banner87

Muharrem İnce'den seçim sonucu açıklaması

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçim sonuçlarına ilişkin açıklama yaptı. 

Muharrem İnce'den seçim sonucu açıklaması

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce seçim sonuçlarına ilişkin açıklama yaptı. 

24 Haziran 2018 Pazar 19:30
Muharrem İnce'den seçim sonucu açıklaması

Muharrem İnce şu açıklamayı yaptı:

Anadolu Ajansı manipülasyon yapıyor, Erdoğan’ın yüksek oy aldığı yerlerin sonuçlarını öncelikli veriyor. Sandık görevlilerimize sesleniyorum moralinizi bozup asla sandıkları terk etmeyin.

Önerilen Haberler
Anahtar Kelimeler:
Muharrem İnceSeçim
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
☪ ❤ ☪ MUHARREM INCE ☪ ❤ ☪ 2018-06-24 19:49:50

☪ ❤ ☪ MUHARREM INCE ☪ ❤ ☪

Misafir Avatar
. 2018-06-24 20:32:55 @☪ ❤ ☪ MUHARREM INCE ☪ ❤ ☪

https://odatv.com/anadolu-ajansi-sonuclarini-nasil-okumali-24061859.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
SANDIKLARA SAHIP CIKACALIM 2018-06-24 20:25:16 @☪ ❤ ☪ MUHARREM INCE ☪ ❤ ☪

Islak imzalı ve mühürlü nüshaları alana kadar sandık başında bekliyelim

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dede 2018-06-24 19:57:00 @☪ ❤ ☪ MUHARREM INCE ☪ ❤ ☪

sende sandik basina

Beğenmedim! (0)
Avatar
MUHARREM INCE NIN 2018-06-24 20:15:29

ISTANBUL MITINGINDE 5 Milyondan fazla insan vardi
Izmir Mitinginde 2.5 milyondan fazla insan vardi 3 milyon fazlada olabilir
Ankara Mitingi yine 2.5 milyondan fazla 3 milyon dan fazla gibi insan vardi
Muharrem Ince Bey in tum Mitingleri cok buyuk ragbet gordu sonuclar inandirici degil

Avatar
sandiklari terketmeyin 2018-06-24 19:49:55

basinda durun oylarimiza sahip cikin

Avatar
erow 2018-06-24 20:02:19

seçim millet ittifakınındır bu kadar sahtekarlık hırsızlık üç kağıtçılık olmaz tayyoş güle güle sktr git

Avatar
cumhur ittifakinin mitingleri 2018-06-24 20:05:51

yogun degildi millet ittifakinin mitingleri cok yogun ilgi gordu bunun oylara yansimasi gerek

Misafir Avatar
erow 2018-06-24 20:09:59 @cumhur ittifakinin mitingleri

oylara yansıdı ama bu hırsızlar yansıttırmıyor adi şerefsiz tayyoş gebermedi gitti piçin çocuğu başımıza bela oldu

Beğenmedim! (0)
Avatar
SANDIKLARA SAHIP CIKACALIM 2018-06-24 19:52:49

seçmenler sandık kurulunun işlerini aksatmayacak şekilde sayım ve döküm işlemlerini izleyebilirler.

Avatar
Azadi 2018-06-24 20:09:53

Ne yaparsaniz yapin, kandirmaca erdogan alir gene. Artik türkiyedede misir gibi hile vardir secimde. Mübarekte hep hileli kazanirdi

Misafir Avatar
erow 2018-06-24 20:26:11 @Azadi

bu akapelilier namaz niyaz Allah der oruç tutar ama haram yer hepsinin amk naziler gibi yakacaksın bu adilerin

Beğenmedim! (0)
Avatar
- 2018-06-24 20:22:15

http://www.yurtgazetesi.com.tr/gundem/akp-nin-tasima-mitingi-desifre-oldu-h96829.html