banner87

Muharrem İnce'den diğer adaylara çağrı

CHP Cumhurbaşkanı adayı İnce açıklamalarda bulundu.

Muharrem İnce'den diğer adaylara çağrı

CHP Cumhurbaşkanı adayı İnce açıklamalarda bulundu.

07 Mayıs 2018 Pazartesi 13:18
Muharrem İnce'den diğer adaylara çağrı

İşte İnce'nin açıklamalarından satır başları:

"Bir mutlu azınlık var, bundan başka toplumun büyük bölümü mutsuz. Erdoğan inince ne olur? Döviz inerse, dolar, euro inerse, işsizlik rakamları inerse, enflasyon inerse bunlar olacaksa, gübre mazot fiyatı inerse, Erdoğan da insin kardeşim buradan. 80 milyondan daha mı değerli yani?

Derdimiz o değil, derdimiz bozuk düzen. Medya susmuş, sesini çıkaramıyor yani. Manşete koyamaz, iş dünyası korkmuş. Hiçbir umudum yok, medyadan ve iş dünyasından zerre kadar umudum yok. Benim umudum millette. Bu fakir fukara millete güveniyorum. Bu devrimi millet gerçekleştirecek. Ben o fakir milletime inanıyorum.

Çanakkale'de Dumlupınar'da nasıl imanıyla mücadele ettiyse, bu kampanyada da bir savaş gibi değil ama bir zafer kazanmak için uğraşarak, savaşta kan seçimde ter dökülür. İkisinde de bir çalışma gereklidir. Ne iş dünyasına güvenim var, ne medyaya, ne medya patronlarına güvenim var. Sizlerin de içinizin kan ağladığını biliyorum. İşinizden olmamak uğruna bazı şeyleri göremediğinizi ben de biliyorum.

Kuantum diyen bir cumhurbaşkanı olacak ilk kez. Endüstri 4,0 diyen cumhurbaşkanı olacak. Türkiye'nin gündemi de bu olacak ve TV'lerdeki tartışmalar da bunlar olacak. Önümüzdeki günlerde Türkiye için hayallerimi anlatacağım. Sizler aracılığıyla bunları milletimizle paylaşacağım.

Bir öneride bulunuyorum. Dün Sayın Erdoğan diyor ki 'muasır medeniyetler seviyesine çıkacağız' Güzel, mutlu oldum. Çağdaş düzeyi geçmiş toplumlarda seçimler şöyle oluyor. Adaylar TV programlarına çıkıyor tartışıyorlar. Ben hazırım, adaylığı kesinleşmiş 5 aday; Sayın Erdoğan ben sizinle ve diğer adaylarla, madem ki diyorsunuz muasır medeniyet seviyesini geçeceğiz, o ülkelerde nasıl oluyorsa bizde de öyle olsun. Gelin televizyonlarda tartışalım.

Benim diğer adaylardan bir farkım olsun. Bir fizik öğretmeni cumhurbaşkanı adayı olarak bir şey söylemek istiyorum size. Bir, şu anda emeklilere 1000 lira verilecek mi? Verilecek, çok güzel kutluyorum hükümeti cumhurbaşkanını. Benim derdim gençler, çocuklar, geleceğimiz. Ben o çocuklara 16 yıl fizik anlattım. 

Cumhurbaşkanı olduğumda, gençlere ilk müjdemi veriyorum. 19 Mayıs'ta ve 29 Ekim'de size ihtiyaçlarınızı gidermek için 500 lira para vereceğiz. 19 Mayıs'ta gençlik bursu, 29 Ekim'de cumhuriyet bursu.

Sarayı 6 ay süreyle halkımıza açacağım, halk görecek. 6 ay sonra kapatacağım, oradaki edeceğim tasarrufla gençlere o bursu vereceğim. 6 ay sonra da sarayı bu ülkeye ilk 5 bine girmiş en zeki çocuklarına vereceğim. Bu milletin en akıllı çocukları orada okuyacak. Orayı bir bilim merkezi yapacağım. Çankaya Köşkü'ne gideceğim. Yapacağım o tasarrufla da bu milletin zeki ve yoksul çocuklarına burs olarak vereceğim.

Cumhurbaşkanı'na hakaret maddesini kaldıracağız. Hiç kimseye dava açmayacağım, galiz küfür etmediği sürece. Niye hakaret etsin yurdumun insanları bana? Ben onları germeyeceğim ki, kızdırmayacağım ki, ben onlara tezek demeyeceğim ki? Ben bu hakareti milletime yapmadığım sürece milletim de bana hakaret etmeyecektir. İlk işim cumhurbaşkanına hakaret maddesini gündemimizden çıkaracağız.

17:30'da Sayın Karamollaoğlu ile görüşeceğim. Sayın Akşener ve Sayın Erdoğan'dan da cevap bekliyorum.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.05.2018 16:48
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EYYY AKP 2018-05-07 13:26:23

asgeri ucret 1603 tl
kira en az olmus 800 tl olmus millet ne yiyecek ne icecek

Avatar
Millet İttifakı 2018-05-07 13:26:44

KAZANACAK

Misafir Avatar
ella mono ya 2018-05-08 09:36:50 @Millet İttifakı

hayırdır bir yerine benim ki mi girdi? inim inim inliyorsun :) :) acıtmam söz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ella mono 2018-05-07 23:45:56 @Millet İttifakı

ALPER al ananıda buradan yürü git bakayım

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-05-07 17:05:38 @Millet İttifakı

yenile yenile şamaroğluna döndüNÜZ halen utanmıyorsunuz yüzünüze tükürsek yarabbi şükür diyecek konuma geldiniz....

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-07 17:04:05 @Millet İttifakı

OLAVBILİR .... SECILECEK MI BAKALIM DİNGO.... OLUM İŞİNİZ GÜCÜNÜZ SALAK SALAK KONUSMAK.. İŞTE SİZDEKI BEYIN BU KADAR ...ZİHNİYETİNİZ BOZUK

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
alpere cevap 2018-05-07 16:59:28 @Millet İttifakı

Hain Şemdin'in kardeşi cumhur ittifakından adaymış. Miiet ittifakını kendine laik görmüyor. :))

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
alper 2018-05-07 15:31:34 @Millet İttifakı

cehape denen dernek bu zihniyette oldukça bırak 8 yılı 30 yıl yenilmeye mahkumdur. yenile yenile şamaroğluna döndü... millet farkında pkklıyım diyemeyen bazı solcu geçinen malukatlar cehapeliyim diyerek cehapeyı kırletıyor ve kullanıyor.. bununda farkında olmayan cehapeli kardeslerim her şeyi tayyipten biliyor ama kendilerini elestirmiyorlar işte zihniyet bu kadar... :) :) :) düşünceye özgürlük derler ama kendilerini eleştirenlere ağız dolusu kufur ediyor koyun diye hakaret ediyor...

Beğenmedim! (9)
Avatar
FAKİR 2018-05-07 14:41:35

İtirafçı olan FETÖ'cü ünlü işadamı 3 AKP'li vekilin adını verdi
İtirafçı olan FETÖ'cü işadamı AKP'li vekillerin adını vermesine rağmen, bu vekiller hakkında işlem yapılmadı.

Avatar
osman 2018-05-07 14:09:00

FAKİRLERİN HAK VE ADALETİN ADAMI ....[.MUHARREM İNCE.]..........

Avatar
ALLAH(CC) İLE ALDATMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN, CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ. 2018-05-07 15:50:01

Bay Kemal sizlere demokrasi ve insanlık dersi verdi duvara tosladılar çirkefleşiyorlar Meral Bacım gümbür gümbür geliyor milliyetçi oylar kayıyor çirkefleşiyorlar Sn.Temel Bey milli görüş gömleğini vermedi çirkefleşiyorlar MİLLET İTTİFAKI kuruldu merkez sağ oyları toplayacak çirkefleşiyorlar kutsanmış Adam ve avenesi kuduruyor. Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak ve karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Avatar
EYYY AKP 2018-05-07 13:48:09

asgeri ucret 1603 tl
kira en az olmus 800 tl elektrik su faturasi ise gitmek icin yol masrafi derken elde avucta 0 millet ne yiyecek ne icecek

Avatar
Ertye bakin hele.. 2018-05-07 14:56:09

kus beyinli uyanik, Selo ismini kullanarak, Solculuga dem vurarak burda gööööya Solcu secmene kuyu kazmaya calisior.. Selo‘nun neden icerdege oldugunu herkes gayet iyi biliyor köylü kurnazi.. göya solcu gööya hani.. algi operasyonu hani göööya :D

Misafir Avatar
ERTY 2018-05-07 15:22:38 @Ertye bakin hele..

senin gibi ahmaklar böyle savunur.. kendi katiline aşık olmuş zihniyet... olum size bu ülkede yaşatmak bile haram aslında devletten ricam sizin gibileri bu ülkede yasatmasın.. mahrukat kafalılar

Beğenmedim! (3)
Avatar
ERTY 2018-05-07 13:27:24

SELO DENEN VATAN HAİNİNE GİTTİĞİN ANDA SANA OY VERMİYECEĞİM VE VERENLEREDE SÖYLEYECEĞİM. SENİ HARBİ SOLCU SANIYORDUK ANCAK GÖRÜNEN BÖYLE DEĞİLMİŞ. MUHARREM SEN ORAYA GİDERSEN TAYYİP SENİ ALIR DÖVE DÖVE YENİLGİYE UĞRATIR KEMAL AMCADA PARTİ İÇİNDEKİ MUHALEFETTEN KURTULMUŞ OLUR... SENİ SOLCULARIN MİLLİYETCİSİ SANIRDIM AMA YAZIKLAR OLSUN ... DEMİRTAŞA GİTME O BİR VATAN HAİNİDİR SENİN O ZİBİDİ İLE İŞİN OLMAZ..

Misafir Avatar
OSMAN LAKAPLI ZİBİDİ 2018-05-07 18:20:41 @ERTY

MAYMUN ... Muharrem kendi açıkladı ben değil biraz gazete okuyun vbe haberı ıyı takıp edin

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hakaret edene gelsin 2018-05-07 15:20:20 @ERTY

ulen ne kadar terör sevicileri varsa bu gazetede toplanmıs seloya laf söyletmıyorlar.. işAllah bu savundugunuz selo evinizin önünde bomba patlatır ailenizden biri kaybedince anlarsınız ... adam pkk savunucusu bunu görüp hala savunuyorsunu.. şehitlere ve bu ülkeye canını verenlere hakaret ediyorsunuz pislikler..

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-07 15:17:20 @ERTY

HER defasında düşünceye özgürlük diyen gerizekalı cehape savunucuları kendilerini eleştirenlere hemen ağız dolusu küfür etmeye başlıyor..
kendi halkına koyun diye benzetme yapan zihniyet ben düşüncemi söylediğimde yine kudurdular sanki size birşey soktum... utanmazlar edepsizler ... sizin bu zihniyete turp sokayım. zihniyetsizler ... ben terörist ile ne işin var dıye sordum ancak görünen şu ki ben pkklıyım diyemeyen yandan yemişler cehapeliyim diyor ... bana ne küfür ettiysenin hepsi aynı şekilde size girsin ... namussuz vatan hainleri

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-07 13:54:35 @ERTY

Senin verecegin oy ile iktidara gelen parti yerin dibie batsin. biraz onurlu ve serefli olun be asilsiz seyleri yazarak serefinizden kaybetmeyin kisiliginizi satmayin.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
HAKKI 2018-05-07 13:50:08 @ERTY

AKP YILLARCA YOK AÇILIM SÜRECİ YOK OSLO GÖRÜŞMELERİ YAPIYORDU O ZAMAN NEDEN SESİNİZ ÇIKMIYORDU

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
senin vereceyin oy un da 2018-05-07 13:43:24 @ERTY

seninde yedi cediyin an nin av rdyn insanlar deil esekel sksn
cahil alcak pzvenk yazdiklarinin mukafatini aldin rahatla bakalim

Beğenmedim! (1)