Flaş Haber
Kapat

MHP İl Başkanı'ndan flaş kavga açıklaması

Ankara'da 2 Saadet Partilinin ağır yaralandığı pankart kavgası ile açıklama yapan MHP Ankara İl Başkanı Turgay Baştuğ "Saadet isimli küçük ve önemsiz parti mensupları partimizin afişlerini indirmişler. Bu durumu gören yoldan tesadüfen geçmekte olan ülküdaşlarımız kendileri ikaz etmişler ancak grup başta sopa tekme ve yumruklarla cevap vermiş karşılık alınca silaha sarılmış ve arkadaşlarımıza ateş etmişlerdir. Ülküdaşlarımız da meşru müdafaa haklarını kullanmışlardır." dedi.

MHP İl Başkanı'ndan flaş kavga açıklaması

Ankara'da 2 Saadet Partilinin ağır yaralandığı pankart kavgası ile açıklama yapan MHP Ankara İl Başkanı Turgay Baştuğ "Saadet isimli küçük ve önemsiz parti mensupları partimizin afişlerini indirmişler. Bu durumu gören yoldan tesadüfen geçmekte olan ülküdaşlarımız kendileri ikaz etmişler ancak grup başta sopa tekme ve yumruklarla cevap vermiş karşılık alınca silaha sarılmış ve arkadaşlarımıza ateş etmişlerdir. Ülküdaşlarımız da meşru müdafaa haklarını kullanmışlardır." dedi.

26 Mayıs 2018 Cumartesi 10:38
MHP İl Başkanı'ndan flaş kavga açıklaması

Yazılı bir açıklama yapan MHP Ankara İl Başkanı Turgay Baştuğ “İçinde bulunduğumuz mübarek Ramazan ayında Saadet isimli küçük ve önemsiz parti mensupları partimizin afişlerini indirmişler. Bu durumu gören yoldan tesadüfen geçmekte olan ülküdaşlarımız kendileri ikaz etmişler ancak grup başta sopa tekme ve yumruklarla cevap vermiş karşılık alınca silaha sarılmış ve arkadaşlarımıza ateş etmişlerdir. Ülküdaşlarımız da meşru müdafaa haklarını kullanmışlardır.  Kamuoyuna saygıyla duyurulur.”

NE OLMUŞTU?

Arkara’da Çankaya ilçesindeki 1071 Malazgirt Bulvarı üzerinde gece yarısı meydana gelen olayda, yol üzerindeki aydınlatma direklerine parti bayrakları asan yaklaşık 20 kişilik Saadet Partili grup ile bölgeye daha sonra gelen ve MHP'li oldukları öğrenilen 80 kişilik grup arasında bayrak asılması nedeniyle tartışma çıktı. Bir süre münakaşa eden şahısların arasındaki gerginliğin şiddetlenmesi soncu olay, kısa sürede kavgaya dönüştü. 100 kişilik kalabalık grup bulvar birbirine girerken, bayrak sopaları da silah olarak kullanıldı. Kavga esnasında kalabalığın içinden havaya ateş açıldığı da iddia edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.05.2018 10:44
Anahtar Kelimeler:
MHP İl BaşkanıMhpAnkara
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-05-26 11:15:39

MHP Li LER 70 LERDE iC SAVAS CIKARMAYA CALISMISLARDI BU GÜNE KADAR DEYiSEN BiR SEY VARSA BEYiNSiZLiKLERiNi iLERLETMiSLER TÜRKiYEDE YAPILAN TÜM KATLIYAMLARDA PARMAKLARI VARDIR

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-26 11:00:31

MHP sinsilik ve devletin kurumlarında yuvalanarak kendi içinde dayanışarak hayat bulan ve bu yönüylede Fetöcülerden hiçbir farkı olamayan bir partidir.

Misafir Avatar
DEVLET BAHCELI ORNEK OLMALI 2018-05-26 17:51:16 @Antalyalı Attalos

bahceli MHP lilere ceki duzen vermeli kandi bicakli sopali secim olmaz gunah gunah

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
MHP liler ayiptir gunahtir 2018-05-26 13:05:31 @Antalyalı Attalos

IYI PARTILILERE SALDIRDINIZ YETMEDI Saadet Partisine saldirdiniz kanli bicakli sopali secim olmaz cok ayip be kendinize gelin gunahtir gunah siddet acizliktir acizlik yeterin artik

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Saadet Partisi COK YASA 2018-05-26 13:03:13 @Antalyalı Attalos

OYLARIMIZ SAADET PARTISINE MHPye oy yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
bi kurt kafası tutmuş giden mhp.ye millet sevmiyor 2018-05-26 11:07:34

Millet mhp.den akp.den artık illellah etti..
oy vermeyecekler tam bir tımarhane kaçıkları gibi
ülkeyi bu hale getirdiler..neymiş bozkurtmuş..insan olmadıktan sonra hangi Kurt,tan bir Allah kulu hayır görmüş..bozkurt olsan ne olur..önce İNSAN OL..insan....

Misafir Avatar
kurtların sonuda topraktır. 2018-05-26 11:09:40 @bi kurt kafası tutmuş giden mhp.ye millet sevmiyo

kıyamet günü insanlar hesap verir..hayvarlarda (kurtlarda dahil) hepsi toprak olacaktır..hey BOZKURT.! adındaki hayvan !!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Glsn 2018-05-26 10:49:36

Terbiyesiz siz hep böyleydiniz kabadayı seviyesiz hareketler ne siyasetten anlarsınız ne insablıktan.Mahalleninin serserisi misin sen konuşmaya bak

Misafir Avatar
Bi zamanlar izmir,de de aynısını yaptılar.!!!! 2018-05-26 11:03:51 @Glsn

işte mhp.budur..İzmir bornova,da da aynısı vardı.millet artık nefret ediyor mhp.den yetmezmiş gibi akp.de aynısını yapıyor..bunlara sevgi saygı duyulmaz..hepsinde tabanca var..ruhsatlı ruhsatsız..tam barbar kafalı bunlar.
akp.ve kuyruğu beşpara etmez mhp ve bbp..İZMİR,den oy alamaz,,

Beğenmedim! (0)
Avatar
Muhabbet olsun 2018-05-26 11:40:08

Olmayan partinin il başkanı mı olur ?

Avatar
Karaburunlu 2018-05-26 12:30:10

Neden her saldırı ve darp olayında MHP liler var.cunku siddet onlar açısından tek var oluş ve kendini ifade ediş biçimi olmuş,,

Avatar
iyi 2018-05-26 11:36:17

yanlismi duyduk mhp oyle bir parti kaldimki vah vah tabela partisi

Avatar
HAK HUKUK GUGUK 2018-05-26 11:26:54

Şu meşru müdafaa hakkı sadece sizlere tanınmış bir hak mı oluyor mesela sizin yandaşlarınızın saldırılarına karşı koymak üzere silahlı bir meşru müdafaa hakkı olmalımıdır.Yoksa bu hak sadece sizlere mi ait.