banner87

Muharrem İnce'den son dakika açıklaması

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, seçim sonuçlarıyla ilgili manipülasyon yapan Anadolu Ajansı ile ilgili açıklama yaparak seçmenlere açıklamalarda bulundu.

Muharrem İnce'den son dakika açıklaması

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, seçim sonuçlarıyla ilgili manipülasyon yapan Anadolu Ajansı ile ilgili açıklama yaparak seçmenlere açıklamalarda bulundu.

24 Haziran 2018 Pazar 21:24
Muharrem İnce'den son dakika açıklaması

Muharrem İnce'nin açıklaması şöyle: 

"Sandık görevlisi arkadaşlarım; an itibariyle YSK’nın sisteminde sandıkların yüzde 37’si açılmış gözükmektedir. Televizyonlarda ise Anadolu Ajansı kaynaklı sandıkların yüzde 85’inin açıldığı yönünde haberler yapılmakta/sonuç açıklanmaktadır. Sandıkları terk etmeyin!"

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 24.06.2018 21:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YALANCI .A.A.anadolu ajansı..akp.nin emrinde. 2018-06-24 21:33:06

ALDATMA...İNANMAYIN A..A,YA..
mUHAREM BEY DOĞRU SÖYLÜYOR.
YAV BU AKP.LİLERİN İÇİNDE İMANLI DOĞRU DÜRÜST BİRİSİ YOKMU YA
SEÇİM SONUÇLARINI DAHİ YALAN SÖYLÜYORLAR.
ALLAH BATIRSIN BU AKP.Yİ AMİN

Misafir Avatar
koç 2018-06-25 09:10:57 @YALANCI .A.A.anadolu ajansı..akp.nin emrinde.

Türkiye kazandı, PKK, FETÖ VE ONLARIN PATRONLARI KAYBETTİ.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
biz AKP 2018-06-25 09:09:24 @YALANCI .A.A.anadolu ajansı..akp.nin emrinde.

81 milyon Türkiye halkını kucaklıyoruz. herkesi seviyoruz. hiç bir vatandaşımızın burnunun kanamasını istemeyiz. ülkemizin birliği bütünlüğü ve halkımızın huzur ve refahı için çalışıyoruz çalışacağız. dua larınızı bekleriz.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kardeşlerim 2018-06-25 09:08:00 @YALANCI .A.A.anadolu ajansı..akp.nin emrinde.

AKP kazandı inanıyorumki Türkiye kazandı. Yorumcu kardeşlerim tuttukları partiği desteklmeleri normaldı ancak bazıları Liderlerinin aldatmasına yalanına ifitrasına uyup haksız aşırı hakaretli yorumlar yaptı. neyse Türkiye kazandı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hadi diyelim anadolu ajansı yanlış yayınladı 2018-06-25 00:21:34 @YALANCI .A.A.anadolu ajansı..akp.nin emrinde.

Ee YSK kesin sonucu açıklarken Andolu Ajansının tesirinde mi kalacak? Seçimde aldığınız yenilgiye karamazdan hala ortalığı karıştırma çabası.

Beğenmedim! (1)
Avatar
SANDIKLARA SAHIP CIKACALIM 2018-06-24 21:32:44

gerekirse sabaha kadar

Misafir Avatar
MUHARREM BEY VE MERAL HANIM,,UYANIN YA.. 2018-06-25 08:59:43 @SANDIKLARA SAHIP CIKACALIM

Muharrem bey nasıl sonuca erişmeyen sayımları bitmeyen bu sonucu KABUL EDİYORUM.... filan kazandı diyorsunuz...siz bumuydunuz? bir daha size de oy vermeyeceğiz..meral Akşener,e de..çünkü şimdiden PES ettiniz..Eteklerinizi suya indirdiniz....GÖRMÜYORMUSUNUZ..SEÇİM BAŞTAN SONA HİLE İLE ADAM KAYIRMA İLE DIŞARIDA MÜHÜRLENMİŞ OY İLE YÜRÜTÜLDÜ..
SİZLER UYUYORMUSUNUZ? MAHKEMELERE GİDİN..SEÇİMİ İPTAL EDİNİZ.
YAZIKLAR OLSUN SİZLERE..EĞER DAVALAR AÇMAZSANIZSA..!
SİZİ SATAN YSK.VE ANADOLU AJANSINA MAĞLUP MU OLUYORSUNUZ.?
CHP VE İYİ PARTİ..SİZLERE OY VERDİĞİMİZE PİŞMAN OLDUK..HİÇ OY KULLANMASAYDIK DAHA RAHAT EDERDİK..HAKKIMIZI NE SİZE NEDE AKP.YE TRT.YE YSK.YE A.A,YA HELAL ETMİYORUZ.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
akpli vatandaşı kutlarım kazandınız 2018-06-25 08:07:02 @SANDIKLARA SAHIP CIKACALIM

şimdi dogru bankadan kredi çekip borçla yaşamaya devam ediniz.ama güzel olan kek vericekmi reiz.millet bahçeleride yapılır yuvarlanmak belej tebrikler

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
erkan 2018-06-25 02:39:30 @SANDIKLARA SAHIP CIKACALIM

bundan sonra siyasetle ilgilenmiyorum bu iş bitmiştir artık teslim olmak ne demek soğuk duş olduk

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Nakaracuka 2018-06-25 00:19:35 @SANDIKLARA SAHIP CIKACALIM

HDPliler ne yapacakmış terörle mi tehdit ediyorsun?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erow 2018-06-24 22:51:49 @SANDIKLARA SAHIP CIKACALIM

ben hdp nin gereken cezayı bunlara keseceğine inanıyorum zamanı gelince o zaman tayyoşların götünü görücez oyrspu çocgu tayyoşlar

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hic kimse erken davul zurna calmasin 2018-06-24 22:13:39 @SANDIKLARA SAHIP CIKACALIM

her oy sayilacak

Beğenmedim! (1)
Avatar
bu adamlar gitmeeezzzzz 2018-06-24 21:38:57

hırsızlık ayyuka çıkmış.nasıl gitsin yoksa hapis yatmak var.hadi akpli kardeşim yarın dogru bankaya kredi çek faizle yaşamaya devaaammmm

Misafir Avatar
hile ile iş yapan sürünerek can versin.ysk.AKP.A.A 2018-06-25 08:54:41 @bu adamlar gitmeeezzzzz

ysk.bşk...a.a.bşk.nı trt..başk.nı oldukça hileler devam eder..yinede gitmezler.
lanet olsun hile yapanlara..ve hilelere yol açanlara :Allahın belası başlarına dökülsün..amin.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
hani bu kez gidiyorlardı 2018-06-25 00:26:18 @bu adamlar gitmeeezzzzz

Millet tamam dedi bu kez gidiyorlar diyordunuz şimdi seçim beklediğiniz gbi çıkmayınca çmur siyaseti

Beğenmedim! (1)
Avatar
anadolu ajansi 2018-06-24 22:06:18

bay tayyip i 70.72 % gibi baslatti
simdi 52 kusur oldu daha sayilcak bi yigin oy var sandiklara sahip cikalim

Misafir Avatar
onun sebebi belli 2018-06-25 00:24:57 @anadolu ajansi

önce küçük yerleşim yerlerindeki sandıklar (köyler vs) seçmen sayısı az olduğu için çabuk yayınlanıyor ama istanbulda öyle mahalleler vR Kİ SEÇMEN SAYISI BİNLERCE dolayısı ile o tür bölgelerdeki sonuçlar daha geç yansıyor. Ak Partinin kırsal kesimden aldığı oy oranı ile büyük şehirlerdeki oy oranı da farklı.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kendi kendilerine başkan olacaksa seçim niye yapıl 2018-06-24 23:38:55 @anadolu ajansi

ÜLKE BİR KİŞİNİN EMRİNDEMİ YA..
YSK.neden başkan edilene müdahale etmiyor..
sami güven de mi akp.li. yoksa.
bu seçim iptal edilmeli..herşeyi karışık..arapsaçı gibi..

Beğenmedim! (0)
Avatar
. 2018-06-24 21:31:08

https://odatv.com/anadolu-ajansinin-tepesindeki-isim-hangi-partinin-kurucusu-24061810.html

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-06-24 22:03:36

Kazık yemeye alışık türk milleti.yemeye devam

Avatar
gele me 2018-06-24 23:17:50

uyduruk secim yapiyoruz bosuna gidip oy kulaniyoruz hic bir sey deyismiyor adam düzenini kurmus hic millet idaresi diye bir sey yok adam bosuna demiyor 2023 veya 2051 veya 2073 artik secimlere falan gitmeyin hic bir sey deyizmez siz % 80 dahi secmezseniz O yide secilir cikip zaferini ilan eti bile bitti istediginiz kadar protesto edin 500 kisi öldürür bu is bitter

Misafir Avatar
saçmalıyorsun 2018-06-25 00:28:43 @gele me

CHP genel müdürü bir sınalgı arnasında katıldığı bağdarlamada Muharrem İncenin oy oranını %29-32 bandında diye açıklamıştı. Seçim sonucu da şimdilik %31'e yakın görünüyorve bu da genel müdürünüzün açıklamasıyla örtüşüyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
DÜNYADAKİ ÜLKELERE BAKIN.TÜRKİYEYE BAKIN. 2018-06-24 23:36:03

ysk..akp.nin emri altında,,
anadolu ajansı akp.nin emri altında...bakın iyi parti vekilini polis bırakmıyor YSK.ye
hepsi emir altında
.............milleti ve kamu teşkilatlarını AKP. korkutmuş..işte GERÇEKLER.
DÜNYADA BÖYLE BİR ÜLKE AFRİKADA VAR .ANCAK.