıçdaroğlu birde hdp ve bu partilerdeki yöneticiler Allah aşkına yukarıda saydıklarımdan bir tanesine bunlardan uyan varmı*
yok . al birini vur ötekine.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
cahil siyaset nasıl bakalım. 2018-01-25 12:27:23 @basbakana ortulu odenek

Bir siyasetçi ki durmadan karşısındakini karalıyor, karşısındakine çamur atıyor kendini bri mok sanıyorsa o siyasetçi del mok un tekidir. e anlayan anlar zaten.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp ohal i derhal sonlandirilmali 2018-01-24 14:39:38 @basbakana ortulu odenek

cok onemli savasta 3 bes kisi ulkemizin kaderini belirliyemez meclis calismali

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral hanim dediki 2018-01-24 13:07:26 @basbakana ortulu odenek

şu kefenli tosunların askere alinsin 6 gün önce @basbakana ortulu odenek
meral aksener dediki Özellikle one minute” olayından sonra, annelerinin dantelli masa örtüleriyle ölmeye ölmeye geldik diye bağıran şu kefenli tosunların da isim isim tespit edilip, mutlaka askere alınmasını ve Afrin operasyonunda başrolde yer almalarını tavsiye ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ne günlere kaldık! 2018-01-24 08:32:41 @basbakana ortulu odenek

Meral mı maral mı recon kesiyor . dün Afrin harekatı olmamalı, neden olsun diyordu, tosuncuklarını gönder diyordu bu gün olmalı ve ilaveler yapıyor şuda olmalı şu şu şuda olmalı. ya bunlar ı siyasete sokanlar zaten belli, ülkesine ilkesine karşı bozuk zihniyetleri iyi tesbit edip bir yerlere getiriyorlar şer güçleri. parayla makam mevki ve gelecek garanti sözleri ile. ama yazık oluyor. birde benzeri kasetle gelen sözde lider var malumunuz biliyorsunuz. oda her dakika laf değiştiriyor. . bize bizden olanlar lazım bizden olanlar. MİLLİ vatan evlatları.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
☾☆ chp 2018-01-19 01:19:04 @basbakana ortulu odenek

chp

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
örtülü ödenekler milletin parasını yiyor. 2018-01-18 12:11:24 @basbakana ortulu odenek

oylarımız iyi partiye...bol bol kul hakkı yiyen mhp. ve akp.ye asla oy vermeyiz.hakkımızıda Allah huzurunda haram ediyoruz..onlar mercedeslerde millet piyade alayı..Allah kabul etmez..haram olsun haklarımız..emekli asg.üc.bağkurlu perişan..akp.liler ve danışmanları ZEVKU SEFA içinide..bir kadın çantası dahi 15.binlira haram olsun örtülü ödeneklerden harcananlar 2 katrılyonu geçmiş.haram olsun milletin parası..huzur bulmasın yiyenler..iki cihanda..amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
DİKKKAT DİKKAT 2018-01-18 11:04:09 @basbakana ortulu odenek

Bu Meral hanım siyaset yapmıyor toplumu kışkırtıyor. bu kadın siyaset yapmıyor insanları askerlikten soğutma gayreti içindedir. bu kadın siyaset yapmıyor insanlrı isyana teşvik ediyor. DİKKAT DİKKAT

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
2 ÖRTÜLÜ ÖDENEK GİZLİ İMİŞ.denetleme yokmuş.akp.de 2018-01-18 10:04:57 @basbakana ortulu odenek

kardeş gizli bilgilermiş denetleyen yok..2 örtülü ödenekten harcanan paraların giderlerini sayıştaya dahi vermiyormuşlar..trilyonlar katrilyonlar..1 senede 3 katrilyon para gitmiş saadece cb.örtülü ödeneğinden b.bakanın hala beli değilmiş..haklarımız haram olsun..kimler yiyorsa zehir zakkum olsun..amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral hanim dan alinti 2018-01-18 09:17:34 @basbakana ortulu odenek

BOPUN EŞBAŞKANI İLE NELER KONUŞTUN?
Sn. Erdoğan 2003 yılında BOP eş başkanı olduğunu ilan etti. Bu dönemde, Ortadoğu'da 22 ülkenin sınırının ve içinin değişeceğini ilan eden ABD ile BOP'un eş başkanı olurken neler konuştun? Nelerin altına imza attın? Bu millet ne sözler verdiğini bilmek istiyor?
2003 yılında ABDnin Ortadoğu projesi BOP eş başkanı olurken, Kudüs'ün İsrail'in başkenti olacağını kabul ettin mi?
ERDOĞAN BU GÖREVİ BAHÇELİ VE PERİNÇEKE VERMİŞ”

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
meral aksener dediki 2018-01-18 09:15:01 @basbakana ortulu odenek

“ÖRTÜLÜ ÖDENEK KULLANMAYACAĞIM”

Cumhurbaşkanı bir kamyon maaş alıyor. Ben örtülü ödenek kullanmayacağım, onlar sizin vergileriniz. O kadar çok maaşın günlük giderler dışında kalan kısmıyla 5 yıl boyunca kız ve erkek çocukları okutacağım. Siz örnek olursanız bürokrat ona uyar, belediye başkanı ona uyar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SURİYE MÜFTÜSÜNDEN ERDOĞAN A MESAJ 2018-01-18 09:07:15 @basbakana ortulu odenek

akp esad rejimine destek vermeli yeter artik o kadar kan akti suriye halki esad i seviyor buna saygi duyulmali
https://www.youtube.com/watch?v=evR6KVj8Esg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ppppppeeeeh 2018-01-18 09:06:27 @basbakana ortulu odenek

Askeri tecrübesi, siyasi tecrübesi ne kadar çok FIŞKIRIYOR BİLGİLER. :-))))))))))))))
çok kommmmik buda canımm.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
kanınamı dokunuyor ne?benim dokunuyor 2018-01-18 08:59:00 @basbakana ortulu odenek

kanimizada canimizada dokunuyor akp nin yanlis politikalari yuzunden olan garibanin cocuklarina oluyor cocuklarimiz sehit olunca canimizada kanimizada dokunuyor eskiden suriyeyle 0 sorunumuz vardi erdogan esad birlikte tatil yaptilar birdenbire nolduysa oldu akp ösö yu destekledi bi ara pesmerge ulkemizden suriyeye gecti e simdide pyd nusra komsumuz oldu eski akp milletvekili idris bal ne demisti 4 parcali kurdistan kurulcak demisti bile bile lades yani

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Meral hanım dokunuyor 2018-01-18 08:42:57 @basbakana ortulu odenek

yureyime su serptiniz valla eskiden suriyeliler komsumuzdu illa ŞAM da namaz kilmak istedi ösö yu destekledi sonra pyd komsumuz oldu ha birde bi ara pesmerge ulkemizden suriyeye girmisti demi ya

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bak şu konuşana! 2018-01-18 08:39:53 @basbakana ortulu odenek

TAYYİP ŞAM'DA CUMA NAMAZI kilmak istiyordu bilal i burak i alsin namaz kilip gelsinler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
şu kefenli tosunların askere alinsin 2018-01-18 08:35:17 @basbakana ortulu odenek

meral aksener dediki Özellikle one minute” olayından sonra, annelerinin dantelli masa örtüleriyle ölmeye ölmeye geldik diye bağıran şu kefenli tosunların da isim isim tespit edilip, mutlaka askere alınmasını ve Afrin operasyonunda başrolde yer almalarını tavsiye ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bak şu konuşana! 2018-01-18 08:33:09 @basbakana ortulu odenek

meralcik bırak bu eski ayakları. Türkiye devleti işinide biliyor gücününde farkında. senin gayen göz boyama. ağa babaların nasıl seni boyayıp süsleyip sahaya sürdüyseler sende halkın gözünü boyamaya çalışıyorsun. kendinizi akıllı sanıyorsunuz ama halk sizden akıllıdır. unutma.

Beğenmedim! (16)
Misafir Avatar
Meral hanım dokunuyor 2018-01-18 08:30:22 @basbakana ortulu odenek

pyd pkk teröristlerine yapılacak operasyon meral hanımın kanınamı dokunuyor ne? fetö karşı, abd karşı, pkk teröristlerini zaten yerleştiren besleyen kollayan abd. peki meral hanıma ne oluyor? seçimle iş yapamıyacaklarını anlayanlar şimdi sınır güvenliğimizden zaaflar vermemizimi bekliyor? yazık yazık.. ama bu halk bunları yemez. eski klasik sözler. başbakanda bakanlarda çocukarını askere göndersin diye....

Beğenmedim! (11)
Avatar
meral hanim 2018-01-18 00:27:02

dogrulari konusmus

Avatar
evet bilal 2018-01-18 00:26:24

burak vatani gorev sizi cagiriyor

Avatar
Okur 2018-01-18 00:29:22

Meral Hanım tam da toplumda oluşan algıyı ifade etmiş.

Misafir Avatar
okur aynen 2018-01-18 00:30:29 @Okur

dimi

Beğenmedim! (0)
Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-18 00:42:35

ecevit kibris a girdiginde meclis calisiyordu devletimizin meclise ihtiyaci var destege ihtiyaci var

Misafir Avatar
milletin kanına dokunuyor.. 2018-01-18 10:07:02 @ohal derhal sonlandirilmali

evet örtülü ödenek milletin kanına dokunuyor..tam HAMMURABBİ kanunları gibi..milleti köle mi aldı..akp. ve mhp..asla oy vermeyeceğiz bu iki zındık partiye..oylarımız İYİ PARTİYE vereceğiz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kanınamı dokunuyor ne? 2018-01-18 08:28:29 @ohal derhal sonlandirilmali

pyd pkk teröristlerine yapılacak operasyon meral hanımın kanınamı dokunuyor ne? fetö karşı, abd karşı, pkk teröristlerini zaten yerleştiren besleyen kollayan abd. peki meral hanıma ne oluyor? seçimle iş yapamıyacaklarını anlayanlar şimdi sınır güvenliğimizden zaaflar vermemizimi bekliyor? yazık yazık.. ama bu halk bunları yemez. eski klasik sözler. başbakanda bakanlarda çocukarını askere göndersin diye....

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
kefenli tosuncuklar yalla askere 2018-01-18 05:16:16 @ohal derhal sonlandirilmali

Başbakan Erdoğan'a Kefenli Destek
https://www.youtube.com/watch?v=kJFmlokNNwk

Beğenmedim! (0)
Avatar
meral hanim varlik fonunu unuttunuz 2018-01-18 00:29:54

KHK içinde yer alan varlik fonunun darbe teşebbüsüyle ne ilgisi var?

Avatar
ege adalarimizi yunanlilar isgal etmis mhp sus pus 2018-01-18 00:47:49

akp sus pus bizler atalarimizin bizlere biraktiklari mirasi kimseye vermeyiz adalarimizi istiyoruz

Avatar
ohal derhal sonlandirilmali 2018-01-18 00:41:06

OHAL uzatılması konusuna da değinen Feyizoğlu, başta FETÖ ve PKK olmak üzere tüm terör örgütlerinin OHAL’in uzatılmasını istediklerini ileri sürdü. Feyizoğlu, “OHAL’in verdiği yetkilerin terörle mücadele açısında faydası olmadığını görüyoruz. 3 ay, 5 ay, 6 ay, kabulümüzdür. Türkiye çok ağır bir saldırıyla karşı karşıya kalmıştır. OHAL’in uzatılması başta FETÖ ve PKK olmak üzere, terör örgütleri tarafından memnuniyetle karşılanmaktadır. İstedikleri OHAL’in sürekli uzatılmasıdır. Çünkü OHAL uzatıldıkça Meclis devre dışı bırakılmaktadır. Meclis’ten geçmesi gereken kanunlar OHAL KHK’ları ile yapılmaktadır” diye konuştu.