banner87

Muharrem İnce: Bütün Müslümanların Ramazan Ayı'nı şimdiden kutluyorum

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce sosyal medya hesabı Twitter üzerinden Ramazan Ayı'na ilişkin video paylaştı

Muharrem İnce: Bütün Müslümanların Ramazan Ayı'nı şimdiden kutluyorum

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce sosyal medya hesabı Twitter üzerinden Ramazan Ayı'na ilişkin video paylaştı

15 Mayıs 2018 Salı 19:28
Muharrem İnce: Bütün Müslümanların Ramazan Ayı'nı şimdiden kutluyorum

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce dün miting yapmak amaçlı gittiği Konya'da Mevlana Türbesi'ni ziyaret etti. Türbe etrafında çekilen ve resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan paylaşılan videoda Muharrem İnce, ''Mevlana diyor ki haydi şu benlikten geç herkesle karış kaynaş kendinde kaldıkça bir habbesin bir zerresin ancak fakat herkesle birleştin kaynaştın mı ummansın madensin'' ifadelerini kullanarak Mevlana’dan bir şiir okudu.

Mübarek Ramazan ayı yaklaşırken İsrail'in filistin'e uyguladığı devlet terörünü kınadığını ifade eden İnce, ''bütün Müslümanların Ramazan Ayı'nı şimdiden kutluyorum. Ve Ramazan Ayı'nın bütün Müslümanlara bütün dünyaya bütün insanlığa barış getirmesini huzur getirmesini diliyorum'' açıklamalarında bulundu

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 15.05.2018 22:50
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Millet İttifakı 2018-05-15 19:43:10

KAZANACAK

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-15 19:43:31

MUHARREM INCE

Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-05-15 20:18:27

Aydıncık rahat ol YARIM zekalı bu iş TAMAM.

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-15 19:48:11

MUHARREM INCE Bir çivi bir nalı ,bir nal bir atı , bir at bir insanı ,bir insan da bir ülkeyi kurtarır geliyor INCE

Avatar
BOP 2018-05-15 20:32:43

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Diyarbakırı BOPun yıldızı yapacağız"
https://www.youtube.com/watch?v=JFCz8-l0rLw

Avatar
aydın 2018-05-15 19:40:40

ulkeyi uçuruma göturecen ,erdogan rejiminin felaket geçirecegi görmüyon,bu seçimde heveslen me egon için atıp tutma,ülke gidiyor,tek adam rejminin felaketlerinden bahset

Misafir Avatar
AYDIN TROL PARASI NE KADAR 2018-05-15 20:51:47 @aydın

ALLAH,I NASIL KANDIRIRIZ birkaç saniye önce
erkek çocuklara tecavüz edelim,tc nin vatandaşlarına ait mallarını kul hakkı demeden satalım,Kur'an-ı Kerim'in yasakladıgı herşeyi boş verip,gündüz ülke malını satıp cebe indirdigim para ile akşama güzel bir iftar yemegi yiyelim,sonra kendimizi aç bırakarak bu günahlardan arınalım ki başka günahlara yer açalım ALLAH nasıl olsa afeder mi.siyasilerin çaldıgı her kuruş oy verenlerin hesabına işlenecek.TROL LERİN SUÇUN CEZASINI BU SAYFA ALMAZ

Beğenmedim! (0)
Avatar
ismayil 2018-05-16 00:17:39

carsi pazar bugun insan doluydu baktim soyle bi kriz mi ne krizi hicbisey yok insanlar tuketiyor hemde deli gibi demekki para bol kriz edebiyatcilari yalan soyluyor secim oncesi biraz doviz hareketi var oda olur yarin akp tek basina gelirse dolaren az 3.5 se kadar duser o yuzden kualisyona hayir kualusyon ucan bu ekonomiyi batirir .kendini cocugunu dusunen akp ve reise oy versin hersey guzel olacak eminim

Misafir Avatar
aydin olmus ismayil yahudimi oldun ??? 2018-05-16 02:05:05 @ismayil

16 seneden ulkemizi akp tek basina yonetiyor akp donemi dolar avro uctu milletin borcu uctu herseye surekli zam millet et yiyemiyor be insaf ne bicim trolsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
KÜRT 2018-05-16 08:11:04

ince dua ediyor 5 yıl önce tacizden yargılanıyordu.içki masaları kalkmazdı şimdi Allaha dönmüş bu seçim kimleri müslüman ediyor güzel günler yakın