Muharrem İnce'den flaş kurultay mesajı

CHP kurultaya gidecek mi? CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'den son dakika mesajı geldi.

Muharrem İnce'den flaş kurultay mesajı

CHP kurultaya gidecek mi? CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'den son dakika mesajı geldi.

27 Haziran 2018 Çarşamba 14:18
Muharrem İnce'den flaş kurultay mesajı

24 Haziran seçimlerinden sonra adı CHP Genel Başkanlığı'yla anılan Muharrem İnce'den konuyla ilgili açıklama geldi.

İnce, "Bir kişi dahi partiden istifa etmesin. Herkes yerinde kalsın. Benim ağzımdan kurultay diye bir şey duyarsanız o zaman konuşursunuz ama duyamayacaksınız" ifadesini kullandı.

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bugün yaptığı açıklamada İnce'ye destek vermeye devam edeceklerini belirterek, 81 ile teşekkür ziyareti yapacak İnce için partisinin il başkanlarına, "Karşılayacaksınız, heyecan içinde gezdireceksiniz" talimatı vermişti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 27.06.2018 14:41
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceKurultayCHP
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
CHP kirli oyunlari bozdu 2018-06-27 15:55:10

Cumhur ittifakinin oyunu IYI partiyi secime sokmamak, HDPyi de baraj alti birakmakti.

Avatar
saygili 2018-06-27 14:43:18

saygili olun hele o elagizda secilen erol dersimde niye secilemedin yani melmeketinde onlar seni hic sevmez cünkü zenginsin paradan baska birsey düsünmezsin havalandin ne oldu yahu görende baskan secilmis zaneder bir vekilsin saygili ol kilicdaroglu cokdegerlidir chp yide karistirma saygili ol .

Avatar
Tarzan 2018-06-27 15:18:03

Olmuyor olmuyor olmuyor! Kılıçdaroğlu ile bu iş yürümüyor. Gelecek yerel seçimlerde vAllahi de billahi de sandığa gitmeyeceğiz ve gidecek seçmen sayısı da azalacak. Bune vurdumduymazlik yahu, gugukkuşu gibi partiyi dağıttınız. Kılıçdaroğlu mutlaka Genelbaşkanlıktan ayrılması gerek. Zaten beklenen sonuç alınamadığı gibi sandıklara dahi sahip çıkamadınız. Atatürk ve Cumhuriyet düşmanlarına ülkeyi teslim ettiniz. ARTIK YETERRRRRRR!!!!!

Avatar
Normal 2018-06-27 16:35:26

bir ülke düşün. Sandıkların başında insana bile gerek olmaz. Ama hırsızı çok olan bu ülkede sandık başı beklenir. Eğer bir hile görülurse müdahale edilir ‚ edilince kafasına kurşun geçirilir. Ülke de magandadan çok ne var

Avatar
ÖLÜRÜM SENİN İÇİN MUHHAREM İNCE .!! 2018-06-27 16:58:41

Baş kumutanımız cumhur başkanımız TANRININ biz TÜRK ULUSUNA TÜRK VATANIMIZA SON YOLLADIĞI ( VELİ NİMETİMİZ ) MUHHAREM İNCE .!!MUHHAREM İNCE DEYİNCE TÜRKİYEYE GÜVENCE MUHHREM İNCE .SENİ ÇOOOOOK SEVİYOR SAYIYOR SANA HÜRMET DUYUYORUZ SEVGİLİ VEKİLİMİZ SEN BİZİM VELİ NİMETİMİZSŞN TANRININ BİZE YOLLADIĞI SON ŞANSIMIZSIN İYİKİ VARSIN CANIMIZIN İÇİ MUHHAREM İNCE SENİ ÇOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUZ KIYAMAYIZ SANA YÜRÜ DE YÜRÜYELİM SENİNLE TAAAA SONSUZLUĞA KADAR .MUHHAREM İNCE İNCE RUHLU DAHİ ,EFSANE NAR TANEDİ NUR TANESİ TÜRK ULUSUNUN VATANININ BİR TANESİ .

Avatar
Söz 2018-06-27 14:45:08

Söz verdi. Kılıçdaroğlu'na karşı aday olmayacağım, bu diye. Belki istifa ederse ancak.

Avatar
Emine 2018-06-27 15:03:14

Kicidaroglu haric

Avatar