banner87

Muharrem İnce'den Erdoğan'a sürpriz telefon

24 Haziran seçimlerinden zaferle çıkan Recep Tayyip Erdoğan, rakipleri Muharrem İnce ve Temel Karamollaoğlu tarafından aranarak tebrik edildi.

Muharrem İnce'den Erdoğan'a sürpriz telefon

24 Haziran seçimlerinden zaferle çıkan Recep Tayyip Erdoğan, rakipleri Muharrem İnce ve Temel Karamollaoğlu tarafından aranarak tebrik edildi.

25 Haziran 2018 Pazartesi 20:09
Muharrem İnce'den Erdoğan'a sürpriz telefon

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın %52.6 oy oranı alarak kazandığı cumhurbaşkanlığı seçimlerinin ardından Erdoğan’a en yakın rakip olan Muharrem İnce, Erdoğan’ı arayarak tebrik ettik.

İnce’nin yanı sıra dünyanın dört bir yanından da tebrikler almaya devam eden Erdoğan’ı, ayrıca Temel Karamollaoğlu da tebrik etmek için aradı.

ÇİPRAS DA TEBRİK ETTİ

Sabah saatlerinde komşu Yunanistan’ın Dışişleri Bakanlığı’ndan gelen tebrik mesajının ardından, Yunanistan Başbakan’ı Çipras’da Erdoğan’ı tebrik etmeyi ihmal etmedi.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 26.06.2018 01:44
Anahtar Kelimeler:
Seçim24 Haziran
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
gerçekleri görmeyen göz kör,dür. 2018-06-25 21:42:06

yanlış kapı çalmışız...Akşener ve İnce,den bi nane olmaz..
göz göre göre hile yapsınlar tavuk gibi git teslim ol..böyle olacağını bilseydik ikinizede asla oy vermez oy kullanmazdık..sizin için 3 kişi öldü ya..bunların hiç mi değeri yok..sokak ortasında oyları tak tak diye mühürlüyorlar dünya alem görüyor siz chp ve iyi parti görmüyormusunuz.
İnsanda biraz cesaret olur..gidin ülke mahkemelerine başarılı olamazsanızsa avp..insan hak.ları mahk.sine gidin dava açın seçimi iptal edin..millet heryerde böye söylüyor..akp.yi güçlendiren demek sizmişsiniz..
KESİNLİKLE birdaha da size ne bizler ne evlatlarımız oy vermeyiz..
hayret be..

Misafir Avatar
erol 2018-06-26 00:43:22 @gerçekleri görmeyen göz kör,dür.

sana katılıyorum arkadaş akşener değilde ince bizi daha çok sattı aniden ters köşe teslim oldu adam kazanmış amk adamın

Beğenmedim! (3)
Avatar
Emine 2018-06-25 20:32:57

Satilik Ince..Başkan yardimcisi olabilir..Çünkü milyonarin hakikin RTRye hediye etti...Eşşek Ince

Misafir Avatar
burada yorum yapan saflar 2018-06-26 09:33:09 @Emine

Kimin peşinden ne amaçla gittiklerini vAllahi bilmiyorla. bunlar yorumlardan gazetelerden haberlerden ballı yağlı ağzı laf yapan satılmış ajanların etkilediği zavallılardır. chp hdp iyi paryi bunların seçmenide kontroldn çıkmış telker lastik gibi yuvarlanıp gidiyorlar. AK Partiye gelin huzur bulun .

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
erol a cevap---- erol bak 2018-06-26 09:31:28 @Emine

İnce sattı diyorsun doğru sattı. inceyi c başkanı adayı yapan kılıçdaroğluda sizi sattı.. kılıçdaroğlu tiyatro oyuncusudur. Erdoğan kazansın diy kendisi aday olmadı kazanamıyacağını bile ble M inceyi aday yaptı. inceyi ta baştan kaybettirdi kılıçdaroğlu Muharrem gel buraya diyerek adamı aşağıladı halkın gözünden düşürdü. Erdığanın ekmeyine yağ sürdü.EROL ve Erol gibi düşünen gerzekler asıl tiyatro nun baş rölü kılıçdaroğludur. siz uyuyun.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
izleyici 2018-06-26 09:22:36 @Emine

Satilik Ince..Başkan yardimcisi olabilir..Çünkü milyonarin hakikin RTRye hediye etti...Eşşek Ince****KOMİNİST KAFA EMİNE---sizi adam olmazsınız. siz gerçekleri asla göremediğinizden hakkıda bulamadan geberip gideceksiniz. Emine sizin AJAN kılıçdaroğlunuz 15 Temmuza tiyatro dedi. şimdi kalkımış M İnceyede tiyatro diyorsunuz. szi asıl tiyatro oyncularınısınız. bedavaya komiklik bedavaya küstahlık yapıyorsunuz.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erol 2018-06-26 00:38:54 @Emine

emine sana kesinlikle katılıyorum zamanla bunun kokusu çıkacaktır tayyipe sattı kendisini bence iyi adamdı ama neden böyle bir şey yaptı anlamış değilim ne demek adam kazandı mesajı yollamak hani ben şarkı dinlemek değil şarkı söylemek istiyorum diyordu fosss bundan sonra hiçbir siyasetçiye güvenmiyorum siyaset benim için bitmiştir emine sen haklısın aynı düşüncedeyim.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Azadi 2018-06-25 21:22:09

Bu türkler hep böyle korkak. Bakin bi yunanistana. Bakin bi ukraynaya. Bakin bi venezuelaya. Bakin da bakin. Sizden hiyar cikmaz.

Misafir Avatar
erol 2018-06-26 00:40:49 @Azadi

azadi bende türküm ama utanıyorum ince seçimi sattı sana katılıyorum arkadaş

Beğenmedim! (3)
Avatar
Azadi 2018-06-25 21:23:13

Acik acik hile yapildi. Ulan ince, nasil kabul ediyorsun

Misafir Avatar
erol 2018-06-26 00:41:54 @Azadi

gerçekten hile yapıldı ince hatta tehdit edildi bence satılan biz chp seçmeni olmuştur nerede Atatürkçü muarrem ince fosss işim olmaz artık hiç biriyle

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandaslar 2018-06-25 21:07:02

İnce Akşener defterimden sildik..100 adet oy verdik bir daha asla

Misafir Avatar
@Vatandaslar x------cevap 2018-06-26 09:26:14 @Vatandaslar

t: @Vatandaslar x----adlı yorumcu bak senin bu yaptığın kocasına kızıp bir gece evden çıkıp üç beş paralı yada ağzı iyi laf yapan kişinin altına yatıp yalama ve yalaka olan bedenine acıyıp BİRDAHA ASLA YAPMAM DEMESİ GİBİDİR. NAMUS GİTTİ, ONUR HAYSİYET GİTTİ VUCUT KİRLENDİ BİR DAHA YAPMASAN NE OLUR. başytan yapmanız gereken Türkiyenin partisi AK Partiye oy vermeniz olacaktı. ama yapamadınız o haysiyeti maalesef kaybettiniz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
erol 2018-06-26 00:44:41 @Vatandaslar

bakalım tayyip şimdi kırathaneleri açacakmı millet kek , çay , çorba için kendisini sattı muarremde bizi sattı

Beğenmedim! (2)
Avatar
Aileler 2018-06-25 21:16:45

Artık bizden oylar yok dava açın sakıncalı seçimdir diyoruz açıyorlar 100lerce oy başa gitti..defterimizden bunu ve ve Akşener sildik. .

Avatar
irade hirsizlarini s.kmeye yyemin ettik 2018-06-25 22:20:35

bekleyin yarenler, sahteleri simdi oynasin mama pesinde.
Gercegi geliyor bekleyin, sabah günesinden daha yakindir, sakin karamsarliga kapilmayin.

Avatar
tiyatro 2018-06-26 01:03:45

tiyatro