banner87

Muharrem İnce'den peş peşe paylaşımlar...

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce sosyal medydan peş peşe paylaşımlarda bulundu.

Muharrem İnce'den peş peşe paylaşımlar...

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce sosyal medydan peş peşe paylaşımlarda bulundu.

21 Haziran 2018 Perşembe 18:05
Muharrem İnce'den peş peşe paylaşımlar...

MUharrem İnce twitter hesabından peş peşe 3 paylaşımda bulundu. İnce, paylaşımının birinde kendisine mektup yazan küçük bir kız çocuğu ile seçim otobüsünde çekilmiş fotoğrafını ve küçük kızın fotoğrafını paylaştı. İnce, fotoğrafları paylaşırken şu notu düştü:

Sen de çok yaşa benim güzel çocuğum. Senin ve senin gibi nice evladımızın geleceğini geri alacağız. #Başaracağız

İnce bir başka paylaşımında 44 saniyelik bir video paylaştı. İnce'nin paylaştığı videoda sık sık gelecek nesillere vurgu yapılırken gösterilen kitapların ilk sayfalarında Atatürk'ün resminin bulunması dikkat çekti. İnce, "Umutlarınızı yeniden yeşertin. #Başaracağız" diye yazdı.

İnce, vatandaşların neden kendisine oy verdiğini açıkladıkları videoyu paylaştı. İnce, kendisine oy verecekelere "Güveninizi boşa çıkarmayacağım! #Başaracağız" diye seslendi.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceSeçimVideo
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Feza 2018-06-21 18:59:13

İstikbal keklerdedir!!!!

Misafir Avatar
eşitlik ve gelişmişlik AK PARTİ İLE 2018-06-22 09:22:58 @Feza

Sobalı evden doğal gaza. beş altı katlı merdivenli binalardan 3 katlılarda bile asansörlü binalara, hasır, kilim bulamayan vatandaş bu gün halıların kalitesini arıyor. sebzenin adını bilmeyen köylü artık sebzesiz yemek yapmıyor. tatilin T sini bilmeye yerli vatandaşlar artık turistik tesisleri dolduruyor. DEVAMALLAH İÇİN .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
pazar günü 2018-06-22 09:20:46 @Feza

ya devlet başa ya kuzgun leşe.. kararımızı vereceğiz Türkiyem. bu ülkeye eserleri ortada kalkınmış bir Türkiye ortada AK PARTİ ile DEVAMM.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
imce göz boyuyor 2018-06-22 09:19:25 @Feza

ince numaracıdır

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ak parti ile DEVAMMM. hikayesi 2018-06-22 09:18:56 @Feza

Adam sakat ve yattığı yerden kalkmayan sabahlara kadar çıra yakarak başında beklediği atını pazara götürmüş. gelen müşteriye atını övüyor. alıcı yemin ettiriyor atın nasıl bir at kötü bir huyu varmı?
atın sahibi diyorki" yemin ediyorum bu atı sana satmakla kendi çıramı söndürüyorum senin çıranı yakıyorum" yani sözde mecaz anlamda adama iyilik ediyor iyi bir at satıyor adam kazanacak ama kendisi kaybediyor anlamında. atı alan adam iki gün sonra sinirli geliyor atı satana çıkışıyor hani kendi çıranı söndürdün benim çıramı yaktın. sabaha kadar atın başında nöbett tuttum at a bişe olacak diye. atı satan pişkin lafı kesiyor ee gördünmü işte sabaha kadar beklerken çıran yanmıyormuydu?
... şimdi bu muharrem aynen kardeşlerim atı satan adam gibi kaçamak kandırmaca söylemleriçinde. bunlara güvenilmez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-21 21:16:27

akp elveda

Avatar
Samsun 2018-06-21 18:22:22

Memleket bitti sen ne bahsediyon.milletin cebinde para yok kimin fetocu kimin vatan hayini oldugunu Allah biliyor.Ben bu ulkede komsuma bile guvenmiyom.Ama sen insanlar hakkinda hukum verebiliyosan Allah islah etsin seni

Misafir Avatar
BEDAVA KEK E HAYIR 2018-06-21 21:23:32 @Samsun

ben parklarda yatıp yuvarlanmak istemiyorum iş istiyoruz iş oyumuz Muharrem Ince ye

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Muharrem Ince Bey le 2018-06-21 21:18:29 @Samsun

Umutlarımız, hayallerimiz Tekrar filizlendi Başaracağız

Beğenmedim! (0)
Avatar
izmir 2018-06-21 18:16:20

DENEME TAHTASI, DENEME SİYASETİ---- M İnce ile M Akşener C başkanı adayı oldu önce Meral hanımı şişirdiler boyalı süslü kandırmaca ooo cahil seçmenler yanı AK Parti ye körü körüne karşı çıkanlar Meral hanımı destekledi. sonra meral hnaıın fetöcü gerçeği anlaşıldı bu sefer şer güçler emirlerinde olan gazetelere M İnceği şişirin emrini verdi. işte muhalefetin lider anlayışı seçmeninde kimin peşine ne şekilde gittiğinin isbatı. körü körüne koyun gibi nereye yönlendiriliyorsa oraya yürüüüü. ayıp ve çok yazık.

Misafir Avatar
aydın puştu 2018-06-22 00:15:10 @izmir

anana söyle gelmesin bu gece canım istemiyor

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
izmir = aydin 2018-06-21 21:19:25 @izmir

vatan partili aydin sobe kihkihkih

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
@Çakma İzmir 2018-06-21 18:29:23 @izmir

Eğer Fetöcü veya PKK li arıyorsan, FETÖ-ERDOĞAN yaz, FETÖ- İNCE yaz FETÖ-AKŞENER yaz google ara, bak bakalım hangisinin elele kolkola resimleri var, hangisi FETÖYÜ ÖZLEDİĞİNİ bağıra bağıra söylüyor, HANGİSİ NE İSTERLERSE VERMİŞ. Aynı aramayı PKK ile ilgili de yap bak bakalım hangisi şehidimize KELLE, bölücü başına SAYIN demiş, Hangisi terör örgütü ile masaya oturmuş, dağdan inen teröristleri otobüs üzerinde kim hava atmalarına izin vermiş. öyle ezbere konuşma herkes senin kadar keriz değil

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tayyipsever 2018-06-21 18:22:49

Umut fakirin ekmeğidir ye muharem ye ama doyamaz isen şu içmek yok ha

Misafir Avatar
Tayyipsever =aydin 2018-06-21 21:20:16 @Tayyipsever

vatan partili aydin sobe kihkihkih

Beğenmedim! (0)
Avatar
Tayyipsever 2018-06-21 18:25:55

Allah teyyubu başımızdan eskik itmesin nice tayyipli bol güneşli günlere soğan 6tl oldu yimeyin ağzınız gohar

Misafir Avatar
erow 2018-06-22 01:43:15 @Tayyipsever

memleket elden gidiyahhhh amk çocugu seni orospu çocuğu seni doğuran anan skym soğan yeme nedemek adi piçin evladı

Beğenmedim! (2)
Avatar
aydın 2018-06-21 21:45:45

medyada yanlış yapıyor,1 turda adaylar kendi arasında yarışır,birinci turda meclis seçimi önemli o öne çıkmalı partilerde 2 turda da kalan adaya muhalefet yönelmeli,adaylar kendini anlatsın parti uyeleride meclis için çalışssın 24 saat önemlidir demirelin dedigi gibi siyasette

Misafir Avatar
yavşak 2018-06-22 00:16:55 @aydın

kızı yavşak

Beğenmedim! (1)