MHP-AKP ittifak görüşmelerinde flaş gelişme

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile MHP Lideri Bahçeli'nin görüşmesinin ardından Ankara'da bir son dakika gelişmesi yaşandı. AKP'li Şentop ittifak görüşmelerine ilişkin 26 maddelik teklifin 21 Şubat'ta MHP ve AKP'nin ortak imzasıyla Meclis'e sunulacağını açıkladı. AKP İstanbul Milletvekili ve TBMM Anayasa Komisyonu Başkanı Mustafa Şentop, "Tam mutabakatla tüm hususlar netliğe kavuşturuldu" dedi.

MHP-AKP ittifak görüşmelerinde flaş gelişme

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile MHP Lideri Bahçeli'nin görüşmesinin ardından Ankara'da bir son dakika gelişmesi yaşandı. AKP'li Şentop ittifak görüşmelerine ilişkin 26 maddelik teklifin 21 Şubat'ta MHP ve AKP'nin ortak imzasıyla Meclis'e sunulacağını açıkladı. AKP İstanbul Milletvekili ve TBMM Anayasa Komisyonu Başkanı Mustafa Şentop, "Tam mutabakatla tüm hususlar netliğe kavuşturuldu" dedi.

18 Şubat 2018 Pazar 22:33
MHP-AKP ittifak görüşmelerinde flaş gelişme

Beştepe’de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli’nin ittifak görüşmesine ilişkin ilk açıklama geldi. Gelen son dakika haberine göre 26 maddelik kanun teklifi AKP ve MHP’nin ortak imzasıyla 21 Şubat’ta TBMM Başkanlığı’na sunuluyor.

TBMM Anayasa Komisyonu Başkanı Şentop, yaptığı açıklamada  Erdoğan-Bahçeli görüşmesine ilişkin, “Tam bir mutabakatla, bütün hususlar netliğe kavuşturuldu. 26 maddelik kanun teklifini, AK Parti ve MHP’nin ortak imzasıyla, 21 Şubat günü TBMM Başkanlığına sunacağız” dedi.

AYRINTILAR GELİYOR...

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.02.2018 23:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
MEMLEKETTE TIK YOK AQ ! ARTIK DAHA ÇOK SEYREDERSİN 2018-02-19 02:03:05

http://www.yurtgazetesi.com.tr/kultur-sanat/fenomen-diziden-siyon-yildizi-iddialarina-yanit-geldi-h76404.html

Misafir Avatar
acaba bahceli eyalet sistemini ne zaman getircek 2018-02-19 07:18:44 @MEMLEKETTE TIK YOK AQ ! ARTIK DAHA ÇOK SEYREDERSİ

RECEP TAYYİP ERDOĞAN 2023 TE EYALET SİSTEMİNE GEÇEBİLİRİZ DEDİ
https://www.youtube.com/watch?v=wzhURlrFLKA

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
haklisin 2018-02-19 06:54:24 @MEMLEKETTE TIK YOK AQ ! ARTIK DAHA ÇOK SEYREDERSİ

kardes

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
secmenler zekidir herhalde 2018-02-19 06:50:01 @MEMLEKETTE TIK YOK AQ ! ARTIK DAHA ÇOK SEYREDERSİ

partisi ittifak yapacaksa neden ittifak yapacak partiye oy versinki gider baska partiye oy verir

Beğenmedim! (0)
Avatar
mhp bizler icin 2018-02-18 22:42:50

Rahmetli Oldu

Avatar
Okur 2018-02-18 23:06:31

Bazen dusunuyorum!!! politikanın en güzel tanımı nedir diye!!!???sanırım en kısa deyimiyle,yalan soyleme sanatıdır...sizce başrole kim uygundur????heeee sakın rahmetli Demirel demeyin,çünkü o ,ben artiz deeeelim... demiştir.....rahmetli Özal ? Yok oda olmaz!!!niye? Cunku O gerçek Bir muslumandi!!!!! Irak'ta bir koyup üç alacaktı, yanı müslümanlar ölecekti biz para kazanacaktik.Ateist ne demek? kısaca tanritanimaz demek!!!peki paraya tapan muslumanlara ne denir?

Misafir Avatar
paraya Allah gibi tapanlara 2018-02-19 06:55:52 @Okur

satanist diyorlar

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cevap 2018-02-19 01:18:21 @Okur

para papazi !

Beğenmedim! (0)
Avatar
Okur 2018-02-18 22:53:36

Referandumu niye yaptık? Bu koalisyonlar olmasın diye!!!!peki bu ne?bal gibi koalisyon!!! Bu ne perhiz bu ne!!!! Haydeeeee turşucu geldi ,taaaaze tursularim vaaar haniiiimmm: afedersiniz yanlışlık oldu turşunun eskisi kabuldu değil mi?

Misafir Avatar
birileri bizleri 2018-02-19 06:58:00 @Okur

kandiriyor

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
cok haklisin koalisyon olmasin diye 2018-02-19 06:57:30 @Okur

secim ustune secim yapilmisti

Beğenmedim! (0)
Avatar
texas 2018-02-18 22:55:11

ulta irkci fasistlerin ve islamci gerici yobazlarin ittifaki turkiye halkina hayirli olsun

Avatar
aydın 2018-02-18 23:30:28

hdp ye hazine yardımı yapmak ne demek.guya miliyetciler.hdp e pkk a teror orgutu degil diyor

Avatar
Derince 2018-02-19 04:31:52

Hacıvatla Karagöz'ü ne cok severdik deyilmi orta oyunu . Ahada bunlar aynısını yapıyorlar taklit bu üstadım yemezler.

Avatar
Mehmet 2018-02-19 00:39:28

Mhp akp anlaşmasında, iyi parti lideri merel hanım görüşüldūmü, anlaşma Paketi sözlü ve yazılı, merakla anlaşmayı bekliyoruz.