Mevlüt Çavuşoğlu: ABD artık YPG'ye silah vermeyecek

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "ABD artık YPG'ye silah vermeyecek" dedi.

Mevlüt Çavuşoğlu: ABD artık YPG'ye silah vermeyecek

Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "ABD artık YPG'ye silah vermeyecek" dedi.

24 Kasım 2017 Cuma 18:35
Mevlüt Çavuşoğlu: ABD artık YPG'ye silah vermeyecek

Trump-Erdoğan görüşmesi hakkında bilgi veren Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu: Sayın Trump da net bir şekilde talimat verdi ve bundan sonra YPG’ye silah verilmeyeceğini, esasen bu saçmalığa daha önce son verilmesi gerektiğini net bir şekilde söylemiştir."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.11.2017 21:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YALANCI SİYONİST-PUŞTLAR CEHENNEMİN DİBİNE !!!!!!! 2017-11-25 03:12:29

3500 TIRDAN FAZLA SİLAH VERDİ BU SİYONİSTLER ! NEDEN BAHSEDİYORSUN ?
YAHUDİ'LERE VE KÜRT'LERE GÜVEN OLMAZ ! HEP ARKADAN VURURLAR !

Avatar
Y E D İ K ! 2017-11-25 13:28:18

.

Avatar
☪ TC ☪ ATATÜRKİST ☪ ATATÜRKİZM ☪ TSK ☪ 2017-11-27 16:33:49

ARTIK SADECE SDG'YE , PJAK'A , KCK'YA FALAN VERECEKLERMİŞ ! :P
PYD'YE YOK YANİ !!!!!! HE HE HE !!!!!! AY SİKTİRİN GİDİN AQ MORONLARI !

Avatar
Aturan 2017-11-24 18:44:54

sayin yetkililer havalara girmeyin zaten verecekleri kadar silah verdiler kendinize paye cikarmayin

Avatar
erdal 2017-11-24 18:45:20

bu güne kadar verdikleri ne olacak acaba çokmu sevindirik olduk.

Avatar
buda konuşmamı 2017-11-24 19:02:25

kardeşim adam vereceğini verdi .sizde utanmadan ne diyiyorsunuz. adama kafa bile tutamadınız. bakın bu konuda referandum yapsaydınız halkın %97 i kabul ederdi % 3 te çocuğunu askere göndermeyen deyyuslardan oluşurdu.

Avatar
yakop a cevap 2017-11-25 00:35:14

yakop cok dogru parada sizde enerjide herseyin monopolunu kartelini almisiniz devlet para basamiyor rotschild rockefeller and co para basiyor devlete faizle satiyor tefeci gibi yani gida desen tohum karteli herseye kartel uydurmusunuz petrol karteli say say bitmez bizlerde koleyiz demi bu yapilan yanlisida tum dunyaya dayatiyorsunuz

Avatar