Milyonları ilgilendiriyor

TBMM Genel Kurulunda, vergi ve prim borçlarının yapılandırılması, emeklilere ikramiye ödenmesi, imar affı gibi düzenlemeleri de içeren kanun tasarısının birinci bölümü kabul edildi.

Milyonları ilgilendiriyor

TBMM Genel Kurulunda, vergi ve prim borçlarının yapılandırılması, emeklilere ikramiye ödenmesi, imar affı gibi düzenlemeleri de içeren kanun tasarısının birinci bölümü kabul edildi.

10 Mayıs 2018 Perşembe 10:48
Milyonları ilgilendiriyor

TBMM Genel Kurulunda, vergi ve prim borçlarının yapılandırılması, emeklilere ikramiye ödenmesi, imar affı gibi düzenlemeleri de içeren kanun tasarısının birinci bölümü kabul edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.05.2018 10:53
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tarih veremiyorlar 2018-05-10 10:52:25

emekli verilecek bahşişin tarihini veremiyorlar belki seçim bile olmayacak çünkü durumları iyi değil gidişat kötü bir kaos çıkarırlar veya mğnbiçe girerler savaş var derler

Misafir Avatar
gercekci olalim 2018-05-10 12:34:39 @tarih veremiyorlar

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI
SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMI KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU SAT SAT YEA BURAYA KADAR AKP EKONOMIDE DUVARA TOSLADI
ETI SAMANI BILE URETECEGIMIZE AKP CIFTCIYI DESTEKLEYECEGINE AKP GIDIP MILLETI DIS GUCLERE EMANET EDIYOR SIRBISTANDAN ORDAN BURDAN ET SATIN ALIYORUZ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
TROLLER 2018-05-10 12:23:22 @tarih veremiyorlar

TAMAM YALLAH

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
secime yakin troll sayisi artmis 2018-05-10 12:22:58 @tarih veremiyorlar

hahaha KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
bilelimde 2018-05-10 11:18:45 @tarih veremiyorlar

chp CIA FBI aajanlarının idare ettiği birer alt ajanlar topluluğudur.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
chp baraj altı 2018-05-10 11:17:55 @tarih veremiyorlar

CHP bu ülkede siyasi bir KMBUR dur.

Beğenmedim! (14)
Avatar
25 2018-05-10 10:52:08

memur es gecildi yine

Misafir Avatar
AKP hangi yuzle oy istiyor 2018-05-10 12:41:34 @25

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMI KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU AKP KOPRU YAPTI HASTANE YAPTI AMA HEPSI BORC DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KOPRUYU KULLANANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@25 x---cevap 2018-05-10 11:16:49 @25

t: @25 x--------memur DEVLETİN MEMURU , memur AKP döneminde memur oldu. AKP öncesi memeur maaları dip teydi. öğretmenlerin limon sattığı haberleri çooook okuduk. memurlar gece ek iş yapıyordu unutmadık. bu gün Türkiyede tatil yerlerini yerli turistler dolduruyor.

Beğenmedim! (8)
Avatar
52 2018-05-10 11:41:19

benim pirim borcum var iğide yılardan beridirde doru dürüst piyasada öyle sigortalı bir işte bulamamışız yani af değil evimize bakabilecek düzgün devlet güvecesinde iş versinler **neymiş af getirmişler ketiseniz ne olucak kaç kere getirdiniz yok kardeşim insanlarda paramı var ödesin insanları 16 senede hint fakirlerine cevirdiniz dileci yaptınız Allah belanızı versin

Avatar
52 2018-05-10 11:46:56

hakatan çatlatırsınız insanı neymiş chp güle güleymiş tabi 16 senedir ülkeyi chp yönetiyor öylemi ulan böyle angut ları bir arada görmek çok ilginç sizler beli ki baba ana parasıyla geçiniyorsunuz yoksa aksi olsaydı burdan akp ye küfür bile ederdiniz kapiş sizler o gibar götlerinizi biraz terletin o şekil burda chp ye hakaret edin yani terlemeden olmaz bu iş

Avatar
ekonomi 2018-05-10 11:29:01

ekonomideki dalgalanmalari dis guclere bagliyanlar buyuk bir yanilgi icinde disarisi daha dugmeye basmadi hala bekliyor basarlarsa dugmeyi bittik bittikki ne bitti resmen batisim8z ilan edilir

Avatar
adil gür 2018-05-10 10:55:49

-Seçmenin %60'ı ekonomideki dalgalanmanın dış müdahaleden dolayı olduğunu düşünüyor. -"AK Parti ile MHP, Cumhur ittifakıyla seçime gidecek. Başarılı olacağın düşünüyor musunuz?" sorusu "%55-60 bandında 'Evet, başarılı olur" (%10 kararsız dağılımı yapılmadan) şeklinde yanıt buluyor. -"Siz Cumhur ittifakına oy verir misiniz?" şeklindeki soru ise "55-56-57 bandında 'Evet, veririm" şeklinde cevap buluyor.

Misafir Avatar
sat sat yea politikasi iflas etti akp ye oy yok 2018-05-10 12:39:43 @adil gür

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMI KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU AKP KORU YAPTI HASTANE YAPTI AMA HEPSI BORC DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KOPRUYU KULLANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK

Beğenmedim! (0)
Avatar
güle güle chp 2018-05-10 10:56:38

Diğer bir araştırma şirketi Andy-Ar'ın başkanı Faruk Acar da bu zamana kadar yapılan anketler üzerinden iddialı bir tahminde bulunarak şunları söyledi: "Şu an itibariyle , 40 gün sonra seçime gidildiğinde, 20 yıldır yanılmayan ve kamuoyunda ciddi bir güvenilirliği olan, başında olduğum, emekçisi olduğum Andy-Ar adına, altına imzamı atayım ve sorumluluğu alayım; Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yüzde 55 gibi bir oyu var, daha altı değil. Bugünkü koşullarda daha ilk turda mesele bitiyor."

Misafir Avatar
ANKET SIRKETLERI HANGI PARTIYE 2018-05-10 12:38:55 @güle güle chp

YAKIN ONA BAKMALI ALGI OPERASYONU BIZLERE ISLEMEZ MILLET TAMAM DEDI

Beğenmedim! (0)
Avatar
chp güle güle 2018-05-10 10:58:27

Kılıçdaroğlunun geçtiğimiz ay yaptırdığı anketlerde oylarda büyük gerileme olduğu öğrenildi. Mart ayındaki anketlerde yüzde 19 gözüken CHP oyları, nisan anketlerinde yüzde 16ya düştü. Parti yöneticileri ile paylaştığı anketlerde adaylığının siyasi sonu olacağından korkan Kılıçdaroğlunun ‘ne olursa olsun aday olmayacağım diyerek partiden gelen talebi kesin bir dille reddetti. Oyların İPe kayması üzerine Kılıçdaroğlunun 24 Haziranda profili düşük bir adayla yani muharrem inceyle seçime gitmeye karar verdi.

Misafir Avatar
AKP güle güle 2018-05-10 12:37:00 @chp güle güle

AKP SATA SATA SICAK PARAYLA EKONOMIYI 16 SENEDE BU HALE GETIRDI AKP SECMENI MADEM EKONOMIDE DIS GUCLERI SORUMLU TUTUYOR PEKI NEDEN SU SORUYU KENDINE SORMUYOR NEDEN SATILAN FABRIKALARIMIZIN COGU ISRAIL AMERIKAN BAYRAKLI
SAMANI ETI GUBREYI ETI COGU GIDAYI ITHAL EDIYORUZ CIFTCI MUTSUZ ISCI MUTSUZ MEMUR MUTSUZ MILLET BORC BATAGINDA HALA SORUMLU DIS GUCLER MI ??AKP 1TANE FABRIKA KURDUMU ????2001 EKONOMI KRIZINI KOLAY ATLATTIK DEVLETE AIT FABRIKALAR BANKALAR VARDI KURUMLAR VARDI AKP COGUNU SATTI ELDE AVUCTA AZ BIRSEY KALDI SIMDIKI EKONOMI KRIZ GERCEKTEN DAHA KOTU
AKP KORU YAPTI HASTANE YAPTI AMA HEPSI BORC DOLAR BAZINDA HAZINE GARANTILI BORC KOPRUYU KULLANDA KULLANMAYANDA ODUYCEK

Beğenmedim! (0)