banner87

Muharrem İnce'den özür telefonu

Muharrem İnce'den koruma polisi tarafından sahneden indirilen İsmail Kalkan'a telefon.

Muharrem İnce'den özür telefonu

Muharrem İnce'den koruma polisi tarafından sahneden indirilen İsmail Kalkan'a telefon.

28 Mayıs 2018 Pazartesi 16:06

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Sayın Muharrem İnce, dün İzmir’de koruma polisi tarafından platformdan indirilen İzmir Bayraklı’da yaşayan İsmail Kalkan ile telefonda görüştü.

Muharrem İnce, “Benim yanımda çalışanların da sorumluluğu bana aittir. Ben onlar ardına özür diliyorum” diyerek, yaşanan olay dolayısıyla üzüntüsünü ifade etti.

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
tebrikler 2018-05-28 16:10:32

özür dilemek büyük bir erdemdir

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-28 16:09:35

abbas yolcu

Avatar
ERTY 2018-05-28 16:11:37

ulen nasıl rol yapıyor başkanlığı alsa millete etmiyecegı hakaret kalmayacaak biz bu cehape zihniyetini biliyoruz ... yürüyün sizi oy yok

Avatar
ASLA CHPYLE OLMAZ 2018-05-28 16:52:31

chp demek çöp demek lağım demek bok demek sidik demek TÜRKİYENİN geri kalmasının tek sebebi bu bu zihniyet İZMİRE bir bskın KÖY gibi duruyor ANKARA YA İSTANBULA DİĞER İLLERE BAKIN SANKİ AVRUPA ŞEHİRLERİNDEN DAHA ÜSTÜN....BU ZİHNİYETE OY VERİRSENİZ 30 SENE GERİYE GİDERSİNİZ...

Misafir Avatar
Antalyalı Attalos 2018-05-28 18:51:32 @ASLA CHPYLE OLMAZ

Ulan mal herif,CHP yi ağzına almak için önce o lağım akan ağzını temizle.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Mehmet Karacam 2018-05-28 17:22:00

İstanbul, Ankara mı modermiş? İzmir'in insanı modern, şehri modern. İzmir' tanımayanlar kötüler.

Avatar
52 2018-05-28 17:48:15

sayın ince en azından insan *ama bu akp li tayibin yaptıklarını konuşmaz mesela al ananıda git demedimi vatandaş çifçiye ve korumaları vatandaşı yerdeyken bile tekmelemedimi onlarca sayarım ama akp li bunu göremez çünki hayinlik hırsızlık ve fitnelik kanlarına işlemiş ve tedavileri yok ancak kuduz aşısı lazım bu trol akp lilere