banner87
Flaş Haber
Kapat

Muharrem İnce, anket sonucu paylaştı, oran verdi: ‘İkinci tura kalmayacak’

CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, yaptırdıkları son anketin sonuçlarını kamuoyu ile paylaştı. İnce, "İlk turda kafa kafaya sonuçla biteceğini düşünüyorum. Destek korkunç, bir günde 3 milyon oldu" dedi.

Muharrem İnce, anket sonucu paylaştı, oran verdi: ‘İkinci tura kalmayacak’

CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, yaptırdıkları son anketin sonuçlarını kamuoyu ile paylaştı. İnce, "İlk turda kafa kafaya sonuçla biteceğini düşünüyorum. Destek korkunç, bir günde 3 milyon oldu" dedi.

23 Mayıs 2018 Çarşamba 12:25
Muharrem İnce, anket sonucu paylaştı, oran verdi: ‘İkinci tura kalmayacak’

CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, “Şu anda yüzde 30’un üzerindeyiz. İlk turda kafa kafaya sonuçla biteceğini düşünüyorum. İkinci tura kalmayacak. Destek korkunç, bir günde 3 milyon oldu” dedi.

Gazetecilerle sohbet eden Muharrem İnce’ye, ‘Elinizde yeni anket var mı?’ sorusu yöneltildi. CHP’nin cumhurbaşkanı adayı İnce, şu anda yüzde 30’un üzerinde olduklarını söyledi. Seçimin ilk turda kafa kafaya sonuçla biteceğini, ikinci tura kalmayacağını kaydeden İnce, desteğin büyüklüğüne işaret etti. İnce, “Bir günde 3 milyon oldu. Yaşar Tüzün bakıyor, o yetkili” dedi.

Cumhuriyet’ten İklim Öngel’in aktardığına göre, İnce’ye, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’yla yaptığı görüşmede sitem edip etmediği de soruldu.

BALBAY’I ÖRNEK GÖSTERDİ

İnce, “Bırakın bu işleri. Bunu Erdoğan’a sorabilir misiniz? Şu kişi neden var, şu kişi neden yok sorabilir misiniz? Soramazsınız. Ben bu tartışmalara girmem. Bazı arkadaşlarımın olmasını ister miydim? İsterdim. Olmamış olabilir. Onlar sorun yapmıyorsa medya bunu neden sorun yapıyor ki, bak arkadaşım listede yok o sorun yapmamış, ben de yapmıyorum. Biz işimize bakalım.”

Listede olmayan milletvekillerinden Mustafa Balbay’ı gösteren İnce, “Balbay listede var mı? Yok, Çalışmada var mı? Var. 57 kişi listede yok ama çalışmada var. Bizim derdimiz cumhurbaşkanlığını almak. Listeleri genel merkez yapıyor. Bakanlar Kurulu’nu da ben yapıyorum’’ dedi.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-23 12:31:23

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
AKP IMF YE 2018-05-23 13:40:00 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

23 milyar dolar borç ödedik diye hala övünüyor ülke borcu olmuş 450 milyar dolar pess valla

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY nikli 2018-05-23 13:15:06 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

aydin in ta kendisi

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Kabataş'ta üzerleri çıplak 70-100 kişi,ihsan Eliaç 2018-05-23 13:14:22 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://www.youtube.com/watch?v=ce3FLNsYSPQ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gemicikler 2018-05-23 13:08:02 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/683879/Bilal_in_gemicikleri_
satildi..._Erdogan_ailesi_milyon_dolarlari_TL_ye_cevirecek_mi_.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Şehrizar Konakları 2018-05-23 13:07:19 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

https://odatv.com/sehrizar-konaklarindaki-dairelerin-tapusu-albayraklara-verildi-1009141200.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-23 12:54:16 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

ERTYye cevap ulan sizde utanma olsa hırsızlara.soygunculara.düzenbaz talancılara 1 tane oy bile vermezsiniz.sizin gibi hırsız utanmazların yüzünden dürüstler seçim kazanamıyor.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-23 12:42:42 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

sonuna kadar sayın RECEP TAYYİP ERDOĞAN bizim cumhurbaşkanımızdır.. muharremde gaza gelmıs yola salmışlar ulen bu cehape zıhnıyetlınde utanma olsa 8 secım kaybeden adamın arkasından gidermı gitmez ama işte zıhnıyet farkı o da cehape zıhnıyetı çöplü zıhnıyet

Beğenmedim! (11)
Avatar
biz kadinlar oyumuzu 2018-05-23 12:31:47

MUHARREM INCE icin kullanicaz

Avatar
Tarzan 2018-05-23 12:39:26

Haklarını kaybetmek istemeyen tüm hanım kardeşlerime sesleniyorum. Öldürülmemek, tecavüze uğramamak, taciz edilmemek ve tüm haklarınızı kullanmak istiyorsanız oyunuzu Millet ittifakına veriniz. Kendilerini Müslanım diyenler ise, inanın dini duygularınızı sömüren Musevi ve yani Yahudilerin destekledikleri ajanlardır. Bunu fetöde gördünüz ve artık uyanın.

Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-23 12:33:23

akp Tıpış Tıpış gidecek ekonomi ortada 16 sene ne istikrar geldi ne demokrasi ugradi nede ekonomi duzeldi millet borc bataginda

Avatar
hüseyin öner 2018-05-23 13:00:48

elbette muharrem ince

Avatar
aydın 2018-05-23 13:05:23

http://www.ensonhaber.com/muharrem-incenin-taciz-ettigi-iddia-edilen-kadin-konustu-2012-11-30.html okuyun muharmem incenin kadını nasıl taciz ettigini.havuz medya mansetten verecek,seçilemessin,chp nin mecliste guclenmesi lazım de tek adam da heresey olur hainlik keyfiyet yalan hille

Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-23 14:11:47 @aydın

Muharrem Ince nin Meeting lerine MILLET AKIN AKIN GIDINCE KARALAMA KAMPANYASI BASLAMIS hahaha HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE YETTI GARI TAMAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin algi operasyonunu yemezler 2018-05-23 13:13:30 @aydın

https://www.sozcu.com.tr/2012/gundem/o-kadin-akpli-cikti-127198/

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İslam'da içki içmenin hükmü 2018-05-23 13:12:46 @aydın

https://odatv.com/iste-islamda-icki-icmenin-hukmu-07051803.html

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tekin Baran 2018-05-23 17:59:48

TABIIKI MUHARREM INCE . BU IS SAKA GOTURMEZ ARTIK.

Avatar
TABİİ Kİ MUHARREM İNCE 2018-05-23 19:27:14

25 HAZİRANDA BİR GÜNEŞ DOĞACAK..TÜRKİYE CUMHURİYETİ LAYIKIYLA YÖNETİLECEK.DİN SİYASETE ALET EDİLMEYECEK.ALLAH DİYEREK KİMSE KANDIRILMAYACAK.HUZUR ADALET GÜVEN İLE TANIŞACAK TÜRKİYEM.