Muharrem İnce'den 15 Temmuz mesajı

24 Haziran seçimlerinde CHP'nin cumhurbaşkanı adayı olan Muharrem İnce, twitter üzerinden 15 temmuz mesajı yayınladı.

Muharrem İnce'den 15 Temmuz mesajı

24 Haziran seçimlerinde CHP'nin cumhurbaşkanı adayı olan Muharrem İnce, twitter üzerinden 15 temmuz mesajı yayınladı.

15 Temmuz 2018 Pazar 16:41
Muharrem İnce'den 15 Temmuz mesajı

Muharrem İnce'nin mesajı şu şekilde:

15 Temmuz şehitlerimizi saygıyla anıyorum. 15 Temmuz darbe girişimine zemin hazırlayanları, gerçekleştirenleri, yardım ve yataklıkta bulunanları bir kez daha lanetliyorum

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnce15 Temmuz
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
VT 2018-07-15 17:16:59

24 haziran gecesini unutmadık bu işin içinde bir iş var. Er geç senin ve diğer liderlerin suskunluklarını sebebi açıklığa kavuşacaktır. Ümit ediyoruz

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-07-15 16:44:30

GEREKSİZCE.!!!

Avatar
Herşeye Rağmen Muharrem ince 2018-07-15 17:11:00

Yaptığın ufak tefek hatalara rağmen Senden Vazgecmedik.

Misafir Avatar
001 2018-07-15 22:55:56 @Herşeye Rağmen Muharrem ince

ben vazgeçtim tehdite boyun eğmeyecekti bizi mahçup etmeyecekti hani ölümüne kadardı herşey

Beğenmedim! (1)
Avatar
atilla 2018-07-15 17:52:19

Ulan.ince.daha.secim.bitmede.erdogani.kutluyorsun.korkak.herif

Misafir Avatar
erol 2018-07-15 22:57:56 @atilla

evet bizim haklarımızı koruyamadı kollayamadı gözümden düştü

Beğenmedim! (1)
Avatar
ülke nin kaderini siyasetçiye 2018-07-15 17:24:22

bırakılmaz

Avatar
Kılıçtaroğlu istifa 2018-07-15 17:50:40

Kılıçtaroğlu içden ice yıktı şanlı CHP yi.şimdi gitmemek için Bahceliden daha çok iblislik peşinde

Misafir Avatar
tc 2018-07-15 21:42:07 @Kılıçtaroğlu istifa

kardeş yalnışlıkla begenmedime bastım özr dilerim. sen çok haklısın bu sarayın yedek işletmesi kılınçdaroğlu ve ekibi resmen chp yi satmıştır gitmemek her türlü pisliği yapar. bu koltuk sevdalıları

Beğenmedim! (0)
Avatar
Siktir git cengizhan iti 2018-07-15 18:44:57

İtoğlu itler Şanlı CHP sefil Kılıçtaroğlunun babasının malımı.pislik küfürbaz itler

Avatar
cengizhann 2018-07-15 17:50:55

Siktir.git.yunan.göcmeni.dagdaku.gelmis.bagdakini.kuvacak

Misafir Avatar
erow 2018-07-15 22:57:17 @cengizhann

cengiz han piçi sen siktir git amk çocugu yunan göçmeni ananı siker bırakır piççç sizin gibi akapeciler Irkçı evet akap ciler ırkçıdır hepinizin amk

Beğenmedim! (0)