banner87

Merkel: Afrin'de yaşananlar kabul edilemez

Almanya Başbakanı Angela Merkel, Suriye'nin Afrin bölgesinde terör unsurlarına karşı yürütülen Zeytin Dalı Harekatı ile ilgili küstah bir açıklamada bulundu. Merkel, "Afrin'de yaşananlar kabul edilemez" dedi.

Merkel: Afrin'de yaşananlar kabul edilemez

Almanya Başbakanı Angela Merkel, Suriye'nin Afrin bölgesinde terör unsurlarına karşı yürütülen Zeytin Dalı Harekatı ile ilgili küstah bir açıklamada bulundu. Merkel, "Afrin'de yaşananlar kabul edilemez" dedi.

21 Mart 2018 Çarşamba 15:33
Merkel: Afrin'de yaşananlar kabul edilemez

Almanya Başbakanı Angela Merkel, Bundestag’da milletvekillerine seslendiği konuşmada Türkiye’nin terör örgütü YPG/PYD unsurlarına karşı yürüttüğü operasyonla ilgili sert ifadeler kullandı. “Türkiye’nin, güvenlik kaygılarına rağmen, Afrin’de yaptıkları kabul edilemez” diye konuşan Merkel, “Yaşananları şiddetle kınıyorum” dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 21.03.2018 16:10
Anahtar Kelimeler:
AfrinAngela MerkelAlmanya
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Osman 2018-03-21 15:44:43

Nersi kustah?? Tsk'nin ortagi öso isit'in yaptiklarini tekraliyor,dunya medyasi hergun veriyor,bu yapoilan barbarligin hesabini tc olarak odeyeceksiniz

Misafir Avatar
Keci cobanindan zübüke 2018-03-21 22:01:26 @Osman

Dünyada afrinin gercek sahibinin kimin oldugunu bilmeyen bir tek insan varsa oda erdogandir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-03-21 19:59:14 @Osman

Afrine yapilan operasyon suriye devletini bölmek icindir. Önden gidenlere ve sözde orayi sahiplerine öso ya teslim edecekler. Oranin sahibi suriye devleti öso talancilari degil!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
kECI COBANI 2018-03-21 19:18:51 @Osman

MERKEL SADECE TERÖR ÖRGÜTLERINDEN KONUSMADI COK SAYIDA SIVILLERINDE ÖLDÜRÜLDÜYÜNÜ IFADE ETI BUNLARIDA YAZIN LÜTFEN

Beğenmedim! (1)
Avatar
Cahil 2018-03-21 16:14:24

MERKEL DEMEK ISTIYORKI AFRINDE VERDIGIMIZ GOREVI BASARIYLA YERINE GETIRDINIZ ONUN ICIN ALIN SIZE UC MILYAR AVRO DAHA YAPACAGINIZ COK IS VAR DIYOR ONUN TAYYIBI ELESTIRDIGI FALAN YOK TIMSAH GOZYASI SANKI BOP UN TARAFI DEGIL

Misafir Avatar
Cvp 2018-03-21 16:20:01 @Cahil

Recep tegahi kurmus merkeli suriyeli isit ile tehdit edip duzenli fidye aliyor merkelden,recep vazgeçermi bu isten,

Beğenmedim! (0)
Avatar
tunay 2018-03-21 17:21:54

ab yi süriyeli mültecilerle tehtid ediyor afrin kurtulduda almanyada yasayan hatta türkiyede yasayan süriyeli ger gitmez almanyada yasayanlar hic biri geri Dönmez .ohal le yönetilen tc nin neresi demokrasi ab ile akp seriatci zihniyeti hicuyusmaz cünkü ab ninde demokratik kamuoyunu vardir savasida sevmezler .

Avatar
Heygidihey 2018-03-21 22:53:13

Emperyalist haydutlar bir baska hayduta yani kücük emperyalist hayduta yol verdi her türlü destegi sundu hatta Tayyo rüsvet verir gibi yaptigi ucak tank gaz Bor hattiyla bunlari satin alip barbarliga seyirci kalanlar simdi atip tutuyorlar.Hepiniz tümüyle en az barbar istilaci fasist tc kadar suclu eli kanlisiniz.

Avatar
HAKAN 2018-03-21 16:06:35

MERKEL HANIM ASIL KUSTAHLIĞI ALMANYA VE AB YAPIYOR.ABD YI SAYMIYORUM.NEDENMI;GÖZÜMÜZÜN ÌÇİNE BAKA BAKA TERÖRISTLERE BILINEN RAKAMLA,5000 TIR DOLUSU SILAH MUHIMMAT DAHA BILMADIĞIMIZ ROKETLER TANK SAVARLARLA DDESTEKLEDIĞINI AÇIKLADI.AB VE SIZIN YAPTIĞINIZ GIBI TERÖRE ÖRTÜLÜ DESTEK VERMIYOR.ŞIMDI DÜŞMANIMI AÇIK
ÇA BILIYORUM.ABD BAŞI ÇEKIYOR.ORTADOĞUDA SUUDLAR VE ISRAILIN SONU GELIRSE.BARIŞ GELIR.NE ABD NE AB NEDE
INGILIZ ORTADOĞUYU KARIŞTIRMAYA CESARET EDEMEZ.

Misafir Avatar
Cvp 2018-03-22 00:40:25 @HAKAN

Reis muslume suriye rejimi ile savasacasin diye dayatiyor,muslum kabul etmeyince,bildiginiz topyekun savasi recep baslatti olay bu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Cvp 2018-03-21 16:15:04 @HAKAN

Beyinsiz makarnaci,mulimi ankrada kim agirliyordu,can cigerdi,muslim reisin emrine girmeyince oldu terorist,siz kimi kandiriyorsunuz gafiller.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hastir lan!.. 2018-03-21 18:35:10

Laf söyleyene bak!

Avatar
Merkel az bile demis.. 2018-03-22 06:36:23

Asker kılıklı hırsızlar cam, kapı, çerçeve kırarak dükkanlar, evleri soydular. Elleri, koyun-kucakları dolu hırsızlar, kamyon yükleyen talancıların görüntüleri, bütün dünya medyasını doldurdu.
Türk ordusu ve hempaları, asker bilinirken, katil, hırsız ve talancı olarak karşımızdaydı.

Avatar
hüsnu 2018-03-21 22:20:15

hüsnu mahalli korkma gercekleri yaz hatay sehride süriyenin süleyman turgut tansu mesut ecevit necbettin erbakan ecevit hepsi eridi recepte eriyecek mecbur

Misafir Avatar
@hüsnu x---haksizlik degilmi? 2018-03-21 23:49:57 @hüsnu

onun yerine kimse tutuklanmadi. o hapishanedeyken millet sicacik yataginda yatiyordu.

Beğenmedim! (0)