banner87

Mesut Yılmaz'ın oğlunun cenazesinde soğuk rüzgarlar

Eski Başbakanlardan Mesut Yılmaz'ın oğlu Mehmet Yavuz Yılmaz için Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Tatbikat Camii'nde cenaze töreni düzenlendi. Cenaze töreninde Cumhurbaşkanı Erdoğan, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun elini sıkmadı.

Mesut Yılmaz'ın oğlunun cenazesinde soğuk rüzgarlar

Eski Başbakanlardan Mesut Yılmaz'ın oğlu Mehmet Yavuz Yılmaz için Marmara Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Tatbikat Camii'nde cenaze töreni düzenlendi. Cenaze töreninde Cumhurbaşkanı Erdoğan, CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun elini sıkmadı.

18 Aralık 2017 Pazartesi 15:43
Mesut Yılmaz'ın oğlunun cenazesinde soğuk rüzgarlar

Törene Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan,  CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu,  İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener,  eski başbakanlardan Ahmet Davutoğlu ile Tansu Çiller de katıldı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, tören sırasında CHP lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun elini sıkmadan yoluna devam etti. 

Erdoğan'ın eski Başbakan Ahmet Davutoğlu ile MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin elini sıktığı gözlemlendi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.12.2017 16:10
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ÜLKEMİN REİSİ AL BUYUR 2017-12-18 16:22:55

CENAZEDE DAHİ KİN GÜDÜYOR TÜRK MİLLETİ EN KISA ZAMANDA KURTULMASI LAZIM REİSDEN NASIL DEVLET ADAMI

Misafir Avatar
Turk evladı 2017-12-19 08:41:39 @ÜLKEMİN REİSİ AL BUYUR

Yıllardır takipteyiz Erdoğan Kılıçdaroğluna siyasi, insani, meslektaş, komşu ve devlet adamlığı çerçevesinde Kılıçdaroğluna hep hoş görü ile yaklaşmıştır. ama kılıçdaroğlu İnsanlığa sığmayacak hakaretler, iftiralar etmiştir şahsına ve devletinede ihanet çerçevesinde tavırları söylemleri ve eylemleri olmuştıur kılıçdaoğlunun. kendisine geçmiş olsun dilekleri için arayan Erdoğana kılıçdaroğlu hakaret etmiştir. bu şahsın elin sıkılırmı sizce? ama elinizi vicdanınıza koyun konuşun. SIKILASI EL DEĞİLLLLL. bu adamı chp bile başından atması lazım.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
tesbit 2017-12-19 08:34:42 @ÜLKEMİN REİSİ AL BUYUR

El el değil hakaert makinasının kolu. Sıkılacak tarafı kalmamışki.. Erdoğan haklı. hemde çok haklı.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
COSKUN 2017-12-18 21:49:29 @ÜLKEMİN REİSİ AL BUYUR

ERDOGANI INDIR...RAHAT ET...KIN DE BITER...HIYANETTE...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İftiracıya tokat gibi cevap. 2017-12-18 18:33:55 @ÜLKEMİN REİSİ AL BUYUR

iftiracı suç üstü yakalıyorlar yine iftiralarına devam ediyorlar, bunlar kılıçdaroğlundan kopya alıyorlar iftirada ustalar ama nafile. 2002 yılında diyelimki çeyrek altın 24 lira idi. Diğer dediklerin de doğru olsun . her yıl için yüzde seksen enflasyon farkını koy? Hadi hesapla. 2002 yılı öncesi ak parti öncesi enflasyon yıllık yüzde seksen ile doksan arasındaydı. Çeyrek altın 16 yılda ak parti döneminde ALTI KAT ARTMIŞ. Ak parti öncesi enflasyona göre hesap edelim sadece sekiz yılı hesapladım ak parti öncesi enflasyona göre 2011 yılında bir çeyrek altın tam dört bin tl olacaktı! Bu güne kadar aynı enflasyon devam etseydi çeyrek altın 20 000 tl yi geçecekti. Bre iftiracılar ve yalancılar . milleti hesap bilmiyomu sanıyorsunuz? Defolun gidin sarsak salaklar.

Beğenmedim! (9)
Avatar
AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI 2017-12-18 15:55:16

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Misafir Avatar
akp.ye oy yok. 2017-12-18 20:02:53 @AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI

akp.ye asla oyyoktur..aklı başında olan her vatandaşın..
geleceğini düşünen kişi akp.ye oy vermez..haa ben yağcısıyım diye oy veriyorsa vermeyeninde günahını ve vebalini çeker demektir..iyi parti ve chp.ye oy verelim.
akp.milleti süründürdü kendileri ve cemaatları kral gibi yaşıyor..GÖRÜNEN KÖYE KILAVUZ İSTENMEZ..BAŞI KAPALILARDA JEEP.LERDE FERRARİLERDE LAMBORDİLERDE GEZSİN..SEN ONUN İÇİN OY VER..AKILLIYIM DEME KENDİNE..EY VATANDAŞ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
AKP EKONOMIDE e cevap*** HESAP İŞİ adam işidir 2017-12-18 18:32:25 @AKP EKONOMIDE SINIFTA KALDI

iftiracı suç üstü yakalıyorlar yine iftiralarına devam ediyorlar, bunlar kılıçdaroğlundan kopya alıyorlar iftirada ustalar ama nafile. 2002 yılında diyelimki çeyrek altın 24 lira idi. Diğer dediklerin de doğru olsun . her yıl için yüzde seksen enflasyon farkını koy? Hadi hesapla. 2002 yılı öncesi ak parti öncesi enflasyon yıllık yüzde seksen ile doksan arasındaydı. Çeyrek altın 16 yılda ak parti döneminde ALTI KAT ARTMIŞ. Ak parti öncesi enflasyona göre hesap edelim sadece sekiz yılı hesapladım ak parti öncesi enflasyona göre 2011 yılında bir çeyrek altın tam dört bin tl olacaktı! Bu güne kadar aynı enflasyon devam etseydi çeyrek altın 20 000 tl yi geçecekti. Bre iftiracılar ve yalancılar . milleti hesap bilmiyomu sanıyorsunuz? Defolun gidin sarsak salaklar.

Beğenmedim! (8)
Avatar
tarafsizlik yemini 2017-12-18 15:57:12

tarafsızlık yeminini yine çiğnedi... cumhurbaşkanı sıfatıyla AKP'ye oy istedi!
https://www.youtube.com/watch?v=XY4TchnupHU

Misafir Avatar
TOKTAMIS 2017-12-18 21:50:42 @tarafsizlik yemini

ERDOGANI AT BASINDAN...MEMLEKETINI AYDINLIGA CIKART...

Beğenmedim! (0)
Avatar
İYİKİ SIKMADI YOKSA KEMAL BEY HIRSIZLIK MİKROBU KAPARDI . 2017-12-18 16:39:11

CHP GENEL BAŞKANI KEMAL KILINÇTAROĞLUNUDA((S..KİNE KADAR DI )) SENKİ iyiki sıkmamış YOKSA hırsızlık mikrobu kapardı helal OLSUN KEMAL KILINCTAR OĞLUNA..boş ver ruhsallık bozuk kaçık tayyonun..KAPRİSLERİNE zaten bu savaşda aşağılık KOPLEXİ var sayın KEMAL BEY ..iyi rlsıkışmadınız eklin kirlenirdi hırsızlık hastalığı MİKROBU KAPARDIN .

Misafir Avatar
COSKUN TOKTAMIS 2017-12-18 21:51:48 @İYİKİ SIKMADI YOKSA KEMAL BEY HIRSIZLIK MİKROBU K

ERDOGANIN OLDUGU YERDE HIC KIMSE ILTIFAT ETMEMELI VE ONUNLA YAN YANA DURMAMALIDIRLAR.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
millet olarak en yakın seçimde akp ye oy vermeyeim 2017-12-18 19:58:54 @İYİKİ SIKMADI YOKSA KEMAL BEY HIRSIZLIK MİKROBU K

akp.ye ve mhp.ye oy vermeyelim olsun bitsin..ya..bu kadar konuşmaya gerek yok..akp.ye asla ve kesinlikle millet olarak oy vermeyelim..kimden oy alacak..yağcılarından başka..zaten aklı başına gelenler artık eskisi gibi akp,ye (eski oy verenler) bugün bin defa pişmandırlar..ve oy vermeyecekler.bizler zaten oy vermeyeceğiz.% 4 düşse dahi çoktur.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
YİKİ SIKMADI ya cevap 2017-12-18 17:58:18 @İYİKİ SIKMADI YOKSA KEMAL BEY HIRSIZLIK MİKROBU K

t: @İYİKİ SIKMADI YOKSA KEMAL BEY HIRSIZLIK MİKROBU KAPARDI .************* hırsızın yani yavuz hırsızın kim olduğunu biliyoruz koçummm. . hırsızlık neki,yanında iftira, dedikodu, hakaret, yalan, teröre destek, dış işbirlikçilik hepsi var kılıçdaroğlunda . birde kalkmış savunuyorsunuz yazık çok yazık.

Beğenmedim! (6)
Avatar
korkmaz 2017-12-18 16:22:39

cenaze bile kalbini yumuşatmadı ise ne diyeyim?taşlaşmış kalpten ALLAH'a sığınırım.

Avatar
ALLAH ISLAH ETSİN 2017-12-18 16:34:13

SİYASETİ CENAZEDE BARİ YAPMA KILIÇTAROGLUNUN ELİNİ SIKMAYINCA NE OLDU BARZANİNİN ELİNİ SIK

Misafir Avatar
Türk evladı 2017-12-19 08:40:24 @ALLAH ISLAH ETSİN

Yıllardır takipteyiz Erdoğan Kılıçdaroğluna siyasi, insani, eslektaş, komşu ve devlet adamlığı çerçevesinde Kılıçdaroğluna hep hoş görü ile yaklaşmıştır. ama kılıçdaroğlu İnsanlığa sığmayacak hakaretler, iftiralar etmiştir şahsına ve devletnede ihanet çerçevesinde tavırları söylemleri ve eylemlei olmuştıur kılıçdaoğlunun. kendisine geçmiş olsun dilekleri için arayan Erdoğana kılıçdaroğlu hakaret etmiştir. bu şahsın elin sıkılırmı sizce? ama elinizi vicdanınıza koyun konuşun. SIKILASI EL DEĞİLLLLL. bu adamı chp bile başından atması lazım.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ALLAH ISLAH ETSİN 2017-12-18 16:36:31

SİYASETİ CENAZEDE BARİ YAPMA KILIÇTAROGLUNUN ELİNİ SIKMAYINCA NE OLDU BARZANİNİN ELİNİ SIK

Avatar
AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLESTIK 2017-12-18 15:55:40

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Misafir Avatar
COSKUN TOKTAMIS 2017-12-18 21:52:59 @AKP DONEMI NE KADAR FAKIRLESTIK

SADECE FAKIRLESSEN....MEMLEKET AHLAK CIZGISINDEN KAYDI...FAZILET VE ADALET YOK OLDU...

Beğenmedim! (0)