banner82

Muharrem İnce'den Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nın görevden alınmasına tepki

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nın görevden alınmasına ilişkin kişisel sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, ''İstanbul Üniversitesi'ni bölen iktidar, bugünkü destek ziyaretimizden sonra Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nı görevden aldı. İşte bu yüzden adayım'' dedi

Muharrem İnce'den Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nın görevden alınmasına tepki

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nın görevden alınmasına ilişkin kişisel sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, ''İstanbul Üniversitesi'ni bölen iktidar, bugünkü destek ziyaretimizden sonra Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nı görevden aldı. İşte bu yüzden adayım'' dedi

25 Mayıs 2018 Cuma 00:20
Muharrem İnce'den Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nın görevden alınmasına tepki

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nı görevden alınmasına ilişkin yaptığı açıklamada , ''İstanbul Üniversitesi'ni bölen iktidar, bugünkü destek ziyaretimizden sonra Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nı görevden aldı. İşte bu yüzden adayım! Ülkenin seçkin beyinlerinin kaderi, bir kişinin iki dudağı arasında olmasın diye!''  ifadelerini kullandı.

24 Haziran'dan sonra üniversite yönetimlerini tek adamın değil üniversitelerin belirleyeceğini söyleyen Muharrem İnce, ''24 Haziran'dan sonra bu ülkeye akademik özgürlük, özerk üniversite gelecek. 24 Haziran'dan sonra üniversite yönetimlerini, rektörleri ve dekanları tek adam değil, üniversite belirleyecek'' dedi.   

Gençlerin bu ülkenin aydınlığı olduğunu belirten İnce, ''Gençler, evlatlarım, öğrencilerim sizler bu ülkenin aydınlık geleceğisiniz. Benim Cumhurbaşkanlığımda geleceğinize siz yön vereceksiniz. Bilim yön verecek. Bir kişinin kişisel ve siyasal hırsları değil'' açıklamalarında bulundu.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 25.05.2018 01:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
akp ye oy yok 2018-05-25 00:49:26

Cerrahpaşa Tıp Fakültesi Dekanı'nı kim gorevden aldiysa yaziklar olsun insanlarin ekmegiyle oynanmaz

Misafir Avatar
İNCE_ti_atiyo nikli 2018-05-25 10:12:53 @akp ye oy yok

hadi ordan oslo gorusmeleri ... diyarbakir megri megri partisi .... habur ...pyd nin ulkemizde lahmacun yiyiyip suriyeye gecmesi .... dolmabahce gorusmelerini sanki unuttuk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yersiz kalacak yerdogan 2018-05-25 08:36:21 @akp ye oy yok

yapsa yapsa bunu bundan başka kapçak yapmazdı işte mankurtların babası ne olacaktı ne yapacaktı cahil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
İNCE_ti_atiyo 2018-05-25 08:30:37 @akp ye oy yok

Selam kardeşlerim. bakmayın bu chp nin Meral hanımın abartılı boyalı gösterilerine. bu chp baraj altında kalacak . iyi partide aynen. Terör ve Türkiye düşmanları ile birlik içinde olanlara bu halk sandıkda okkalı bir tokat vuracaktır. vuracağız Allahın izni ile.
Selahattin Demirtaşı serbest bırak vaadi. fetöcüler pkk lılar serbes kalacak vaadi ile aday yapılan ince tiyatro rolünü oynamaya çalışıyor.

Beğenmedim! (6)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-25 00:48:03

MUHARREM INCE

Avatar
M 2018-05-25 01:25:54

Alma mazlumun Ahını... Alma garibin aşını; Büyük zannetme güçlü zannetme şahsını; HAKTIR rızkı veren; HAKTIR Adaleti saglayan..

Avatar
Nurali Boz 2018-05-25 02:26:53

Muharem ince gelince dertler doner sevince dertleri getiren gidince tabiki gelek ince yanliz bir tek seyi yanlis yapiyor yaz"i kisa cevirince huzun sardi recebi yakinda olur karinca

Avatar
SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi akp masum 2018-05-25 10:43:24

AKP ICIN HER SORUNDAN SORUMLU kur spekülatörleri faiz lobisi derecelendirme kuruluşu veya Feto BAHANE SUCLU HEP hazir veya Avrupa bizi kiskaniyor hep ayni senaryo AKP HIC BIR SEYDEN SORUMLU DEGILSE O KADAR MAASI NEDEN ALIYORLAR VE O KOLTUKLARDA HALA NEDEN OTURUYORLAR AKP HEP MASUM MELEK BOYLE BIR HIKAYE YE BOYLE BIR MASAL A KIM KANAR

Avatar
aydın 2018-05-25 00:49:29

ulan oglum seçilemiyecen,belli ve ulke %50 esir yapılacak kole yapılacak,sen hala yapacam edecem seçilecem,seçilemesen eger .ondan sonraki tufan varmış yokmuş umrunda degil skandallar adamının

Misafir Avatar
sen muharrem inceye 2018-05-25 02:00:18 @aydın

kurban ol

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sen muharrem inceye 2018-05-25 01:59:39 @aydın

kurban olur

Beğenmedim! (0)
Avatar
GELİYOORRR..MUHARREM İNCE GELİYOR. .. 2018-05-25 12:01:20

KORKUDAN ÖLÜYORLAR..KORKUNUN ECELE FAYDASI YOK.25 HAZİRANDA GÜZEL TÜRKİYEM 18 YILLIK KARABASANDAN UYANACAK..İNŞALLAH. ALLAH BÜYÜK.

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-05-25 14:25:24

ALLAH MUHARREM INCEYE KUVVET VERSIN.ÇÜNKÜ,DEVLETIN OLANAKLARINI SONUNA KADAR KULLANAN HARAMZADEYE KARŞI
SEÇİM MÜCADELESİ VERECEK.İŞTE BU YÜZDEN ALLAH ONA KUVVET VE SABIR IHSAN ETSİN.ALLAH YOLUNU AÇIK VE FERAH ETSİN.