banner87

MHP'den İYİ Parti'ye bir belediye başkanı daha!

Mersin'in Anamur İlçesi'nde MHP'den istifa eden Belediye Başkanı Mehmet Türe, İYİ Parti'ye geçerek rozet taktı.

MHP'den İYİ Parti'ye bir belediye başkanı daha!

Mersin'in Anamur İlçesi'nde MHP'den istifa eden Belediye Başkanı Mehmet Türe, İYİ Parti'ye geçerek rozet taktı.

11 Kasım 2017 Cumartesi 19:18
MHP'den İYİ Parti'ye bir belediye başkanı daha!

MHP'den Belediye  Meclis Üyeleri, Uğur Güngör, Sezai Şimşek, Hasan Ali Sarıca, Ahmet Türkay, Ali Rıza Bulut, Ali Rıza Kibrit, Ayhan Yıldız ile birlikte istifa eden Anamur Belediye Başkanı Mehmet Türe, Ankara'da İYİ Parti'nin açılışına katıldı. Genel Başkan Meral Akşener, Mehmet Türe'ye İyi Parti rozeti taktı.

Bu arada MHP Mersin İl Başkanı Zeynel Uğur Gölgeli, istifa eden Mehmet Türe ile ilgili yazılı bir açıklama yaptı. Türe'nin istifasından önce kesin ihraç istemiyle disiplin kuruluna sevk edildiğini belirten Gölgeli, "Tedbirli olarak disipline sevk edilen Mehmet Türe,  partideki görevinden alınmıştır ve istifası geçersizdir, hukuken de yok hükmündedir" dedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 11.11.2017 19:18
Anahtar Kelimeler:
Mehmet TüreIyi PartiMhp
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHPli 2017-11-12 02:06:10

CHPden baskasina asla oy vermen amma CB secimlerinde eger CHP adayindan daha fazla oy alirsa ikinci turda oylarimiz Aksenere.

Avatar
iyi parti iyi olmayacak. 2017-11-11 19:21:29

iyi parti doğmadan ölecek deniyordu. görünüşde öyle . maya bozuk olunca yoğurt tutmaz. Yüce türk milleti bozuk adamların toplandığı partiye oy vermez.

Misafir Avatar
gerçekçi 2017-11-12 10:40:12 @iyi parti iyi olmayacak.

o zaman yüce Türk milletinin oy kullanmaması lazım çünkü bahsettiğin gibi olmayan bir parti yok

Beğenmedim! (0)
Avatar
vatandaşlar.. 2017-11-11 21:08:40

Anıtkabire giden akşener,e sormuşlar : neden anıtkabire geldin?
akşener...imanımızı tazelemek için demiş..akit sitesinde yazısı var.
İYİ parti iyi gidiyordun ancak bu niyetiniz varsa size artık oy vermeyeceğiz.
ne yani,,kemalizim bir din mi ki anıtkabirde iman tazeliyorsun MERAL akşener.
yazık gözümüzden düştün ( akitte böyle yazıyor..eğer doğru ise asla bizden oy alamazsın) yazıklar olsun.diyoruz..tabiiki söylemiş ise..!!!!!

Avatar
01 2017-11-12 02:19:54

İYİ PARTİ OY ORANI ŞUAN İÇİN YÜZDE 15

Avatar
ahaha 2017-11-12 05:53:54

yakinda bahceli tek basina koltugunda oturur

Avatar
gercekler 2017-11-12 05:57:04

IYI Parti ve CHP MHP baraj alti AKP erir

Avatar
Irfan 2017-11-12 06:08:37

belediye baskani zeki adammis,,,,gozu yukseklerde,,,,ama bilmiyorki iyi parti baraji asla gecemeyecek,,tuh goruyormusunuz,,,Adam bir daha belediye baskani bile secilemeyecek,,,zavalli yaratiklar,,cikarci adamlar,,,

Misafir Avatar
gerçekçi 2017-11-12 10:41:57 @Irfan

belediye seçimlerinde baraj mı var? :D Cahilseniz bile susunda birşey sansınlar....

Beğenmedim! (0)
Avatar
yazik 2017-11-12 05:56:01

ak itt mi dediniz onlar olayi saptirmistir

Misafir Avatar
gerçekçi 2017-11-12 10:44:36 @yazik

evet bu ülkede yurt, sözcü, cumhuriyet gazeteleri islam düşmanlığı adına haberleri ne kadar çarpıtırsa yeni akit. milli gazetede siyasal islam adana haberleri o kadar çarpıtıyor. ama sana kötü bir haberim var malesef bu haber kanal D nin.... o yüzden yazık sana kuduramayacaksın

Beğenmedim! (0)