banner87

MHP listesinde 'FETÖ' şoku

Milliyetçi Hareket Partisi'nin İstanbul ikinci bölge 3. sıradan milletvekili adayı gösterdiği Nur Tuğba Aktay’ın eşinin FETÖ ile bağlantısı çıktı. MHP karıştı, Devlet Bahçeli’nin talimatıyla Aktay’ın istifası istendi yerine başka bir aday gösterildi.

MHP listesinde 'FETÖ' şoku

Milliyetçi Hareket Partisi'nin İstanbul ikinci bölge 3. sıradan milletvekili adayı gösterdiği Nur Tuğba Aktay’ın eşinin FETÖ ile bağlantısı çıktı. MHP karıştı, Devlet Bahçeli’nin talimatıyla Aktay’ın istifası istendi yerine başka bir aday gösterildi.

24 Mayıs 2018 Perşembe 10:16
MHP listesinde 'FETÖ' şoku

Cumhuriyet’ten Selda Güneysu’nun haberine göre, MHP'nin, İstanbul ikinci bölge 3. sıra milletvekili adayı olarak açıklanan Nur Tuğba Aktay'ın eşinin FETÖ ile bağlantısının ortaya çıkmasının ardından, genel merkez, Genel Başkan Devlet Bahçeli'nin talimatıyla Aktay'ın istifasını istedi. Böylece aday listesinde kendisine daha önce hiç yer bulamayan MHP'li uluslararası ilişkiler uzmanı, stratejist Gürkan Teoman aday gösterildi.

MHP, milletvekili adayları üzerinde inceleme yapması için Teşkilatlardan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Semih Yalçın, Genel Sekreter İsmet Büyükataman ile Hukuk ve Seçim İşlerinden Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Feti Yıldız'dan oluşan bir komisyon kurmuştu. Komisyon, aday adayları üzerinde “FETÖ ve PKK gibi terör örgütleriyle iltisaklı olup olmadıklarıyla ilgili” günlerce inceleme yaptı. Ancak “komisyonun gözünden kaçırdığı”, aynı zamanda MHP Merkez Yönetim Kurulu (MYK) üyesi de olan Nur Tuğba Aktay , İstanbul ikinci bölge, 3. sıradan milletvekili adayı olarak listede yer aldı. MHP'nin bir hafta önce, listeyi duyurmasının ardından Nur Tuğba Aktay ile ilgili duyumlar parti genel merkezine iletildi. Bir özel dershanede öğretmenlik yapan Aktay'ın, Başbakanlık'ta Siber Güvenlik Uzmanı olan eşi Erol Aktay'ın 17-25 Aralık'tan sonra FETÖ bağlantısı nedeniyle görevinden alındığı ve tutuklandığı ortaya çıktı. Bu bilginin alınmasının ardından da Bahçeli, Aktay'ın hem MYK'den hem de milletvekili adaylığından istifasını istedi.

Aktay'ın istifasının ardından MHP'li uluslararası ilişkiler uzmanı, stratejist Gürkan Teoman aday gösterildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.05.2018 10:26
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ossmann 2018-05-24 11:15:14

Bu herifin kendisi şok !!!! secimlerden sonra mhp lilerin hepsi uyanacak, ama cok gec olabilir.

Misafir Avatar
işte fetönün ortakları 2018-05-24 16:44:39 @Ossmann

mhp fetönün kralı gök tengri onu hibino yapmış aklı sıra alaattin çakıcı için af çıkaracak 1 kişi için bu deyyusa oy verilirmi tabiki verilmez.gücümüzün yetmediği yerde gök tengri yardımcımız oluyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Zübük 2018-05-24 12:44:07 @Ossmann

Hic telaslanma MHP lilerde koyun sürüsü gibi, öndeki koc ucurumdan atlarsa nasil diger koyunlarda atliyorsa ayni olay.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
D.Dogu 2018-05-24 11:46:17 @Ossmann

Cakici güzel tanimlamis ve iyi cakmis "uyur gezer budist mumyasi" (aklimda kaldigi kadar)

Beğenmedim! (1)
Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-24 10:35:35

Ahh Gargamel ah.Bu işler sana göre değil.Yancılık tan başka bir halt bilmezsin sen.Git torunlarınla oyna,bırak bu işleri diyeceğim ama sende torun da yok.Allah bildiği gibi yapsın seni.

Misafir Avatar
Ne istediniz de alamadınız? 2018-05-24 12:28:22 @Antalyalı Attalos

https://www.youtube.com/watch?v=-m9NL8xz_Hw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Hocaefendi dediler, ne istedilerse verdiler. 2018-05-24 12:27:21 @Antalyalı Attalos

Hocaefendi dediler, ne istedilerse verdiler. Kim FETÖ'cü, kim besledi, kim büyüttü?
https://www.youtube.com/watch?v=BNWmW3tALJU

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
akp de 2018-05-24 12:24:53 @Antalyalı Attalos

fetocular yok mu ??

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-24 11:53:35 @Antalyalı Attalos

Ulan bu AKP lilerin hepsimi mal yahu.Güya bana cevap verenlerin sözümona yorumları bi okuyun.İpe sapa gelmez bir sürü saçmalık yazıp,sap yeyip saman sıçmışlar valla.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
fetö yuvası CHP****+++ 2018-05-24 11:37:46 @Antalyalı Attalos

Yalan söyleyen, iftira atan top olsun!

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
bb+++++aa 2018-05-24 11:36:22 @Antalyalı Attalos

yakin gelecek de milletin nefes almasinida tayyipin sundugu lüks olarak pazarliyacaksin. Toplumun kacinilmaz gelismeleri icinde olan hayati kolaylastiran gerecleri dahi tayyipin bulusu gibi sunmak aptallikdan baska bir sey degil. sen cahil degil akilli oldugun icin yazdiklarimi anlarsin. sefil herif.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
KARI YOKKİ TORUN OLSUN. 2018-05-24 11:33:59 @Antalyalı Attalos

TORUNU YOK ...HİÇ EVLENMEYEN İNSANDAN NASIL TORUN OLUR..ANTALYALI.BEY..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bb 2018-05-24 11:29:18 @Antalyalı Attalos

Ne kadar çok cahilimiz var yarabbim. bir haber yüzünden doğru veya yalan insanlara saldırmak hakaret etmek ne kadar hoşlarına gidiyor. cehalet diz boyu. ah benim güzel ülkem ah . bu yorumcular saldırgan isyankar yorumcular, kendini bilmez yorumcular en basit işlere b,le layık görülmeyecekken burada sosyal medayada yorum yapıyorlar. ellerindede üç beş milyonluk telefonları var brde 16 yıllık başarılı hükümeti beğenmezler. . ne diyeyim ?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
fetö yuvası CHP 2018-05-24 11:26:01 @Antalyalı Attalos

Mhp kovdu chp ye gider açıkta kalmaz.

Beğenmedim! (8)
Avatar
Nurali Boz 2018-05-24 11:09:05

Calisma masasinin uzerindeki bilgi sayari gormeyip baskasinin kalemini goren bunak ictigi suyun icindeki maddeyi gorup icen zirto kim mis fetoscular

Avatar
Dogan kaydul 2018-05-24 12:16:21

sen ve senin gibiler bu ulkeyi satiniz siyaset adina ahlaksizlik yapiyon

Avatar
aydın 2018-05-24 11:04:44

bu feto canileri hep ümitliler

Misafir Avatar
@aydın x ***++++ 2018-05-24 11:17:27 @aydın

bu aydin koyu bir tetöcü olabilir ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
CHP BATIYOR 2018-05-24 11:34:35

İlk ifşaatı Eren Erdem yaptı.. "Neden ben cezaevine giriyorum ki, yanıyorsam hepinizi yakar da giderim" dedi, Bülent Tezcan'ın adını verdi.. Kim bilir belki sıra Enis Berberoğlu'ndadır.. Berberoğlu eğer konuşursa, domino taşları Maltepe Cezaevi'nden Söğütözü Anadolu Bulvarı'na kadar hiç durmadan hızla yıkılır.. Bunu herkes çok çok iyi biliyor.. Bülent Tezcan, Eren Erem'in sözleri üzerine iki cümlelik bir açıklama yaptı. Ama kimseyi bu açıklama tatmin etmiş değil.. Cevap bekleyen sorular var.. Mesela Bülent Tezcan, Eren Erdem'e verdiği o dosyayı nereden aldı?.. O dosya gibi başka neler geldi CHP'ye?.. Bu servisler, basından kimlerle paylaşıldı?.. Paylaşılmamış, vakti beklenen, şantaj amacıyla saklanan başka dosyalar var mı?.. Daha çok soru var sorulacak. Öyle kolay biteyecek bu iş..

Misafir Avatar
CHP 2018-05-24 12:33:01 @CHP BATIYOR

iki camur atmakla batmaz CHP proje partisi degil CHP ATAMIZIN IN KURDUGU BIR PARTIDIR

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iyice sacmaladin 2018-05-24 12:31:03 @CHP BATIYOR

mit tirlari aydinlik gazetesinde zaten haber olduktan sonra sonra eren erdem konuyu acmisti

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-24 11:42:43 @CHP BATIYOR

kozmik odaya girenleri ve onlara müsade edenleri yargilamiyan devlet iktidar yüzünden felc olmustur. TC tarihinin en büyük casusluk ve ihanet olayidir. gidip TIR lar ile ugrasmak dikkat dagitmakdan baska bir sey degildir. Türkiyenin en önemli hayati bilgileri kimler alip nerelere verdiler?

Beğenmedim! (0)