MHP'li Akçay'dan seçimlerin erkene alınmasına ilişkin açıklama

MHP Grup Başkanvekili Erkan Akçay, Türkiye'de 24 Haziran'da yapılacak Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekilliği Genel Seçimleri'nin erkene alınmasının sebebininin "ekonomik darbe girişimi" olduğunu söyledi.

MHP'li Akçay'dan seçimlerin erkene alınmasına ilişkin açıklama

MHP Grup Başkanvekili Erkan Akçay, Türkiye'de 24 Haziran'da yapılacak Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekilliği Genel Seçimleri'nin erkene alınmasının sebebininin "ekonomik darbe girişimi" olduğunu söyledi.

24 Mayıs 2018 Perşembe 22:24
MHP'li Akçay'dan seçimlerin erkene alınmasına ilişkin açıklama

Manisa’nın Turgutlu ilçesinde, belediye başkanlığını ve esnafları ziyaret eden Akçay, vatandaşlardan seçimlerde Cumhur İttifakı’na destek vermelerini istedi.

Dünya’da meydana gelen ekonomik dalgalanmanın, seçim arifesinde acaba Türkiye’de de tetikleyebilir miyiz diyerek hamleler yapıldığı belirten Akçay, 1994 ve 2001 yıllarında da bu hamlelerin yapıldığı vurguladı.

Akçay, seçimlerin erkene alınmasındaki sebeplerden birsinin de son günler yaşanan ekonomik darbe girişiminin olduğuna işaret ederek, şunları ifade etti:

"Bu ufukta görünüyordu. Bu oyun göründüğü için, Genel Başkanımız Devlet Bahçeli de seçimlerin erkene alınmasının ülkemiz açısından faydalı olacağını ifade etti. Son 2-3 gündür yaşananlarda zaten bunu daha net gösteriyor ve haklılığını ortaya koyuyor.”

Ekonomi yönetiminin, Cumhurbaşkanlığı Hükumet Sistemi'yle daha iyi bir hala geleceğini belirten Akçay “Çok başlılıktan kurtulan yürütme erki, daha iyi bir ekonomi yönetimini ortaya koyacaktır.” dedi.

Akçay’a, MHP İlçe Başkanı Orhan Sayar, Belediye Başkanı Turgay Şirin ve partililer eşlik etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 22:33
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Tekin Baran . 2018-05-24 22:30:35

AL ISTE BIR BEYNI GOTUNDE DAHA CIKTI.

Misafir Avatar
SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi akp masum 2018-05-25 10:44:41 @Tekin Baran .

AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bu aralar bakanlardan doviz alip satan 2018-05-25 10:19:20 @Tekin Baran .

varmi incelensin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yörük haydar 2018-05-25 08:10:23 @Tekin Baran .

lan hıyar madem biliyordunuzda neden önleminizi almadınız da seçimle mi çözeceksiniz bu sorunu üç kağıtçı hıyar bari konuşup boka iyice bulanma zaten bulandınız artık size adam gözüyle bakmıyoruz gözümüzde cumhur başkanınızın dediği gibi erken seçime gitmek vatan hainliği olur demekki vatan hainisiniz bunun teşhisini cumhur ortağınız koydu ben değil.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-24 22:42:51 @Tekin Baran .

ya tekin bey bunlarin alayi mal. Secimlerin ekonomiye ne faydasi var olsa olsa yine ekonomiye zarari olacak secim masrafi milletin sirtina yüklenecek. Ellerinde ekonomiyi kurtarma recetesi var ise kendileri iktidarda , batiranlarda iktidarda!

Beğenmedim! (0)
Avatar
ekonomik darbeymis 2018-05-24 23:42:37

hala masal hala hikaye buna kargalar guler
bir insanin vucudu saglam ise saglikli ise ister bakteri saldirsin isterse virus saglikli vucut bunu yenebilir ekonomide oyle saglikli uretken yatirimlar yapilmadi gercek bu birakin bu ayaklari ekonomik darbeymis ust akilmis bilmem ne yeter yahu hatanizla yuzlesin herseye kilif uydurmakta sizden usta yok

Avatar
TAMAM GARİ SIKILDIK 2018-05-24 22:58:41

Bazıları başarı elde edemeyince başarılı insanların başarılarını küçültmekle kendini teselli ederler. Senin gibiler ise bu tür insanlara inat başararak onlara ders verirler. Tebrikler sn.İnce Vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi
Sn.İnce bunun gibilere demokrasi ve insanlık dersi veriyor şaşırdılar abuk sabuk konuşuyorlar.

Avatar
darbe girişimi 2018-05-24 23:38:53

mi????herseye bir kilif uyduruyorsunuz buna kargalar guler be
"Bu ufukta görünüyordu. Bu oyun göründüğü için, Genel Başkanımız Devlet Bahçeli de seçimlerin erkene alınmasının ülkemiz açısından faydalı olacağını ifade etti. Son 2-3 gündür yaşananlarda zaten bunu daha net gösteriyor ve haklılığını ortaya koyuyor.”diyorsunuzda bahceli akp nin ekonomiyi yanlis yonettigini goremedimi ??? herseyi satip satip betona yatirim yaparsan sicak parayla gunu kurtarirsan ihracatin ithalatin dengede degilse daha cok ithalat yaparsan hep cepten yersen eti samani tohumu tuketen ithal eden ulke konumundayiz hep tuket tuket nereye kadar ??? ben bile ekonomiden anlamazken bunu ongerebiliyorum birakin artik bu ayaklari hatalarinizla yuzlesin ulkemizin borcu ortadayken bunu hala dis guclere yormak akil tutulmasi gibi birsey
1 insanin vucudu saglam ise ister bakteri saldirsin isterse virus saglikli vucut bunu yenebilir
ekonomide oyle saglikli uretken yatirimlar yapilmadi gercek bu

Avatar
ekonomik kriz 2018-05-24 23:46:08

bi kac seneden beri belliydi siz uzaydami yasiyorsunuz ??? insanlarin alim gucu bi kac seneden beri azaldi gecen sene mobilyada kdv indirimi bosuna yapilmadi ????hala masal hala hikaye buna kargalar guler
bir insanin vucudu saglam ise saglikli ise ister bakteri saldirsin isterse virus saglikli vucut bunu yenebilir ekonomide oyle saglikli uretken yatirimlar yapilmadi gercek bu birakin bu ayaklari ekonomik darbeymis ust akilmis bilmem ne yeter yahu hatanizla yuzlesin herseye kilif uydurmakta sizden usta yok

Avatar
Bay Akçay 2018-05-24 23:48:28

ekonomik bi kac seneden beri belliydi siz uzaydami yasiyorsunuz ??? insanlarin alim gucu bi kac seneden beri azaldi gecen sene mobilyada kdv indirimi bosuna yapilmadi ????hala masal hala hikaye buna kargalar guler bir insanin vucudu saglam ise saglikli ise ister bakteri saldirsin isterse virus saglikli vucut bunu yenebilir ekonomide oyle saglikli uretken yatirimlar yapilmadi gercek bu birakin bu ayaklari ekonomik darbeymis ust akilmis bilmem ne yeter yahu hatanizla yuzlesin herseye kilif uydurmakta sizden usta yok

Misafir Avatar
Bay Akçay 2018-05-25 00:13:33 @Bay Akçay

ekonomik kriz bi kac seneden beri belliydi siz uzaydami yasiyorsunuz ??? insanlarin alim gucu bi kac seneden beri azaldi gecen sene mobilyada kdv indirimi bosuna yapilmadi ????hala masal hala hikaye buna kargalar guler bir insanin vucudu saglam ise saglikli ise ister bakteri saldirsin isterse virus saglikli vucut bunu yenebilir ekonomide oyle saglikli uretken yatirimlar yapilmadi gercek bu birakin bu ayaklari ekonomik darbeymis ust akilmis bilmem ne yeter yahu hatanizla yuzlesin herseye kilif uydurmakta sizden usta yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
erow 2018-05-25 03:26:09

öküz işte

Avatar