banner87

MHP'li vekil adayından skandal sözler: Hakkımda kara propaganda yapıyorlar

MHP Bolu Milletvekili adayı Adem Evcil'in seçim çalışması yürüttüğü bir salonda yurttaşlara, ''hakkımda kara propaganda yapıyorlar, adam diyor ki Adem başkan koyu solcuymuş Atatürkçüymüş. Duyduklarım karşısında şok oluyorum'' diye konuştuğu skandal video sosyal medyada olay oldu

MHP'li vekil adayından skandal sözler: Hakkımda kara propaganda yapıyorlar

MHP Bolu Milletvekili adayı Adem Evcil'in seçim çalışması yürüttüğü bir salonda yurttaşlara, ''hakkımda kara propaganda yapıyorlar, adam diyor ki Adem başkan koyu solcuymuş Atatürkçüymüş. Duyduklarım karşısında şok oluyorum'' diye konuştuğu skandal video sosyal medyada olay oldu

20 Haziran 2018 Çarşamba 17:17
MHP'li vekil adayından skandal sözler: Hakkımda kara propaganda yapıyorlar

24 Haziran seçimlerine sayılı günler kala partiler ve cumhurbaşkanları adayları seçim çalışmalarını sürdürürken, MHP'li vekil adayı Adem Evcil'in bir salonda yurttaşlara yönelik, ''Şimdi bir çok yerde kara propaganda yapmaya başladılar. O kadar kara propaganda yapıyorlar ki bazen duyduklarım karşısında şok oluyorum. Çocukluğum Kuran kurslarında geçti. Babam imam hatip lisesi mezunu, bütün öğrenim hayatını orada tamamladı. . Adam diyor ki Adem başkan koyu solcuymuş, Atatürkçüymüş. Bunu söyleyen kim? onlar'' sözleri sosyal medyada büyük tepkiye sebep oldu.  

İşte o tepkilerden bazıları: 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 20.06.2018 17:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-06-20 17:30:09

Tipe bakarmısınız.Bu mal dan Atatürk çü ya da solcu zaten çıkmaz.Daha doğrusu bundan adam çıkmaz.

Misafir Avatar
vay hain vay 2018-06-20 22:30:39 @Antalyalı Attalos

bu adama oy vermeyin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hadi ordan 2018-06-20 22:13:13 @Antalyalı Attalos

kurt postuna bürünmüs bi namussuz.
It ürür kervan yürür.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2 kelime hatasi özür dilerim . 2018-06-20 18:23:35 @Antalyalı Attalos

Böyle tiplerin gördükce varliklarini duydukca hicap duyuyorum.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-06-20 18:21:40 @Antalyalı Attalos

Bu herif cek senet harac ve kadin ticareti islerine bakiyordur , tipi de cok elverisli, kafa yapisida ! Kimi desteklediklerinden ne mal oldugu belli! Böyle tiplerin gördükce varliklarini duydukca hiab duyuyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-06-20 18:23:18

Ulan orospu çocuğu, madem hayatın Kur'an kurslarında ve İmamhatip liselerinde geçti. Ozaman dürüst bir Müslüman gibi davran ve konuş. Atatürk'çü olamayanların nineleri veya anaları sanırım Yunan tecavüzünden memnun olanların pi.leri olmalı ve aynen senin gibi.

Avatar
Buna mı layıksınız? 2018-06-20 17:55:01

Ey bu zibidilere hala oy verenler, gerçekten cehalet ve sefalet içinde bir ülkeyi mi layık görüyorsunuz çocuklarınıza? Kurtulalım artık şu imam hatip tornasından çıkmış din tüccarı çöplerden.

Avatar
Türk 2018-06-20 17:25:26

Türk'um diyen zaten Atatürkçüdur. Gerisi gubrecidir.

Avatar
turandan 2018-06-20 17:26:07

hem MHPli vekil adayı , hem mavi gözlü en büyük TÜRKÇÜ börü ATATÜRK izinden gidemiyor mu...... çok enteresan...........

Avatar