banner87

Müftüden denize giren kadınlara fetva!

Zonguldak İl Müftüsü Rüstem Can, kadınların giyim kuşamlarına dikkat etmesi gerektiğini söyleyerek, 'Bayanlara özel yerler olur. Vücudunu başka bayanlar görmeyecek şekilde denize girmesi lazım dedi.

Müftüden denize giren kadınlara fetva!

Zonguldak İl Müftüsü Rüstem Can, kadınların giyim kuşamlarına dikkat etmesi gerektiğini söyleyerek, 'Bayanlara özel yerler olur. Vücudunu başka bayanlar görmeyecek şekilde denize girmesi lazım dedi.

29 Haziran 2018 Cuma 11:36
Müftüden denize giren kadınlara fetva!

Zonguldak İl MüftüRüstem Can, 49 yaşında olmasına rağmen canıgönülden bir yere gidip denize giremediğini söyledi. "Aynı martılar gibi kayaların üzerinden denize atlıyorum" diyen Can, kadınların giyim kuşamlarına dikkat etmesi gerektiğini iddia ederek "Bayanlara özel yerler olur. Vücudunu başka bayanlar görmeyecek şekilde denize girmesi lazım" dedi.

Zonguldak Müftüsü Rüstem Can, kadın ile erkeğin Allah'a karşı birtakım sorumlulukları olduğunu söyleyerek, hesabın Allah'a verileceğinin bilinmesi gerektiğini savundu.

Can, "Gerek erkekte gerek mümin kadında Kur'an'da ortaya konan, Efendi'mizin hanımlarından gördüğümüz şudur: Kadının, vücut hatları belli olmayacak şekilde örtülmesi Allah'ın emridir. Hadislerle bunlar sabittir. Bizler imtihan dünyasındayız. Bizler bu kadar ayet ve hadis varken bunları bir kenara bırakıp, aykırı bir şekilde gerek denize girmekte gerek normal hayatta bunların çiğnenmesi, Allah'ın rızasına aykırıdır. Bunu kardeşlerim bilsinler" diye konuştu.

'MARTILAR GİBİ KAYALARIN ÜZERİNDEN DENİZE ATLIYORUM'

canıgönülden bir yere gidip denize giremediğini anlatan Can, şunları söyledi:

"Şu anda ben 49 yaşındayım. Ben canıgönülden bir yere gidip de denize giremedim. Aynı martılar gibi kayaların üzerinden denize atlıyorum. Kimsenin olmadığı yerleri arıyorum. Niye? Çünkü o haliyle bizim karşı karşıya kalmamız bizim Rabb'imizin rızasına aykırı. O yüzden imtihan dünyasındayız. Bayanlara özel belli yerler olur. Yine aynı şekilde bayan da olsa bir bayan giyim kuşamına dikkat edecek. Vücudunu başka bayanlar görmeyecek şekilde denize girmesi lazım. O tesettüre bürünmesi lazım bayan da olsa. Bayanlara mahsus olan yerlerde girebilirler, sıkıntı yok. Dedim ya tesettüre bürünecekler."
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 29.06.2018 13:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
KECi COBANI 2018-06-29 12:05:10

DOGANIN KANUNLARINA KARSI GELEN BU CAHiLLERiN BÜTÜN GÜN OT YiYEN BiR iNEK SÜRÜSÜNDEN HiC BiR FARKI YOKTUR

Misafir Avatar
biz gerçekleri konuşuyoruz****** 2018-07-02 12:39:44 @KECi COBANI

Anneni , bacini bana gönder , kalkip kalkmadigini sana söylerler!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
HANGİSİ GENELKURMAY BAŞKANI ŞAŞIRDIM LAN ! ::))))) 2018-07-02 10:09:17 @KECi COBANI

https://www.youtube.com/watch?v=vTkbGi4kX6w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
burada açık saçıklığı savunduğuna göre 2018-06-29 18:37:39 @KECi COBANI

gavatsın kendi gavatlığını örtbas etmeye çalışıyorsun bu lafları yazmaklaç bunun lamı cimi yok sen ağır gavatsın

Beğenmedim! (33)
Misafir Avatar
agzında çok sik ve yarak kelimesi olanın 2018-06-29 18:34:46 @KECi COBANI

muhakkak götünde hissettigi fantazisidir.şunun karısı bikinisi derken götünde hissetmek istedigidir,siki kalkmaz ama her saniye kadın siker bunlar

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
biz gerçekleri konuşuyoruz 2018-06-29 17:57:59 @KECi COBANI

sen elalemin açık saçık gezen karılarını kızlarını göreünce nasıl sikin kalkıyorsa (yoksa kalkmıyor mu?) başkaları da senin karını kızını görünce siki kalkar. onu siktiğini hayal eder onun için karını kızına giydirirsen bikini, kaldırırsın elalemin sikini... Ağır gavatsan ağır gavatım de de tartışmayalım.

Beğenmedim! (37)
Misafir Avatar
ulan dallama herif----c 2018-06-29 16:35:40 @KECi COBANI

Ben erkekleri uyardim sen ne bok yersen ye.. aptal, müslüman geciniyorsun ama yorum yazarken dahi cükün agzindan düsmüyor. Adam olun adam !!!

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
ulan dallama herif 2018-06-29 16:15:02 @KECi COBANI

zaten plaja gitmiyorum bilip bilmeden konuşma.

Beğenmedim! (39)
Misafir Avatar
sen kızını plaja gönderdiğinde--salagina 2018-06-29 16:11:47 @KECi COBANI

Sizin gibi erkekler olunca sende plaja gitme sapigin biri seni sikmek ister, senin kicina bakip kendini tatmin eder. Insan olun insan !!!!

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-06-29 13:42:35 @KECi COBANI

YAZAN GENETiK CÖPLÜYÜNE BiZiM KALBiMiZ TEMiZDiR ANNANDA BACINDA KIZINDA GÖZÜMÜZ YOKTUR YAZGIKLARINA BAKILIRSA KENDi AiLENDE OLAN KADINLARDA GÖZÜN VARDIR SENiN GiBi PiSLiKLERE ESEK BiLEEMANET EDiLMEZ DOGAYA GELiNCE SENiN GiBi PiSLiKLERi CIPLAK YARATAN DOGAYIDA YARATMIS

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
sen kızını plaja gönderdiğinde 2018-06-29 13:08:32 @KECi COBANI

Onu çıplak görüp siki kalkacak erkekler seni rahatsız etmeyecek mi? adam senin kızının görüntüsünü hafızasında tutup banyoda otuzbir çekecek belki de. sen de gavat bir baba olarak "ne seksi kızım var ki adamın siki kalkıp bi de otuzbir çekiyor" diye ortamlarda kızını mı pazarlayacaksın

Beğenmedim! (47)
Misafir Avatar
kime göre tabiat kanunu? 2018-06-29 12:56:12 @KECi COBANI

senin gibi sapık zihniyetliler Allah'ın kanunlarına karşı gelmek için doğa kanunları der de saçmalar böyle.

Beğenmedim! (43)
Avatar
mg 2018-06-29 11:47:13

siktir git be, girme o zaman denize, insan sosyal bir varlıktır. anlmadığınız bu, eşyanın tabiatına aykırı her söylediğiniz.

Misafir Avatar
şimdi bunların hepsi ibine ya 2018-07-05 22:07:34 @mg

acaba ceyhun vedat uyğur, turgut tok, özgür kasım aydemir, mustafa arslan hepsi trencilik oynuyor mudur https://pbs.twimg.com/media/Cs-gKRSWIAEXk_V.jpg

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
göt yalayıcı özgür kasım aydemir 2018-07-05 21:20:58 @mg

sırf bi yerlere gelebilmek için sik emip taşakları da dudaklarıyla vakumlayabilecek aşağılıkta bir insan. öğrencilere karşı davranışı ise iğrenç... özgöt kasık gaydemir

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
( ATATÜRK ) www.ulusalradyo.com ( FM 100.8 MHZ ) 2018-07-05 17:55:32 @mg

.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
☪ ATATÜRK'ÇÜ ULUSAL RADYO YAYINDA ❤ FM 100.8 MHZ ☪ 2018-07-04 10:19:27 @mg

.

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
: @KECi COBANI x---doğa 2018-07-04 09:07:06 @mg

t: @KECi COBANI x*************keçi çobanı ula sapık manyak doğa kanunu hayvanlar elbise giyinmez. sen neden yada siler neden yarı ya kadar giyiniyorsunuz. ya insan gibi giyinin yada hayvan gibi hiç birşey giyinmeyin.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
atan gibi ibine değiliz ama sen öylesin**** 2018-07-02 17:30:14 @mg

Ne olur fazla bekletme, senden haber bekliyom, ümidimi kaybetmedim. Ver bir kere cennetlik olursun!

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
atan gibi ibine değiliz ama sen öylesin**** 2018-07-02 12:42:24 @mg

Ben her seye raziyim, yeterki sen baba bir kere dömel! Senin icin yaniyom ! Hadilan ver bi kere !

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HANGİSİ GENELKURMAY BAŞKANI ŞAŞIRDIM LAN ! ::))))) 2018-07-01 18:55:14 @mg

https://www.youtube.com/watch?v=vTkbGi4kX6w

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
atan gibi ibine değiliz ama sen öylesin 2018-06-30 21:41:10 @mg

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (15)
Misafir Avatar
vazalak keçi çobanına: ---cev- 2018-06-30 01:11:11 @mg

Hic erkek düzmemistim ilk sende deniyecegim. Gel benim ilk göz agrim ol! ver bi öpücük lan!

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
vazalak keçi çobanına: 2018-06-29 21:15:03 @mg

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (25)
Misafir Avatar
öyle cehapeliler var ki 2018-06-29 19:45:05 @mg

adama ibne dersin kızar siksen aldırmaz. atanız göt siktiriyordu deyince kızarlar ama vedadın atalarına köklediği yarağa aldırmazlar.

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
o kadar gavatsan 2018-06-29 19:41:08 @mg

kızını bikini ile plaja gönderdiğinde siki kalkan erkeklerin onu amdan ve götten sikme hayallerini sindirebiliyorsun demek ki. hatta sikseler aldırmayacaksın belki de.

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
sen git kudüste konus 2018-06-29 19:35:07 @mg

hassiktir len müslüman görünümlü algi operasyonu ajani münafik

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
adam gavatlığının üzerini örtmek için 2018-06-29 19:11:30 @mg

trolsün yeaa ayağı yapıyor. ulan asıl trol kendinsin kaç isimle yazıyorsun burada.

Beğenmedim! (14)
Misafir Avatar
trol ibinesine sordum kaç para ücret alıyorsun 2018-06-29 19:02:31 @mg

nasılda cevap yazıyor hemen götveren aferin şimdi ensarda kaç kişiye verdin onuda yaz

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
trolluk suçtur 2018-06-29 19:00:03 @mg

kişilere iftira atan ibineleri cuma vaazında söyle müftü

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
ağır gavatlar toplanmış 2018-06-29 18:34:40 @mg

sanki müftü rüşvet hram hırsızlık hram demiyor. sizin gazeteniz provokasyon maksatlı adamın bir açıklamasını manşete taşımış, sanki adam hiç deiğer konulardan bahsetmiyor basın toplantısı düzenleyip bu açıklamayı yapmış gibi konuşşuyorsunuz. cehape ihniyeti pisliktei gavatlıktır.

Beğenmedim! (17)
Misafir Avatar
ne ücreti lan 2018-06-29 18:33:00 @mg

kenidiniz ücretli yzıyor gibisiniz 7/24 buradasınız. biz arada sırada uğrayıp yazıoz sizin gibi kadrolu değiliz. atanızın göt siktirdiğini sadece rıza nur da yazmamış armstrong ve kinross da yazmış. Birbirinden bağımsız üç kişi atanızın göt siktirdiğini yazmış var bi ibnelik.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
chp ye konuşan pezevenk aldıgın ücreti 2018-06-29 18:29:53 @mg

yaz buraya bilelim ananı kaça pazarlıyon ibine onuda yaz.başkalarının giyimine dil uzatacagına ensarda kaç kişi sikti götten onuda yaz bilelim

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
ulan orospu evladı müftüsü 2018-06-29 18:26:30 @mg

bir günde ülke malı satmak haram diyin,rüşvet yemegin de götveren,trolluk yapmak en büyük şerefsizliktir de

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
atası göt siktirenler gelmiş burada 2018-06-29 18:17:07 @mg

plaja sen de gitme oğlancılar olabilir yazıyor. oğlancılık da ibnelik de sizin partinizde. çünkü partinizin kurucusu ibne. adam götünü vedada ülkeyi ingilizlere eslim etmiş.

Beğenmedim! (24)
Misafir Avatar
cehape zihniyeti pisliktir, gavatlıktır 2018-06-29 18:11:23 @mg

cumhuriyetin ilk yıllarından başlayarak kadınların açık saçıklığa itilmesine sebep olmuş, mini etekli karısını koluna takıp gezebilen ağır gavatlar yetiştirmiştir. Genç 31ciler de bu kadınlara bakarak 31 çekmiştir ve onların da ahlakı bozulmuştur

Beğenmedim! (20)
Misafir Avatar
KURBAN OLDUĞUM YÜCE RABBİM 2018-06-29 18:08:30 @mg

KUR ANI KERİMDE CEHENNEMİ İNSANLARLA VE CİNLERLE DOLDURACAĞINI YEMİNLE SÖYLÜYOR. İŞTE BU KADAR YORUMCU SAPIK CANLI ŞAHİD. RABBİMİZİN SÖZÜNE ASLA BİR ŞAHİDE GEREK GÖRMEDEN İNANIYORUZ ELHAMDÜLİLLAH. UMARIM BU CAHİL KELEBEK SÜRÜSÜ AKILLANIRDA CEHENNEMDEN KURTULUR. ŞU ANDA DURUMLARI VAHİM CEHENNEME KOŞAR ADIM GİDİYORLAR. ALLAH KURTRASIN YİNEDE.

Beğenmedim! (21)
Misafir Avatar
vazalaksan vazalağım de 2018-06-29 18:06:36 @mg

karını kızını açık saçık gezdiriyorsan bu pazarlamaktır. erkeklerin siki kalkmış onu siktiğini hayal ederken senin kılın kıpırdamıyorsa ağır gavatsın demektir

Beğenmedim! (19)
Misafir Avatar
erkeğin de tesettürü var---C 2018-06-29 18:03:30 @mg

"karınızı kızınızı pazarlayacak mısınız?" pezevenk oldugunu nasilda itiraf ediyorsun. Aklinda hep kari kiz pazarlamasi var. Lan sen müslüman degilsin olsan olsan pezevenk olursun. Senin gibi müslüman diger müslümanlarin yüz karasi ! Allah belani versiz serefsiz.

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
herhalde burada vazalak çok 2018-06-29 18:02:40 @mg

kurandan örnek veriyorsun adamlar eksiliyor

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
karına kızına giydirirsen bikini 2018-06-29 18:00:55 @mg

kaldırırsın elalemin sikini

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
erkeğin de tesettürü var 2018-06-29 17:54:54 @mg

öyle vücudunuza yapışan mayo ile denize giremezsiniz. göbeğinizden dizinize kadar vücudunuzu örten ve vücut hatlarını belli etmeyen bir şey giyerek denize girebilirsiniz. salak salak konuşmayın oğlancı çok da bilmem ne diye. Oğlancı varsa da bunu öne sürerek karınızı kızınızı pazarlayacak mısınız? Yani kızlarınız açık saçık bikini ile denize girecek ve erkekleri tahrik edecek sizin umrunuzda olmayacak öyle mi?

Beğenmedim! (23)
Misafir Avatar
Olayi cözdüm!!!!! 2018-06-29 16:32:05 @mg

"Aynı martılar gibi kayaların üzerinden denize atlıyorum" hoca denize atlayim derken kayalara carpmis , beyin hasarli !

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
Fikrettin 2018-06-29 16:16:13 @mg

erkeklerde tehlikede türkiyede o kadar oglanci varki yobazlar yandiniz. Kiciniza celik plaka takdirarak gezin, kadinlari tecrit edersenin birbirinize saldirmaniz kacinilmaz.

Beğenmedim! (12)
Misafir Avatar
dünya hayatı imtihandır 2018-06-29 16:13:51 @mg

Aşağıdaki yorum yazan densiz ve cahil insan, Allahü Teala kadınların örtünmesini bizzat Kuranda emretmiştir bkz. Nur Suresi 31-32. ayetler. İslamı bilmeden öyle Allah dileseydi kıllı tüylü yaratırdı gibi saçma sapan yorumlarda bulunmayın.

Beğenmedim! (27)
Misafir Avatar
2018-06-29 16:08:34 @mg

Bu dünyada bir kadindan cekinen yobaz cennete gidecek ve 72 huriyle ne bok yiyecek. Salaklar Allah her seye kadirdir , isteseydi kadinlari kuslar gibi killi tüylü yaratirdi. Kicinizdan uydurun durun, önce nevsinize sahip cikin cükünüzü beninizden cikarin.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
izmirli gavatkar bu bailıkta toplanıyor 2018-06-29 13:20:09 @mg

sadece izmirli gavatlar mı? tuncelili. sivaslı gavatlar da vardır (not: bütün sivaslılar alınmasın tunceliden sivasa göç eden gavat da çok)

Beğenmedim! (27)
Misafir Avatar
izmirli gavatkar bu bailıkta toplanıyor 2018-06-29 13:20:09 @mg

sadece izmirli gavatlar mı? tuncelili. sivaslı gavatlar da vardır (not: bütün sivaslılar alınmasın tunceliden sivasa göç eden gavat da çok)

Beğenmedim! (22)
Misafir Avatar
izmirli gavatkar bu bailıkta toplanıyor 2018-06-29 13:20:09 @mg

sadece izmirli gavatlar mı? tuncelili. sivaslı gavatlar da vardır (not: bütün sivaslılar alınmasın tunceliden sivasa göç eden gavat da çok)

Beğenmedim! (21)
Misafir Avatar
vazalak tartışması vardı bi ara 2018-06-29 13:05:52 @mg

bu kelime cehape seçmeninin profiline benziyor
Bir anlamı geveze, bir anlamı aptal, bir anlamı alevi, bir anlamı Müslüman gözüküp kafir olan kimse bir anlamı oruç yiyen. Bütün bu sayılanlardan cehapeye oy verenler arasında var.

Beğenmedim! (21)
Misafir Avatar
tanju cavit dalgalıdeniz 2018-06-29 13:02:26 @mg

Psychology Today'da neşredilmiş bir araştırmaya göre kadınların büyük çoğunluğu çimerliğe seyredilmek için gittiklerini söylemişler (yani yüzmek, güneşlenmek, vs.'den önce gelen niyet buymuş). Erkekler de kadınları seyretmek için gittiklerini söylemişler. Şimdi kimse kadın erkek karışık gidilen çimerliklerde denize girmekteki maksadın sadece yüzmek ve güneşlenmek olduğunu iddia edemez.

Beğenmedim! (18)
Misafir Avatar
ettiğin küfür aynen kendine 2018-06-29 12:58:20 @mg

Zaten cehape seçmenine bakıyorsunuz birçoğu ağır gavat. Karısı kızı açık saçık giyinmiş, erkekler onlara bakıp sikleri kalkmış onları siktiğini hayal etmiş umurlarında değil. Hatta bazılar karısını başka erkekler sikse "demek ki ne seksi karım var" diye konuşacaklar.

Beğenmedim! (27)
Avatar
ata 2018-06-29 12:10:55

daha neler yumurtlayacak müftüler ve imamlar bundan sonra gör

Misafir Avatar
ibine atanızın ibinelikleri de anlatılacak *** 2018-07-02 22:42:01 @ata

Bak senden bir kere istiyorum , bi dömel ne olur icnde kalmaz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ibine atanızın ibinelikleri de anlatılacak 2018-06-30 21:42:14 @ata

h
a
s

s
i
k
t
i
r

g
ö
t
v
e
r
e
n

Beğenmedim! (4)
Avatar
ohhhhhhhh 2018-06-29 12:20:15

yine bel altı başladı hadi hayırlı olsun bundan sonra beze bürünmüşlerle işimiz

Misafir Avatar
adam durup dururken bu açıklamayı yapmamıştır 2018-06-29 12:55:24 @ohhhhhhhh

siz sanıyor musunuz ki adam basın mensuplarını çağırıp bu açıklamayı yaptı. Muhtemelen soru üzerine bunları söylemiştir. Sizin yurt gazetesi de provokasyon yapmak için konuyu manşetten vermiştir.

Beğenmedim! (14)
Avatar
Emine 2018-06-29 13:02:19

Sex manyagi..Fasist Islam dini Angollada oldugu gibi tüm Dünyada hemen yssaklanmali...

Misafir Avatar
@Emine x****sen Emine değil amına koyulacak sapıks 2018-07-04 09:09:17 @Emine

nıt: @Emine x*********** Emine nerden çıktı sen asla Emine olamazsın. kesin bir yavşaksın . kahrolasıca mundar yaratık. midem bulandı senden.

Beğenmedim! (1)
Avatar
MIRO 2018-06-29 11:56:43

resmi hirsizlar RESMI HIRSIZ ERDOGAN GULEN YSK,, VE BIR KOCA MECLIS DOLUSU MILLET SOYSUZU ,,UYAN EY HALKIM UYAN HIRSIZ MECLISTE PAZARDA DEYIL..DIYANETTE ISE FETONUN ZIKKIM COCUKLARI CELIYOR ULKEMIZ HIRSIZ DOLMUSTURRRR

Misafir Avatar
cehape vazalakları sikiyor 2018-06-29 18:42:45 @MIRO

yıllardır vazalakları kandırıyor, söyle bakalım sen hangi tür vazalaksın?

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
kaç chpli sikti seni 2018-06-29 18:36:29 @MIRO

de bakem gel otur kucagıma dök içini

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hesaplarında usulsüzlükler çıkan 2018-06-29 12:53:47 @MIRO

yıllarca TDKnin paralarının üzerine yatan CEHAPE hırsız değil mi?

Beğenmedim! (15)
Avatar
D 2018-06-29 12:52:20

Bir fetvayıda kediciklere yapmak lazım deyilmi olmaz Van minit ne öneriyorsunuz herkese fetva bunlara tık yok galıba seyirlik galiba .ne oluyor .

Misafir Avatar
adnan oktarın şizofren raporu var 2018-06-29 16:16:37 @D

herif şizofren olduğu için cezai ehliyeti yok deyip her türlü haltı yiyebiliyor. karı sattığına dair kendi ifadeleri var. siz onu misal mi gösteriyorsunuz saçma sapan iddialarınız için

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yeni 2018-06-29 13:35:20

bir KHK gerek, kadin hamamlarinin ülkede yasaklanmasi lazim