Muharrem İnce'den, Erdoğan'a şok tepki

İnce'den hatıra para tepkisi: Önce FETÖ için para basmıştı, şimdi kendisi için basmış

Muharrem İnce'den, Erdoğan'a şok tepki

İnce'den hatıra para tepkisi: Önce FETÖ için para basmıştı, şimdi kendisi için basmış

09 Temmuz 2018 Pazartesi 19:16
Muharrem İnce'den, Erdoğan'a şok tepki

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, törende, misafirlere hediye olarak dağıtılacak, darphane tarafından özel bastırılan ve arka yüzünde Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nin bulunduğu 1 liralara ilişkin olarak, "Önce FETÖ için para basmıştı, şimdi kendisi için para basmış!" dedi. 

İnce, yaşanan tren kazasının ardından Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nda yapılacak törene ilişkin olarak, "Saraylar yapmaya paranız var, demiryollarının bakımını yapmaya paranız yok! Yoldan çıkan tren degil bilimi yok sayanların aklıdır. Yoldan çıkan bu akıl kaynakları kendine akıtmaya, o kaynaklarla görkemli törenler yapmaya devam ediyor!" ifadesini kullandı. 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gurbetçi 2018-07-09 22:50:25

Çok üzüldüm arkadaşlar ben bir vatan sever olarak atalarım ailem akrabalarım hep sağ görüşlü bende öyleyim ama 24 haziran seçimlerinde sayın İnce’ye çok inandım padişahı tahtından edecek tek kişi diye her mitingini ksçırnadım sosyal medyadan söyledikleri vaad ettikleri bu milleti birleştirip barıştıracağına kalben inandım ilk defa oyunu Cumhurbaşkanı adayı olarak sayın İnce’ye attım seçim günü ertesi gün iş başı 06 da olduğu halde saat 3 e kadar seçim sonuçlarını takip ettim lakin daha ilk sonuçlar geldiğinde umudumu yitirdim bekledim bekledim saatlerce bekledim sayın ince ekrana bağlanıp en azından kendisine oy verenlere bir şeyler söylemesini bekledim ama o çıkmadı ekrana olabilir insan seçim kaybedebilir ama kendisine umut bağlayanlara böyle davranmayı hak etmediler sanıyorum sözüm şu ki yanılmışım bir gurbetçi olarak vatanda zor şartlarda yaşayan Türk halkı için oyumu İnce’ye verdim bir şey değişsin bir şeyler düzelsin diye yanılmışım benim tek liderim var oda GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK dür gerisi ise teferruatır artık benim için

Misafir Avatar
TÜRKİYE GERÇEKLERİ 2018-07-10 08:48:29 @Gurbetçi

BUYRUNUZ İŞTE BİR İNCE. HERŞEYE HAYIR DİYEN İNCE. Bu bozuk zihniyete bir at getirsin AK PARTİ desin buyur muharrem bu bir at tır. İnce diyecekki hayır ya bu bir tilkidir. işte bunlar böyle kardeşlerinm. biz bir daha bu chp zihniyetine OY verirmiyiz?
ASLAAAA.

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
Türkiye GERÇEKLERİ 2018-07-10 08:46:20 @Gurbetçi

BUYRUNUZ İŞTE BİR İNCE. HERŞEYE HAYIR DİYEN İNCE. Bu bozuk zihniyete bir at getirsin AK PARTİ desin buyur muharrem bu bir at tır. İnce diyecekki hayır ya bu bir tilkidir. işte bunlar böyle kardeşlerinm. biz bir daha bu chp zihniyetine OY verirmiyiz?
ASLAAAA.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
ince kılıçtaroglundan fos çıktı 2018-07-10 00:51:44 @Gurbetçi

yada para ile sattı kendini

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
orkun 2018-07-09 23:03:21 @Gurbetçi

kesinlikle ailece aynı düşüncedeyiz sizinle kendinizi iyi ifade ettiğiniz teşekkürler

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatansever 2018-07-09 19:26:19

Ortadan yok olup başarı dileyen sen, lütfen sus da sinirimi hoplatma.

Misafir Avatar
orkun****a cevap :-)))))))))))) 2018-07-10 08:50:56 @Vatansever

Orkun sana ince soksun. . oyunun karşılığı. pişmanlığın giderilmiş olur.

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
orkun 2018-07-09 23:04:54 @Vatansever

hepimiz bu adama umut bağlamıştık yüzümüzü kara çıkardı oy verdiğimize pişman etti 24 haziran gecesi ne dolap döndüyse teslim oldu yazıklar olsun muarrem ince sana bir daha seçimlerle işim olmaz gitmeyeceğim

Beğenmedim! (4)
Avatar
Melih 2018-07-09 20:46:28

Aaa DAHA SECIM BITMEDEN TEBRIK ETTIN MUHARREMM.NOLDU SIMDI BASINA SAKSIMI DUSTU.NEYIN KARSILIGI SECIM GECESI PIYASADA YOKTUN KESKE ONU BILSEK MUHARREM.COK HAVALARDAYDIN.AL KUANTUMUNU KÒYÙNE BAKEMM.HADEEEE..BIZ ATATURKCÙLERE KORKAK BADILER LAZIM DEIL.SOZUNUN ERI YIGIT ADAM OLACAN.

Avatar
orkun 2018-07-09 23:06:07

Muarrem beye gönderdiğim 150tl. çöpe gitti o kadar çok umut bağlamıştık yazıklar olsun.

Misafir Avatar
t: @orkun x---salakısında ondan 2018-07-10 08:47:46 @orkun

t: @orkun x----- inceye 150 TL vermiş sonra üzülmüş bu salak orkun --------kumarbazlarda üçkağıtçılarda salakların parasını işte bir türlü alıyor. snde benzemişsin. gerzek.

Beğenmedim! (3)
Avatar
bir kelime söylese hapise gidiyor 2018-07-09 19:47:03

Sen her gün sayın sovusturuyon senin hakında dava açılmıyor kemal beye 100 dava açtı öğrenciler bir kelime söylediler diye hapiste size bir şey söylemiyor eğer sanada dava acar sa sana inanacam

Avatar
LAZ 2018-07-09 19:51:56

Aynen. Siz verdiniz. Bu yetkileri

Avatar
ATATÜRK'ÜN KIZIYIM 2018-07-10 00:09:31

SAATLİ MAARİF TAKVİMİ BUGÜNÜ ANLATMIŞ.SEVGİLER SAYGILAR MUHARREM İNCE.

Avatar
ne denir? 2018-07-10 08:49:19

AT a TİLKİ diyene ne denir o zaman?
çöl aslanı :-))))))))))))))))))))