banner87

Muharrem İnce'den diğer Cumhurbaşkanı adaylarına jest...

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı adayı Muharrem İnce, 24 Hazin Seçimlerinde yarıştığı diğer Cumhurbaşkanı adaylarına jest yaptı.

Muharrem İnce'den diğer Cumhurbaşkanı adaylarına jest...

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı adayı Muharrem İnce, 24 Hazin Seçimlerinde yarıştığı diğer Cumhurbaşkanı adaylarına jest yaptı.

23 Mayıs 2018 Çarşamba 11:31
Muharrem İnce'den diğer Cumhurbaşkanı adaylarına jest...

Miting meydanlarında 24 Haziran Seçim çalışmalarının adil yapılmadığını, Erdoğan'ın devletin tüm imkanlarını kullandığını, yine AKP'nin Cumhurbaşkanı adayı Erdoğan'ın kendisinden 'gariban' diye bahsetmesine ise 'benim gönlüm zengin, sen nasıl zengin oldun?' diye karşılık veren CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce 24 Haziran seçimleri için yarışştığı diğer adaylara Cumhurbaşkanlığı Seçim Çalışmaları için bağışta bulundu.

Muharrem İnce diğer partilerin Cumhurbaşkanı adayları; AKP adayı Recep Tayyip Erdoğan, İYİ Parti adayı Meral Akşener, HDP adayı Selahattin Demirtaş, Saadet Partisi adayı Temel Karamollaoğlu, Vatan Partisi adayı Doğu Perinçek'e Ziraat Bankası'ndan 500'er lira bağışta bulundu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.05.2018 12:21
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI 2018-05-23 11:40:18

MUHARREM INCE

Misafir Avatar
boyanmışşşş 2018-05-24 08:45:39 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

SÜSLÜÜÜÜÜÜ

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sucu-ay 2018-05-23 16:31:49 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

En basitinden bir cenaze olayında eski den bir cenazesi olan adamın cenazeden çok yapılacak işleri yüzünden üzülüyordu. mezar eştir, kefen al yıkmamacı bul, tahta bul vs. bu gün cenazeleri AKP nin sistemi ile belediyeler yapıyor. üstelik yemekte veriyor.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
eysan 2018-05-23 16:28:45 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

SÜSLEYİN PÜSLEYİN BOYAYIN KINALAYIN İŞ BİLMEZİ KABADAYI KILIKLI, İÇKİCİ , AHLAK YOKSUNU BİRİNİ ŞİŞİRİN .... kahrolasıcalar sizi. yalandan anasını bezeyip babasına satan üç kağıtçıları geçtiniz. gazeteciliğinde içine ettiniz. chp baraj altında kalacak. ne yapsanız boş. bu halk yutmaz kirli numaralanırnızı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Ben olsam 2018-05-23 13:04:42 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

Erdogan'a ve Perincek'e bir kurus bile bagislamazdim

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
Millet İttifakı KAZANACAK 2018-05-23 12:35:09 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI

akp Tıpış Tıpış gidecek ekonomi ortada 16 sene ne istikrar geldi ne demokrasi ugradi nede ekonomi duzeldi millet borc bataginda

Beğenmedim! (0)
Avatar
bu akplilerin alayı aynı 2018-05-23 12:25:15

futbol takımı tutar gibi parti tutuyorlar .alacaklarını alamadıklarından söz ediyorlar kiralarını geç ödüyorlar paramı alamadım alınca veririm diyiyorlar ama yinede bir şeylerin iyi gitmediğini bildikleri halde işte koyun gibi gidip ampülün üstüne oturup bağırıyorlar .madem ortalık kötü alacaklarını alamıyorsunda gavvat oyunu götürüp akpye vermesini biliyorsun.

Misafir Avatar
AKP li bilinçlidir 2018-05-23 16:30:09 @bu akplilerin alayı aynı

AKP döneminde rüşvet bitti. rüşvetsiz devlet dairelerinde iş yaptıramazdınız. tapu dairelerine işi düşenler bilir. eskiyide şimdiyide bilir. chp yi istemiyoruzzzz.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tarzan 2018-05-23 12:32:22

Yandaş ve havuz medyası denen alçaklar Muharrem İnce için iftira dolu kampanya başlattılar. Ulan kendilerini Müslüman sanan alçaklar, siz hiç mi Kur'an'ın meallerini okumuyorsunuz? Kur'an'da iftira ile ilgili 29 Ayet var. Allah'tan korkmaz, kuldan utanmaz Musevi çocukları. Birde onların haberlerine alet olan ve bu haberlere yorum yazan alçak ve bilinçsiz itler ise herşeyi doğru sanıyorlar. 24 Haziran çatlasanızda patlasanızda büyük feğişim olacak.

Misafir Avatar
VATANDAŞLAR 2018-05-23 14:19:27 @Tarzan

tek sözle..HAKLISINIZ..!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kabataş'ta üzerleri çıplak 70-100 kişi,ihsan Eliaç 2018-05-23 11:42:48

https://www.youtube.com/watch?v=ce3FLNsYSPQ

Avatar
biz kadinlar oyumuzu 2018-05-23 12:26:46

MUHARREM INCE icin kullanicaz

Avatar
Dikkat 2018-05-23 14:22:06

Banka şubesi, IBAN no, hesap no yazmamışlar. Paraları Hazineye aktarabilir LED.

Avatar
hasan ali 2018-05-23 22:02:30

sayın ince hırsıza para yatırmak onu destklemektir cok yanlış o zaten parayı sıfırlıyamıyor donsuz emineye yatırsan makbule gecerdi eminönü doncusu sürtük a

Avatar
aydın 2018-05-23 11:40:09

http://www.ensonhaber.com/muharrem-incenin-taciz-ettigi-iddia-edilen-kadin-konustu-2012-11-30.html okuyun muharmem incenin kadını nasıl taciz ettigini.seçilemez havuz medayası mansetten verir bir tane bayan oy vermez, yol yakınken chp mecliste desdeklenemeli tek adamlık diktadır keyfiyetir savaştır denmeli,chp sistemin sigortası diyin

Misafir Avatar
vatandaşlar 2018-05-23 14:20:33 @aydın

İFTİRA...CILARAA iftiranızla bitiniz..amin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
KORKU DAĞLARI “İYİ”CE SARMIŞ! 2018-05-23 14:10:47 @aydın

Muharrem Ince nin Meeting lerine MILLET AKIN AKIN GIDINCE KARALAMA KAMPANYASI BASLAMIS hahaha HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE YETTI GARI TAMAM

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydın rumuzlu 2018-05-23 11:56:12 @aydın

sen feto nun elini öptün mü deniz baykal a kaset kumpasi vardi Şimdi sıra MUHARREM INCEYE mi geldi

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin senin kafanmi iyi 2018-05-23 11:43:47 @aydın

Viski icip icip yazmak iyi degil

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
mg 2018-05-23 11:43:08 @aydın

len aydın yavşağı, şimdide iftiralara mı sarıldın, aklı sıra yol göstereceksin şerefsiz. önce karala sonra yol göster. tabir pezevenksi n

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatan partili aydin BELDEN ASARIYA VURMA 2018-05-23 11:42:08 @aydın

https://www.sozcu.com.tr/2012/gundem/o-kadin-akpli-cikti-127198/

Beğenmedim! (0)