banner87

Muharrem İnce Diyarbakır'a gidiyor

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce yarın Diyarbakır'a gidiyor

Muharrem İnce Diyarbakır'a gidiyor

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce yarın Diyarbakır'a gidiyor

10 Haziran 2018 Pazar 23:51
Muharrem İnce Diyarbakır'a gidiyor

Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan yaptığı paylaşımda, ''Yarın Diyarbakır'da olacağız'' dedi

İnce 17.00'da İstasyon Meydanı'nda yurttaşlara seslenecek  

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
TÜRK MİLLETİNİN bir ferdi. 2018-06-11 00:40:12

Duacısıyım Allah kazadan beladan şerli insanlardan tetikçilerden Cumhurbaşkanımız Muharrem İnce'mizi korusun.Düşmanlarının ayaklarına dolasın oyunları bozulsun.

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-11 00:04:40

AKP BAY BAY

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-06-11 00:07:36

Güle güle git güle güle gel inşAllah
Millet seninle

Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-06-11 00:10:14

Erdoğan Erdoğan zamanın çoğunu Sarayında gecirdi
Geldi Muharrem ince yedi seni bitirdi

Avatar
asgeri ucret 1603 tl en dusuk emekli maasi 939 Tl 2018-06-11 00:06:42

en dusuk kira 800 ila 1200 TL
et en ucuzundan
kiymanin kilosu 29 TL
kuşbaşı kilosu 31 TL
millet nasil et yesin ????

Avatar
Vatandaş 2018-06-11 01:22:40

Akp Genel Başkanı RTE ve onun yanındaki Ehliyetsizler...Bunlar keşke Yunan galip gelsin diyen zihniyet...6 yaşındaki kız çoçuğuyla evlenilir diyen zihniyet...Tecavüzcüsüyle evlene bilir diyen zihniyet.Yurtlarda çoçuklara tecavüz ettiler birkerecikden birşey olmaz diyenler...Bu ülkeye çok güzel bir ÖZGÜRLÜK ANITI BARIŞ ANITI DİKİN 100 metre olsun herkese güç verir tıbki ANITKABİR gibi.ömür boyu unuttulmazsınız

Avatar
aydın 2018-06-11 01:35:12

Travesti ORTA OKUL MÜDÜR MAVİNİ AUDIN ŞEN AZININ TAM ORTASINA SIÇAYIM İBNE GÖT VEREN OROSPU PİÇİ .Sor bakalım OROSPULAR OROSPUSU FAHİŞE ANANA BABAN KİMMİŞ aydın fahişesi travesti ibne götveren .Aydının hikayesini anlatayım duymayanlar için aydın şen adını açıklamak istemiyorum bir okulda müdür mavini .Ayriyetende TRAVESTİCİLİK YAPIYOR AKP tili imamlara ,hacılara ,hocalara götünü siktiriyor .Aydın şen upuşturucu müptalası EROYİN ,MORFİN ,KOKEYIN . Kulanıyor bu uğuşturucular çok pahalı olduğu için de TRAVESTİLİK YAPARAK PARADINI BÖYLE TEMİN EDİYOR .AYDIN ŞEN çocuklupunda babasının TECAVÜZÜNE UĞRAMIŞ bununlada yetinmemişler aydına aile fetlerindeki büttün erkekler bu yaşına kadar tecavüz ettiler bunlada bitmedi mahlenin sapık cami imları vedeğer sapık ,imamlar akptili imamlar biz aydının mahale komşusuyuz aydın sertifikalı TRAVESTİÇİK YAPIYOR AYDINI MEVLİSİN SAPIK AKPTİLİ VEKİLLERİ AKPTİLİ SAPIK İMAMLAR ÖLÜ YIKIYICILAR VE DEĞELERİ AYDINI DÜZÜYORLAR AYDIN TRAVESTİ OROSPUSU ,AYDIN İBNE ,YANİ GÖT VEREN AYDIN ŞENİ GÖTĞNDEN SİKMEYEN KALMADI AKP TİLİ CEMAATLAR AYDI CAMİ HELÂLARINDA MEZARLIKLARDA ,PARKLARDA VE ÖLÜ YIKANAN MUSALA TAŞINDA KENDİNİ ZÜDÜREN KAFİRİN GÖTVERENİN TEKİ aydını sikmeden önce dikkat edin aydında çinsel ilişkiyle geçen HIV HASTALIĞI VE HB HASTALIĞI VARDIR YANİ İBNE GÖT VEREN OLDUĞU İÇİN TAAA ÇOCUKLUĞUNDAN BU YANA BÜTÜN BILAŞICI HADTALIKLAR VARDIR AYRŞYETEN AYDIN SERTİFİKALI VE KART VİZİTLİ İBNE VE GÖT VEREN GÖDÜNDEN SİKİLEN TRAVESTİ AYDIN ŞEN ORTA OKUL MĞDÜR MAVİNLİĞİ YAPIYOR AMA TRAVESTİLİK DE YAPIYOR EK GELİR İÇİN UĞUŞTURUCU PARASINA DA GÖTÜNÜ SİKTİREN ŞBNE TRAVESTİ AYDIN ŞEN BİZİM MAHALEDE OTURUYOR . GÖT VEREN İBNE ..!!

Misafir Avatar
aydının ibine oldugunu 2018-06-11 09:07:06 @aydın

bilmeyen yok.herkes kaydı buna.bir gece çıkmış balkona erkek istiyorum diye krize girmiş neyse gittik hallettik.

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-11 01:38:26

Travesti ORTA OKUL MÜDÜR MAVİNİ AUDIN ŞEN AZININ TAM ORTASINA SIÇAYIM İBNE GÖT VEREN OROSPU PİÇİ .Sor bakalım OROSPULAR OROSPUSU FAHİŞE ANANA BABAN KİMMİŞ aydın fahişesi travesti ibne götveren .Aydının hikayesini anlatayım duymayanlar için aydın şen adını açıklamak istemiyorum bir okulda müdür mavini .Ayriyetende TRAVESTİCİLİK YAPIYOR AKP tili imamlara ,hacılara ,hocalara götünü siktiriyor .Aydın şen upuşturucu müptalası EROYİN ,MORFİN ,KOKEYIN . Kulanıyor bu uğuşturucular çok pahalı olduğu için de TRAVESTİLİK YAPARAK PARADINI BÖYLE TEMİN EDİYOR .AYDIN ŞEN çocuklupunda babasının TECAVÜZÜNE UĞRAMIŞ bununlada yetinmemişler aydına aile fetlerindeki büttün erkekler bu yaşına kadar tecavüz ettiler bunlada bitmedi mahlenin sapık cami imları vedeğer sapık ,imamlar akptili imamlar biz aydının mahale komşusuyuz aydın sertifikalı TRAVESTİÇİK YAPIYOR AYDINI MEVLİSİN SAPIK AKPTİLİ VEKİLLERİ AKPTİLİ SAPIK İMAMLAR ÖLÜ YIKIYICILAR VE DEĞELERİ AYDINI DÜZÜYORLAR AYDIN TRAVESTİ OROSPUSU ,AYDIN İBNE ,YANİ GÖT VEREN AYDIN ŞENİ GÖTĞNDEN SİKMEYEN KALMADI AKP TİLİ CEMAATLAR AYDI CAMİ HELÂLARINDA MEZARLIKLARDA ,PARKLARDA VE ÖLÜ YIKANAN MUSALA TAŞINDA KENDİNİ ZÜDÜREN KAFİRİN GÖTVERENİN TEKİ aydını sikmeden önce dikkat edin aydında çinsel ilişkiyle geçen HIV HASTALIĞI VE HB HASTALIĞI VARDIR YANİ İBNE GÖT VEREN OLDUĞU İÇİN TAAA ÇOCUKLUĞUNDAN BU YANA BÜTÜN BILAŞICI HADTALIKLAR VARDIR AYRŞYETEN AYDIN SERTİFİKALI VE KART VİZİTLİ İBNE VE GÖT VEREN GÖDÜNDEN SİKİLEN TRAVESTİ AYDIN ŞEN ORTA OKUL MĞDÜR MAVİNLİĞİ YAPIYOR AMA TRAVESTİLİK DE YAPIYOR EK GELİR İÇİN UĞUŞTURUCU PARASINA DA GÖTÜNÜ SİKTİREN ŞBNE TRAVESTİ AYDIN ŞEN BİZİM MAHALEDE OTURUYOR . GÖT VEREN İBNE ..!!