'Millet Fenerbahçe gibi 24 Haziran'da da tamam diyecek'

Ankara'da düzenlenen iftarda konuşan İYİ Parti lideri Meral Akşener, Ali Koç'un Fenerbahçe'ye başkan seçilmesiyle ilgili olarak "Nasıl bugün iktidarın tüm baskısına rağmen Fenerbahçe başkan değiştirdiyse, Türkiye de başkan değiştirecek" açıklamasını yaptı.

'Millet Fenerbahçe gibi 24 Haziran'da da tamam diyecek'

Ankara'da düzenlenen iftarda konuşan İYİ Parti lideri Meral Akşener, Ali Koç'un Fenerbahçe'ye başkan seçilmesiyle ilgili olarak "Nasıl bugün iktidarın tüm baskısına rağmen Fenerbahçe başkan değiştirdiyse, Türkiye de başkan değiştirecek" açıklamasını yaptı.

03 Haziran 2018 Pazar 23:11
'Millet Fenerbahçe gibi 24 Haziran'da da tamam diyecek'

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Ankara Milletvekili adayı Gökhan Beker’in düzenlediği iftara katıldı.Yaklaşık bin kişinin bulunduğu iftarda, Irak Türkmen’i bir kız çocuğunu gören Akşener, Türkmen çocuğu evlatlık alıp masraflarını karşılayacağını söyledi.

“MİLLET FENERBAHÇE GİBİ 24 HAZİRAN’DA TAMAM DİYECEK”

Fenerbahçe’de yapılan başkanlık değişikliğine de değinen Meral Akşener, “Nasıl Fenerbahçe delegasyonu yeter demişse, 24 Haziran’da da bu millet tamam diyecek ve bu yolsuzluk ve zulüm sona erecek” dedi. Akşener, daha sonra Ankara milletvekili adaylarını tanıttı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 03.06.2018 23:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tayyip söylüyor 2018-06-03 23:15:35

ey yüksek seçim kurulu başkanı sadi güven referandumda beni kazandırdığın gibi aynı şekilde kazandırmazsan seni yakarım ha ne yap ne ed aynı hile ile fazla istemem yüzde 51 yeter

Misafir Avatar
rıza nura deli diyordunuz 2018-06-04 02:36:47 @tayyip söylüyor

atatürkün ibne olduğunu rıza nurdan habersiz H. C. Armstrong da (1933 yılında ibne atanız sağken) yazmış. İbne değilse nasıl oluyor da birbirinden bağımsız kişiler aynı şeyi anlatıyor? An Intimate Study (1933) by H.C. Armstrong Pages 253-254: After divorcing Latife, ...he went back to the long nights in smoke-filled rooms with his drinking friends...after that he became shameless. He drank deeper than ever. He started a number of open affairs with women, and with men. Male youth attracted him...”

Beğenmedim! (1)
Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-06-03 23:18:59

abbas yolcu

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-03 23:19:21

yetti gari

Avatar
herkes sandiga gitsin 2018-06-03 23:19:54

oyunu versin

Avatar
akp donemi fakirledik 2018-06-03 23:45:16

2002 yılında devletin borcu 242,7 milyar lira
2016 yılında devletin borcu 759,6 milyar lira oldu.
2002 yılında dolar 1,41 lira.
2002 yılında euro 1,42 lira
2017 yilinda euro 4,50
2017 yilinda dolar 3,82
2002 yılında ceyrek altin 24 lira
2017 yilinda ceyrek altin 257,5875
2002 yılında benzin 1,66 lira
2017 yilinda benzin 5,61 TL
2002 yilinda et 5 tl civarindaydi
2017 yilinda et 40 lira civarinda
2002 yilinda ekmek 22 kurus
20017 ekmek 1 lira
2002 yilinda aygaz tup 15 lira
2017 yilinda aygaz tup 100 tl
vatandasin akp oncesi borcu 6,6 milyar lira;
2017 vatandasin borcu 425,8 milyar lira
Hukumet çiftçiye farklı mazot fiyatı uyguladi yatçıya, katçıya farklı mazot fiyat uyguladi

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-04 00:46:35

FENERBAHÇENIN ÖZGÜRLÜKLER VE DEMOKRASI ÖRNEĞI OLARAK ANILMASI GURUR VERICI.TÜM BASKILARA RAĞMEN MUSTAFA KEMALIN ASKERLERI OLMAKTAN VAZGEÇMEDILER.HELE ONUNCUYIL MARŞINI TEKRAR SIMGELEŞTIRDILER.BÖYLECE BAZILARINI
MORARTTILAR.

Avatar
bu seçimde hile ile kazanacaklar. ,DİKKAT..!!! 2018-06-03 23:31:09

Akp.liler saray yapıyorlar..marmariste..şimdide zaten Ankara,da sarayda keyf ediyorlar.,,şunu yapacağız bunu yapacağız diye millete seçim sonrası uydurma sözler veriyorlar..demek istediğimiz, bu seçimde de hileler yapacaklar..yoksa neden seçim sonrasında şunu yapacağız bunu yapacağız .benzer sözler versinler.
akp.ye oy verenler milletin ahhını alıyorlar.

Misafir Avatar
algi operasyonu yapma 2018-06-04 00:50:42 @bu seçimde hile ile kazanacaklar. ,DİKKAT..!!!

herkes sandiga gitsin

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-04 01:40:03

Allah (cc) ile aldatmayan, kendisinin ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptiğinin ve diplomasının sahte olduğunu ispatlayan ve kanmayan, kandırılmayan, kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz