banner87
Flaş Haber
Kapat

Mısır'dan skandal Zeytin Dalı harekatı açıklaması!

Mısır parlamentosu, Türkiye’nin Suriye ve Irak’ta gerçekleştirdiği askeri operasyonları, ‘Ermeni soykırımı’yla kıyasladı.

Mısır'dan skandal Zeytin Dalı harekatı açıklaması!

Mısır parlamentosu, Türkiye’nin Suriye ve Irak’ta gerçekleştirdiği askeri operasyonları, ‘Ermeni soykırımı’yla kıyasladı.

26 Mart 2018 Pazartesi 19:04
Mısır'dan skandal Zeytin Dalı harekatı açıklaması!

Sputnik Türkiye’nin Mısır medyasından aktardığı habere göre, Mısır parlementosunun Arap dünyasından sorumlu komitesinin açıklamasında, Suriye ve Irak'ta Kürtlere yönelik ‘ırkçı temizlik’ yapıldığı iddia edildi ve bu durumun uluslararası hukukun ciddi bir ihlali ile iki ülkenin bağımsızlığına karşı saldırganlık olduğu savunuldu. 

"Bu yeni kitlesel imha bizlere, Birinci Dünya Savaşı sırasında Türkiye'de Ermeni halkının maruz kaldığı katliamı hatırlatıyor” denen açıklamada, Birleşmiş Milletler ve Güvenlik Konseyi'nin yaşananlara karşı ’sessiz’ kalmasının ve Türkiye'nin Suriye ile Irak topraklarından çıkmasına yol açacak herhangi bir karar almaktan uzak durmasının üzücü olduğu ifade edildi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.03.2018 23:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
NoTayyip 2018-03-26 20:09:48

Tayyipin hicbir etnik köken inanc yada degerlerle bir alakasi yok...varsa yoksa milleti nasil kandirip yoluna devam etmektir tek derdi.aksini savunan görusunu yazabilir...

Misafir Avatar
@NoTayyip x---yapma yaa 2018-03-27 10:00:34 @NoTayyip

Güneş balçıkla sıvanmıyor ama!!!! Erdoğan ın Türkiyeye yaptığı katkıları Dünyanın insanları biliyor görüyor kabul ediyor ve dostlar gurur duyuyor düşmanlar çatlıyor. ama sen de düşman safındansınki çatlıyorsun. ÇATLAAAAA. nankör, bu ülkede yaşadığına inanmıyorumda senin. her nerde yaşarsan yaşa bu ülkedeki hizmetlerden yararlanıyorsan burnundan fititl fitil gelsin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
YES 2018-03-26 21:30:11 @NoTayyip

kilicdaroglu

Beğenmedim! (1)
Avatar
Okur 2018-03-26 19:12:21

Misir,arabistan,bae..ve digerleri..korkarim filustin bile bize karsi,bunlarlami ummet birligini kuracaksiniz? Siz iyisi mi Turkiye vatandasi olmayla gurur duyun( Turkiye cumhuriyetuni kuranlara Turk denir)

Misafir Avatar
pkk terörü kürt lerin dostu olamaz. 2018-03-27 10:02:15 @Okur

PKK terörü ERMENİ ye YAHUDİ ye hizmet ediyor. ABD nin beslediği bir paravan paralı terör örgütüdür. kürtlükle alakası yoktu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Okur x--okur iyi oku ama 2018-03-27 08:26:01 @Okur

Mısır dediğin bir ABD cuntası. Mısır dediğin bir kukla yönetimi. Mısır halkı ile yönetimini karıştırma, S Arabistan halkı ile yönetimini karıştırma. . Türkiyede 15 Temmuz Türkiyede gerçekleşseydi halk başka atanmış ABD kuklası başka olacaktı. Gezi olayları 17 25 Aralık bunlar hep ABD projeleriydi ve Türkiyeyi kendilerine yem etme harekatlarıydı neyseki rabbimizin yardımı ile güçlü iradeli liderler bunlara hainlere meydanı bırakmadı. eeey kardeşler eyyy işin binde birini biliyormuyuzki kalkıp ahkam kesiyoruz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-03-26 23:38:24 @Okur

türklere karsi olmakla alakasi yok. akp baskani tayyip suriyeyi bölüyor kürtler bahane .Aksi takdirde firatin dogusundaki kürtlerede saldirir. isgal ettigi yerleri sembolik olarak kime birakiyor ÖSO ya . Arkada ipler yine tayyipin elinde . Suriyenin toprak bütünlügünden yanayiz hikayesini millet yutmuyor. Kürtlere operasyondan önce afrinden türkiyeye tek bir saldiri olmadi roket atilmadi. Tek amaci ne pahasina olursa olsun iktidarda kalmak. Yapamaz ise hapishaneye gidecegini biliyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
neresi sikandal 2018-03-26 19:27:58

yuz sene once yaptiginiz ermeni soy kirimimi simdi yapmakta oldugunuz kurd soykirimimi?

Misafir Avatar
d bekir 2018-03-27 08:34:41 @neresi sikandal

hasiktir len manyakk . sütü bozuk birde soyu bozuk ermeni.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
: @neresi sikandal x//////////////cevap 2018-03-27 08:33:17 @neresi sikandal

SKANDALA neresi skandal diyen yamyam ulan bende kürdüm ama müslüman kürdüm ermeni değil, bende kürdüm ama termrist kürt değil Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım. ulan siz kürtmüsünüz bilmem ama hem ermenihemde termristriniz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ermeni teröristler. 2018-03-27 08:29:16 @neresi sikandal

@neresi sikandal x--------------ulaaaa ha bu bir teröristtir daaa. ula seni kaçırmamak lazım. sen deliğie girmişsin ama seni ininden çıkartacağız daa. ula hain it. işte bu günki pkk teröristleride ayen ERMENİ dir daaa. senin kanına onçün dokundi daaa. cehenneme kadar gideceksiniz kaçışınız yok. pkk ermenidir, yahudidir. israile ermenistana çalışıyorlar adınada kürt koymuşlar. ula siz kürtlerie kurban olun hayvanlar.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muttalip. 2018-03-26 23:43:47 @neresi sikandal

Arkadasim biraz abartmissin suriyedeki kürtlere karsi durduk yerde savasiyor ama soykirimi biraz adaletsiz olmus. Isgal edilen yerlerde kürt halkina dokunmuyorlar. ÖSO katilleri soy kirimi yapabilir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hasan ali 2018-03-26 20:40:02

ne dedi cok bilen mavi marmarayla gidenlere banamı sordunuz giderken koyunun götüne rahvan girsin bu ülke yok olmaya mahkum hırsızla yatan hırsız potamyalıyı yalıyan potamyalı olur bırakın abd yi ermenistanı bu dna sı türke hırsızlık yaptırmak icin dizay edilmiş şerefsiz

Avatar
sen hainsin korsun 2018-03-26 22:22:49

soykirima ugruyan kurdleri agziyan alma satilmis korucu pezevk
bedel odeyen kurdlerin kabaati hallen sizi aralarinda insan olarak birakmasidir
kurd halkina soy kirimi siz serefsizler yaptiriyorsunuz herkes ektiyini mutlaka bicmelidir

Avatar
Kürt Soykırımı diyen kardeşim 2018-03-26 20:37:06

Amerikan uşaklığı hücrelerine işlemiş;ben has kürdüm ama senin gibi düşunmüyorum bilesin

Misafir Avatar
texas 2018-03-26 22:11:50 @Kürt Soykırımı diyen kardeşim

sen satilmis bir kurd köpegisin ulan karaktersiz t.c nin yüzyilardir kurdlere yaptigi zulmu nasil görmezsin sen kesinlikle dinci namuzsuz bir kurd hainisin alcak herif

Beğenmedim! (2)
Avatar
M.Kemal" Enver paşa yargılansın" demedimi? 2018-03-26 23:20:01

Savaşa sokup ülkeyi işgalde bırakıp kaçan cuntacı İttihatcı Tala Enver Cemal paşalardı.Ve her türlü katliamı yaptılar milyonlarca Anadolu insanının öldürttüler..M.Kemal bunların ülkeye girmesini dahi yasakladı."Suçlularsa yargılansınlar"dedi..Kürt TÜrk Ermeni katliamı yaptı İttihatcılar..Niye İttihatcı Akp yi savunmak zorundamıyız..Akp de aynı İttihatcı cunta gibi öününe gelen saldırmıyormu? Öğrenci öğretmen işçi işsiz kadın çocuk Türk Kürt iktidarına karşı çıkan herkesi katletmiyormu? Düşünce olarak karşı çıkan yazı yazan vatandaşları bile EMİR ile tutuklatmıyormu? Ermeni katliammı yapmışmış yaptılar tabi Türk katliamıda KÜrt katliamıda yatılar osmanlı torunları bunlarda Din var İMAN yok DeVŞİRME hepsi.

Avatar
Ossmann 2018-03-26 23:37:29

türklere karsi olmakla alakasi yok. akp baskani tayyip suriyeyi bölüyor kürtler bahane .Aksi takdirde firatin dogusundaki kürtlerede saldirir. isgal ettigi yerleri sembolik olarak kime birakiyor ÖSO ya . Arkada ipler yine tayyipin elinde . Suriyenin toprak bütünlügünden yanayiz hikayesini millet yutmuyor. Kürtlere operasyondan önce afrinden türkiyeye tek bir saldiri olmadi roket atilmadi. Tek amaci ne pahasina olursa olsun iktidarda kalmak. Yapamaz ise hapishaneye gidecegini biliyor.