MHP'den olay yaratacak Meral Akşener paylaşımı

MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü, İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener’i destekleyenlerin “PKK’lı” olduğunu ifade eden bir paylaşımda bulundu.

MHP'den olay yaratacak Meral Akşener paylaşımı

MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü, İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener’i destekleyenlerin “PKK’lı” olduğunu ifade eden bir paylaşımda bulundu.

05 Mart 2018 Pazartesi 13:46
MHP'den olay yaratacak Meral Akşener paylaşımı

MHP Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü, İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener’i destekleyenlerin “PKK’lı” olduğunu ifade eden bir paylaşımda bulundu.

Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Kocaeli İl Başkanı Aydın Ünlü Meral Akşener’e ilgili şu mesajı paylaştı:

“Devlet Bahçeli'ye kızıp, Meral'e destek verenlerin... Devlete kızıp, dağa çıkan PKK'lıdan hiçbir farkı yoktur. Nokta”

İşte o mesaj:

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHPli 2018-03-05 14:22:20

Meral hanimefendiye atmadiklari iftira kalmadi, AKP PKK dan haha tehlikelidir diyen Bahceli simdi onlarla sarmas dolas.

Misafir Avatar
Arkadaslar bileniniz varmi? ya cevap 2018-03-05 20:23:59 @CHPli

AKP uyduruk bir mahkeme karari ile MHP Kongresini iptal ettirdi ve 700 delegenin iradesini hice sayarak Bahcelinin koltugunu korudu,o da simdi AKPyi destekleyerek borcunu oduyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Arkadaslar bileniniz varmi ? 2018-03-05 20:02:44 @CHPli

tayyipe ters düsen hakaret eden bahcelinin 180 derece dönmesinin sebebi nedir. Santajmi yapiliyor, kasetimi var yada aklinimi yitirdi.Lütfen bilgisi olanlardan rica ediyorum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Geyikçi 2018-03-05 13:55:48

FETO olmadı PKK verelim mi diyorsunuz yani? :))

Misafir Avatar
Bu kadar da olurmu ? 2018-03-05 16:15:59 @Geyikçi

Mahalle karilarini da gectiler!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Suc Duyurusu! 2018-03-05 14:05:57

"Halkı Kin ve Düşmanlığa Tahrik veya Aşağılama”, "İftira ve suç uydurma"
"Kamuoyunu yaniltma", "Irade hirsizligi ve cikar saglama", "Anayasanin esitlik ilkesine aykiri davranis", "Anayasayı tağyir, tebdil, ilga etme", "kendi sucunu örtbas etme ve yargiyi yaniltma"

Avatar
zeyde 2018-03-05 14:21:15

FETÖCU OLMADI 250 KİŞİYİ KURŞUNA DİZDİRMEDİ ONUN GENERALI YOK.ONBAŞI OLMAYA HAK KAZANAMAYAN ADAMLARI KİMLER GENERAL YAPTI. KİM İMZA ATMİŞ BU KATİLLERE

Avatar
RRRRR 2018-03-05 16:07:35

VATAN HAINI MHP VATAN HAINILIGINI KABUL EDMEYIP SIZDEN AYRILAN CUMHURIYET KADINI SAYIN AKSENERI KARALAMAK ICIN ANANIZI BOYAYAYIP BABANIZA GENC KIZ DIYE YUTDURURSUNUZ PISLIK PARTINIZ BARAJ ALTI SULARA GÖMÜLECEK FAKAT AKPE DE ALLEM GÜLLEM COK

Avatar
Korku Dağları sarmış MHP.yi 2018-03-05 16:31:14

Korkunun ecele faydası yok ki..

Avatar
yörük haydar 2018-03-05 16:12:55

eğer bu konuştukların doğru haber ise senin gibi adamın ananın suçu yok oseni mecburen dogurdu senin amk.deyyus oğlu deyyus senin gibi itemi oy verecektik şerefsiz kahpe ülküsünü satan adam yolda yürürken elin arkanda gez pantolonun sökülmüş.biz terziyiz gel dikeriz anam.

Avatar
evet 2018-03-05 16:36:09

aynen