banner87

Müftülere resmi nikah yetkisi TBMM'de kabul edildi!

TBMM Genel Kurulu'nda müftülere nikah kıyma yetkisinin verildiği Kanun Tasarısı'nın altıncı maddesi kabul edildi.

Müftülere resmi nikah yetkisi TBMM'de kabul edildi!

TBMM Genel Kurulu'nda müftülere nikah kıyma yetkisinin verildiği Kanun Tasarısı'nın altıncı maddesi kabul edildi.

18 Ekim 2017 Çarşamba 22:58
Müftülere resmi nikah yetkisi TBMM'de kabul edildi!

TBMM Genel Kurulu'nda 'Nüfus Hizmetleri Kanunu ile bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Tasarısı ve İstanbul ili Eyüp ilçesinin adının Eyüpsultan Olarak Değiştirilmesi ve Nüfus Hizmetleri Kanunu'nda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi görüşmeleri düzenlendi. Müftülere nikah kıyma yetkisinin verildiği Kanun Tasarısı'nın altıncı maddesi kabul edildi.
 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 18.10.2017 23:14
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
er 2017-10-19 03:46:32

gecmis olsun bassagligi diliyoruz tük halkina

Avatar
Mine 2017-10-19 05:50:56

. Cüppeli Ahmet hoca,da nikah kıyacakmı oldu olacak oda olsun bitsin.

Misafir Avatar
mine, er ve tüm isyankarlara duyuru 2017-10-19 09:55:34 @Mine

ZÜMER suresi 73 - Rablerinden korkanlar da bölük bölük cennete sevk edilmektedir. Nihayet oraya vardıkları zaman kapıları açılır ve bekçileri onlara: "Selâm sizlere, ne hoşsunuz! Ebedî olarak içinde kalmak üzere haydi girin oraya!" derler

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mine , er ve tüm isyankarlara duyuru 2017-10-19 09:54:47 @Mine

71 - İnkâr edenler bölük bölük cehenneme sevkedilmektedir. Nihayet oraya vardıklarında kapıları açılır ve bekçileri onlara: "İçinizden size Rabbinizin âyetlerini okuyan, bu gününüzle karşılaşacağınıza dair sizi uyaran peygamberler gelmedi mi?" derler. Onlar da: "Evet geldi" derler. Fakat kâfirler üzerine azab kelimesi hak oldu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mine ve er e yani her isyankara duyuru 2017-10-19 09:53:13 @Mine

ABD Başkanı Trump'ın, 11 Eylül saldırılarından sonra dönemin ABD Başkanı George W. Bush tarafından ilan edilen 'ulusal acil durumu', ülkenin uğrayabileceği muhtemel terör saldırıları gerekçesiyle 16'ncı kez uzattığı ortaya çıktı.

Beğenmedim! (0)
Avatar
LAZ 2017-10-19 07:07:14

TEK PROBLEMİ BU MEMLEKETİN MUFTUNUN NİKAY KİYMASİ DAHA Mİ KUTSAL OLUYORMUS VEYA COK TALEP VARDA BELEDİYE YETİSEMİYORMU . ALLAH AKİL FİKİR VERSİN DEMEYECEGİM .SADECE İYİ BİR ULKE BULDUNUZ SİCİN İCİNE ZATEN YALİYORSUNUZ YAGMALAYİN TALAN EDİN SİZ VARKEN DUSMANA GEREK YOK BU ULKEYİ KNEDİ HALKİ YİKACAK BU LADAR CEHALET OLMAZ .NE ALAKA DEMEYİN SAGLAM BİR HALK OLSA BU TİP SALAK SACMA KANUNLAR ME LİSTE OYLANİRMİ .

Avatar
laz değil 2017-10-19 09:57:56

laz değil olsan olsan sen KAZ olursun. manyak. ruh hastası. dünyadan bi haber. kaz gelmiş kaz gidecek ammaa manyaklığının, hayvanlığının hesabınıda vereceksin haaa!

Avatar
Genç kizlar 2017-10-19 12:58:04

Biz nikahimizi belediyede kiyacagiz..sakallı önünde değil. .sonrada dini nikah bilen sakalsiz birini buluruz.