Milyonlarca vatandaşı ilgilendiren kanunlar yürürlüğe girdi

İleri saat uygulaması, MTV zammı gibi milyonlarca vatandaşı ilgilendiren torba yasa, Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından onaylanarak Resmi Gazete'de yayımlandı.

Milyonlarca vatandaşı ilgilendiren kanunlar yürürlüğe girdi

İleri saat uygulaması, MTV zammı gibi milyonlarca vatandaşı ilgilendiren torba yasa, Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından onaylanarak Resmi Gazete'de yayımlandı.

05 Aralık 2017 Salı 09:29
Milyonlarca vatandaşı ilgilendiren kanunlar yürürlüğe girdi

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından onaylanan, 7061 sayılı "Bazı Vergi Kanunları ile Diğer Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun" (Torba Yasa) Resmi gazete'de yayımlanarak yürürlüğe girdi. Söz konusu yasaya göre; Bakanlar Kurulu, bir saati aşmamak kaydıyla ileri saat uygulamasını yapmakta yetkili olacak. Terörle mücadele sırasında veya 15 Temmuz'daki darbe girişimi sırasında yaralanan ilköğretim, ortaokul ve ilkokul mezunları, hizmetli yerine memur kadrosuna atanabilecek. Kamuya ait bazı konutlar satışa çıkarılacak.

MTV ORANLARI

Motorlu Taşıtlar Vergisi (MTV) için uygulanacak oran, bin 300 cc altındaki araçlar için yüzde 15, bin 300 cc üstündeki araçlar için yüzde 25 olacak. MTV bin 300 cc ve aşağısı araçlar için fiyatı 40 bin TL'yi aşmayanlarda 743 TL, fiyatı 40 ila 70 bin TL arasında olanlarda 817 TL, fiyatı 70 bin TL'yi aşanlarda 892 TL olarak uygulanacak. Kurumlar Vergisi, 2018, 2019 ve 2020 yıllarında yüzde 22 olacak. Bakanlar Kurulu, bu oranı yüzde 20'ye kadar indirebilecek. Asgari ücretlilerin maaşlarının 2017 yılının son dört ayında bin 404 liranın altına düşmemesi için ilave asgari geçim indirimi sağlanacak.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 05.12.2017 13:23
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
AKP.yi bitir..yoksa o seni bitirecek..vatandaş.! 2017-12-05 11:05:31

tansu çillerde iki anahtar verecekti..hala verecek..hakkımızı helal etmiyoruz bunlara..
akp.ye de oy yok..umutlarımızı yok etti..referandumda hile yaptı..ülke uçacaktı..millet perişan..neden oy vereceksin akp.ye ey vatandaş..chp ve iyi partiye oy ver..
yoksa bu gününü ararsın..2019 da..o zaman tam padişah olacak..astığı astık kestiği kestik...DİKKAT..KENDİ AYAĞINA KURŞUN SIKMA VATANDAŞ.. UYAN..

Misafir Avatar
akp.ye oy yoktur. 2017-12-05 11:17:23 @AKP.yi bitir..yoksa o seni bitirecek..vatandaş.!

2019 da AKP. başa gelirse..BAŞKAN meclisi pas geçecek..anayasayı pas geçecek..
yani umursamıyacak..
ozaman halin nolacak.? istediğini astırır istediğini kestirir..başkan kim ise?
REFERANDUM İPTAL EDİLMELİ..ÜLKE o zaman hiç bir devlet tarafından LİYAKATE alınmaz. DEĞER VERİLMEZ hale mi gelsin.? seçimlerde yine hayali olarak ülkeyi uçuracaklar..enflasyonu sıfırlayacaklar.dolar1 lira olacak diyecekler benzin 1 lira olacak diyecekler.sakın inanma..ülkene ve ülkenin içindekilere acı..akp.ye oy verme.

Beğenmedim! (0)
Avatar
akp.nin çalışanlarında maaşlar GANİ..uyan EY FANİ. 2017-12-05 11:11:53

VATANDAŞ... Gafil olma..uyan...akp.ye oy verme..15 seneden beri fiillerini ve yaptıklarını görüyorsun..
kendine acımıyorsan evladına torununa acı..akp.de insaf merhamet vicdan yoktur..
onlar kendilerini severler..cemaatlarını severler..üyelerini severler.seni sevmezler..
cemaatlarda hepsi kral gibi yaşıyor..yandaş gazeler aylık olarak çalışanlarına TOMARLA para veriyorlar..evlendirme görevlerindekilerin maaşlarını hatırla..
en az 1 milyon lira..ya sen ? 1404 lira..DÜŞÜN..ve akp.den hayır gelmeyeceğini anla..yaaaaa

Avatar
iyi parti..ve chp..gerisi hikaye.!!! 2017-12-05 11:07:30

Vatandaş kaç defa aldattı sen akp..yağan yağmurlarda gittikleri yollarda..hala aldanacakmısın.?
bizim parti iyi partidir..oylarımızı inşaAllah iyi partiye vereceğiz..

Avatar
merak ettim 2017-12-05 13:18:43

gemiciklere ötv ne durumda

Avatar
nokta 2017-12-05 13:19:57

AKP zenginlerin partisi

Avatar
alasya 2017-12-05 13:17:38

bakanlar kurulu saat uygulamasina karar verecekmis pes valla bu meclisin isi olmali

Avatar
gemicikler 2017-12-05 13:21:20

Bilal Erdoğan gemicikleri büyüttü!..
https://www.youtube.com/watch?v=9Du33DtrV10

Avatar
ne bu ya 2017-12-05 13:16:29

dunyanin neresinde boyle vergi oduyorsun