banner87

Muharrem İnce: “Erdoğan bir kez daha seçilirse Türkiye batacak”

Türkiye’nin büyük sorunları olduğunu bildiren CHP’nin cumhurbaşkanı adayı İnce, “Büyük sorunlara taze kan lazım. Erdoğan bir kez daha seçilirse dolar 8-10 lira olacak, Türkiye batacak” dedi. Erdoğan'ın 'Millet tamam derse çekiliriz' videosunu da izleten İnce, halka 'tamam mı?' diye sordu.

Muharrem İnce: “Erdoğan bir kez daha seçilirse Türkiye batacak”

Türkiye’nin büyük sorunları olduğunu bildiren CHP’nin cumhurbaşkanı adayı İnce, “Büyük sorunlara taze kan lazım. Erdoğan bir kez daha seçilirse dolar 8-10 lira olacak, Türkiye batacak” dedi. Erdoğan'ın 'Millet tamam derse çekiliriz' videosunu da izleten İnce, halka 'tamam mı?' diye sordu.

07 Haziran 2018 Perşembe 18:41
Muharrem İnce: “Erdoğan bir kez daha seçilirse Türkiye batacak”

CHP’nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Türkiye’nin büyük sorunları olduğunu, o büyük sorunlara taze kan gerektiğini ifade ederek, “Bak bugün Merkez Bankası ne yaptı. Bir ay içinde 2 kez faiz artırdı. Politika faizi yüzde 25’e geldi. Bu ortamda kimse yatırım yapmaz. Erdoğan bir kez daha seçilirse dolar 8-10 lira olacak Türkiye batacak. Neden biliyor musunuz? Kavga etmediği kimse yok” dedi. 

İnce, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı "1 Mart Tezkeresi'nde ne oy verdin? Sen Amerikan askerlerini destekledin bu gariban hayır oyu verdi. Süleyman Şah Türbesi'ni oradan, oraya gezdirdi, sağlığında bile bu kadar seyahat etmedi rahmetli." sözleriyle eleştirdi.

Isparta’da konuşan Muharrem İnce, şunları kaydetti:

“Buraya gelirken ne konuşacağım diye düşünürken aklıma 1979’da yaşadıklarım geldi. Ara seçim vardı ben CHP’liydim, babam da Demirel’ciydi. 79 ara seçimlerinde duvarlara yazı yazdık. Adalet Partili birisi babama demiş ki, ‘senin oğlan Ecevit’in adını yazıyordu’. Babam da fırçaladı. Sonra milletvekili oldum, Süleyman Demirel’e gittim, Cumhurbaşkanı’m sizin yüzünüzden ben fırça yedim babamdan dedim. ‘Ne oldu’ dedi. Dedim ‘Ben Ecevit’i daha çok seviyordum.’ Dedi, başbakanlığımı sevmedin mi dedi, ‘sevmedim’ dedim. ‘Cumhurbaşkanlığımı sevdin mi?’ dedi. Onu sevdim dedim. O zaman mesele yok dedi. Bunu neden anlattım biliyor musunuz? Bu ülkede devlet adamları vardı. Hepsi hapis yattı. Birisi geldi 4 ay hapis yattı. Mağdurum da mağdurum.

‘O MUHARREM İNCE KÖPRÜLERİ YIKACAK’

Ben fabrikaların bacaları tütsün diyorum. O Muharrem İnce, köprüleri yıkacak diyorum. Ben o Saray’ı başına yıkacağım dedim, yanlış anlamış diyor ki Muharrem İnce Saray’ı yıkacak.

Bak Erdoğan İmama Hatipleri ağzına alma. O çocukları kullanıyorsun. Ben öğretmenim, o çocuklar benim evladım. Onlara iş bulmanın derdindeyim.

Gelecek diyoruz. Çocuklarımızı iyi eğiteceğiz, çocuklarımıza iş bulacağız diyoruz. Nano-teknoloji diyoruz, uzay madenciliği diyoruz. O dindar ve kindar nesil diyor. Dindar nesil yetiştirilmesine hiçbir itirazım yok ama dindar nesil yetiştirme işi ailenin işidir.

Din derslerini nasıl vereceğiz anlatayım:

Diyorsa ben dindar bir aileyim benim çocuğuma iki saat din dersi yetmez, kelam dersi istiyorsa onu veririz, tefsir istiyorsa onu veririz seçmeli olarak. Öbürü istemiyorsa da zorla vermeyiz.

Türkiye’nin büyük sorunları var. Türkiye’nin büyük sorunlarına taze kan lazım. Bak bugün Merkez Bankası ne yaptı. Bir ay içinde 2 kez faiz artırdı. Politika faizi yüzde 25’e geldi. Bu ortamda kimse yatırım yapmaz. Erdoğan bir kez daha seçilirse dolar 8-10 lira olacak Türkiye batacak. Neden biliyor musunuz? Kavga etmediği kimse yok. 

Biz dedik ki emekliye Ramazan ve Kurban bayramında bir maaş dedik onlar bin lira dediler. Bir köylü çocuğu olarak traktöre biniyorum, bisiklete biniyorum, zeybek oynuyorum. Doğal davranıyorum. Geçen gün demiş ki takmış kafasına kasketi, kasketi 3-5 liraya alırsın. Kasketi alırsın da, onun içindeki teri satın alamazsın.

‘BAK ERDOĞAN, BENİMLE LAF YARIŞINA GİRME’

Sen mahallede oynadığın cebinde harçlık olmadığı günleri çoktan unuttun. Sen saraylara alıştın. Ankara’daki yetmiyor,  5 tane de İstanbul’da var. Bir de şimdi yazlık saray yapıyor 300 odalı. Seçilirsem o yazlık sarayı engelli ailelerine vereceğim.

Bak Erdoğan, benimle laf yarışına girme seni perişan ederim. Sana prompter'dan yazarlar o da bozulur arada kalırsın.

Gençler, 19 Mayıs'ta 29 Ekim'de biri gençlik burasu diğeri cumhuriyet bursu iki tane burs alacaksınız. İki sene içinde sizleri arikat yurtlarına mecbur etmeyeceğiz. Sizinle birlikte marka yaratacağız.“

ÜNİVERSİTE VİDEOSUNU İZLETTİ

Erdoğan’ın geçtiğimiz mayıs ayında Isparta’daki konuşmasının videosunu izleten İnce, “Üniversiteyi biz yaptık diyor. Üniversite 92 yılında yapıldı. Sen o zaman Beyoğlu belediye başkanı bile seçilememiştin. Üniversiteyi Isparta’ya Demirel yaptı. Başka bir yalanını daha size göstereceğim. 4 Mayıs’ta aday olduğumda parti rozetini çıkardım. Herkesin cumhurbaşkanı olacağımı söyledim. Türk bayrağı taktım. Sayın Akşener, Karamollaoğlu, Demirtaş ve Erdoğan’ı ziyaret ettim. 500 TL de para yatırdım hesaplarına. Onların benim parama ihtiyacı yok tabi ama ortamın yumuşasın istedim. Bu ziyaret tamamlandı. Edirne’den döndüm Erdoğan’la görüştüm, Hakkari’ye geçtim. Orada 4 adayın da size selamı var dedim. Bu konuşmamdan sadece Demirtaş’ın olduğu bölümü almış. Buraya gelip ‘Demirtaş’ı ziyaret etmiş’ diyor. Birincisi ben mert adamım ve ziyaret ettim. 2- Senin gibi yalancı değilim. 3- Seni de ziyaret ettim. Sen neden sadece o bölümü çıkarıp montajlayarak insanları kandırıyorsun? Ben sana da geldim. Sana bile katlandım memleket için” dedi.

İnce, Erdoğan’ın ‘Millet tamam derse çekiliriz’ videosunu da izleterek, halka tamam mı diye sordu?

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 07.06.2018 20:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ıspartalı 2018-06-07 18:51:48

çok güzel ve kalabalık bir mitingdi.ben ıspartada bunu gördüm ve erdoganın gidici olduguna artık kanaat getirdim güle güle erdogan vakit tamam

Misafir Avatar
ince 2018-06-08 09:09:48 @ıspartalı

SUS LENN . boş boş konuşma. dedttt. Erdoğana laf söyleyenebak. yürrüüüüü.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
d bekir 2018-06-08 09:06:30 @ıspartalı

chp yi savunanlar aslında ne chp lidir ne iyi partilidir onlar düp e düz pkk sevdalılarıdır.. hepsininde ağzı bozuktur. ağızlarına her türlü pisliği alıyorlar. bunlar Tğrkiyede bile yaşamıyorlar ALLAH bilirya. bunlar sosyal medya teröristleridir. ancak hakaret, iftira küfür bilirler. dağdaki eşkiyalarda öldürürler. işte terörün görevleri. tabi birde siyaset terörü var oda başka konu.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ince bak ince 2018-06-08 09:01:44 @ıspartalı

Türkiyeyi batmaktan defalarca kurtaran Erdoğana iftira etmeniz en basit kelimeyle sizin zavallılığınızdır.

Beğenmedim! (1)
Avatar
DİKKAT 2018-06-07 18:45:44

bu mübarek günde yine kızacağım bunca yorumu okuduktan sonra. yahu Tek adam diyorsunuz, ysk ye çete diyorsunuz, yargıyı satılmışlıkla suçluyorsunuz, komutana hakaret ediyorsunuz baskı yapıp tehdt ediyorsunuz. hemde Türkiyede siyaset yapıyorsunuz! gerçekten dikdatörlük varmı ? bir akıl sahibi bir namuslu bir ALLAHINI seven çıksın cevap versin. bu chp nedir böyle? baraj altı hakları.

Misafir Avatar
para ile trolluk yalan 2018-06-07 20:16:58 @DİKKAT

söyleyenler kurbanda sizleri kesicez

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dikkat diyen godoş 2018-06-07 20:10:39 @DİKKAT

sen herşeyi biliyorsun.kimin ne kadar borcu,intiharları,sarayların kaç odası var onuda biliyorsun.bizde senin şerefsiz oldugunu biliyoruz

Beğenmedim! (1)
Avatar
incede yokki düşünce 2018-06-07 18:47:00

M İnce Türkiyeyi batmaktan Defalarca kurtaran ERDOĞAN babayiğittir. siz köstek olmayın yeter.. siz seloyu serbest bırakın Türkyeye daha milyar dolarlar zarar verdirsin.

Misafir Avatar
ince gelince 2018-06-07 20:12:01 @incede yokki düşünce

trollerin anası sikik

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tarik 2018-06-07 22:03:47

Erdogan 24 Haziranda secilirse Dolar 8, Euro ise 9 lira olacak. Benzinin litre fiyati dolara endeksli oldugu icin hizla yükselecek. Hemi valla ve hemi billa Kondomun fiyati bile artacak. Sex bile yapamiyacaksiniz. Neden biliyormusunuz, üzüntüden meret ölecek yahu, hala öküzmüsünüz anlamiyormusunuz?

Avatar
SEVGİLİ MUHAREM İNCEYE MEKTUBUM BİRİLERİ NE OLUR İLETSİN ADRESİNİ VE TELEFON NUMARASINI BİLMİYORUM NASIL ULAŞACAĞIMIDA BİLMİYORUM NE OLUR BU MEKTUBUMU İLETİN MUHAREM İNCEYE YALVARIYORUM NE OLUR . 2018-06-07 23:02:42

Sevgili MUHAREM İNCE ben yurtdışında ABD lerinde 39,5 senedir yaşayan TÜRK ASILLI abd vatandaşıyım .!! SEVGİLİ MUHAREM İNCE BEY benim sorunum SİZE OY KULLANMAK gerçi ben ve kacamın oyu size ne kadar yardımcı olacakki .!! Her neyse ama yinde size çoook istiyoruz oy vermeyi ama bulunduğumuz eyaleten oy kulanmak için TÜRK KONSOLOSLUĞUNA kadar gidecek gidiş dönüş uçak ücreti ödiyecek durumumuzu bırakın KANSER HASTALIĞIMDAN DOLAYI evimizi eşyalarımızı ,arabalarımızı artı 39,5 senede yaptığımız büttün birikimlerimizi satın kirada bile oturacak paramız olmadığı gibi emekli maaşımızla aldığımız eski püskü mobil evin parasınıda zor ödüyoruz .VE KANSER HASTALIĞIMIN TEDAVİSİNİ BİLE ÖDİYEMEDİĞİM İÇİN YETERİNCE TEDAVİ OLAMIYORUM ÖNCE HASTANE BORÇLARIMI ÖDE İLAÇLARININ BOÇLARINI ÖDE DİYORLAR SONRA TEDAVİNE DEVAM EDLİM DİYORLAR .HER NEYSE ZATEN NE KADAR YAŞIYACAĞIMKİ ..?? SORUN ETMİYORUM BENİM İÇİN SORUN SENİN GİBİ DEĞERLİ CUMHUR BAŞKANI ADAYI NA OY VEREMEĞE GİDEMEDİĞİM İÇİN İÇİM YANIYOR ,ÇOK ÜZÜLÜYORUM AHH UCAK PARAM OLSAYDIDA SANA OY VERSEYDİK KOCAMLA BERABER TEK TANRIDAN DİLEĞİM ÖLMEDEN ÖNCE SENİN CUMHUR BAŞKANI OLMANI GÖRMEK KEŞKE TÜRK KONSOLUSLUĞUNA GİDEBİLECEK DURUMUM OLSAYDIDA SANA EŞİM VE BEN OY VEREBİLMEK İÇİN EN YAKIN TÜRK KONSOLOSLUĞUNA GİDEBİLSEYDİK .İÇİM YANIYOR SENİN HER MİTINGİNİ GÖZÜMÜZÜ KIOMADAN İZLİYORUZ HEP SANA DUALAR EDİYORUZ ÜLKEMİZ TÜRK VATANINI BU FACİA ,FELÂKET ,DEHŞETEN ,İÇERİDEKİ ,DIŞARIDAKİ DÜŞMANLARDAN , CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIMIZI BİR FİİİL İŞGAL EDEN TEK ,TEK ,SATAN ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ CUMHUR TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ TANRININ TÜRK ULUSUNA ÖZENE BÖZENE YARATIĞI HEDİYE ETTİĞİ BAŞKUMUTAN ,MARAŞAL CUMHUR BAŞKANIMIZ DÜNYA MUCĞ ZESİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZÜN DEDİĞİ ATASÖZLERŞ TEK ,TEK ,GERÇEK OLDU İÇERİDEKİ DIŞARIDAKİ DÜŞMANLAR CEBEREN VE HİLE İLE TÜRK VATANIMIZI PARSEL ,PARSEL ,BİNA ,BİNA TARİHİ DEĞERLERİMİZİ BİLE SATTILAR ŞİMDİ TANRI KORUSUN bu akli dengesi deli gömleği giyecek son sefaya gelmiş tayyip aman tanrım koru tekrar gelirseki bu defa ükemiz TÜRK VATANIMIZIN SADE DOĞU VE GÜNEY DOĞUSUNU DEYİL TAMAMINI KAYBEDECEĞİZ AYNEN BİR KURTULUŞ SAVAŞINDAN ÖNCEKİ GİBİ EĞER DÜNYA MUCİZESİ DÜNYA LIDERİ EBEDİ BAŞKUMUTANIMIZ ,EBEDİ CUMHURBAŞKANIMIZ ULU ÖNDER MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZ VE SİLAH ARKADAŞLARI OLMASAYDI BİR TÜRK VATANIMIZ ,TÜRK ULUSU BİZLER OLAZDIK .HER NEYSE SEVGİLİ MUHAREM İNCE BEY SANA OYUMU KULANMAYA GİDEMEDİĞİM İÇİN İÇÜM KAN AĞLIYOR DEDİM YA BU KANSER HASTALIĞIM 39,5 SENELİK BÜTÜN BİRİKŞMLERİMİZİ YEDİ BİR HİÇ OLDUK SADECE EMEKLİ MAAŞIMIZ VAR ONLADA SADECE MOBİL EVİMİZİN BORCUNU VE BENİM BİNLERCE ,BİNLER CE DOLAR HASTANE PARALARIMI ÖDÜYORUZ İLAÇLARIMI BİLE ÖDİYEMİYORUM İLÂÇLARIMI ÖDESEM YEMEK PARAM OLMUYOR YEMEK ÖDESEM İLÂÇLARIMI ALMAKTA ZORLANIYORUZ .HER NEYSE MUHAREM BEY BENİM İÇİM SİZE OYVERMEYE GİDEMİYORUM DİYE YANIYOR .AMA TANRIDAN HER GÜN ,HER AKŞAM SENİN KAZANMAN İÇİN BİLDİĞİM DUALARI EDİYORUM TANRI NASİP ETSEDE SENİN BAŞKUMUTAN ,CUMHURBAŞKANI OLDUĞUNU BALKON KONUŞMASI YAPMANI GÖRSEM ÖLMEDEN ÖNCE .VE SENDEN ÇOOOOOOK BÜYÜK BİR İSTEYİM TELEVİZYONDAN BANA SELÂM SÖYLE BAK DE BEN BAŞKUMUTAN ,CUMHUR BAŞKANI OLDUM GÖZÜN AÇIK GİTMEYECEK RAHAT UYU DE BANA NE OLURSUN ..YALVARIYORUN SAYIN MUHAREM İNCE BEY .BEN ADRESİNİ BİLEMİYORUM MEKTUP YAZAYIM ,TELEFONUNU BİLMİYORUM TELEFON EDEYİM NERELERDE SANA ULAŞAYIM BİLEMİYORUM SEVGİLİ MUHAREM BEY ÖNCE DÜNYANIN EN GÜZEL ANNESİ ANNENE ,EŞİNE VE AYRİYETEN BÜTÜN AİLENE SAĞLIK SEVGİ HUZUR DİLERİM TANRIYA EMENET OL TANRI YARDIMCIN OLSUN NE OLUR BENİM BAŞKUMUTANIM VE CUMHURUM OLDUĞUN ZAMAN BANA YAŞARSAM SELÂM SÖYLE TANRIYA ŞÜKÜRLER OLSUN ŞİMDİLİK HALÂ AYAKTAYIM ..SEVGİLERİM SAYGILARIM SENİN VE AİLENİN OLSUN SAYIN BAŞKUMUTANIM CUMHURBAŞKANIM MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE KALBİM ATAR İNCE ,İNCE

Avatar
ERTY 2018-06-07 18:52:58

ulen yeter artık bu kadar felaket telllallığı yapma kardeşim bu ülke sizin gibi zihniyetsizler yüzünden battı zamanında .... seni sahtekar seni.... eni ancak amerikalılar arar ve sende bunu seni savunan armut kafalı cehape zihniyetlilere anlatırsın defolun gidin Allah sizi bildiği gibi yapsın sapık zıhnıyet

Misafir Avatar
ensarda ufacık çocukları tecavüz ederlerken 2018-06-07 20:13:21 @ERTY

neredeydin şerefsiz

Beğenmedim! (0)
Avatar
SEVGİLİ MUHAREM İNCEYE MEKTUBUM BİRİLERİ NE OLUR İLETSİN ADRESİNİ VE TELEFON NUMARASINI BİLMİYORUM NASIL ULAŞACAĞIMIDA BİLMİYORUM NE OLUR BU MEKTUBUMU İLETİN MUHAREM İNCEYE YALVARIYORUM NE OLUR . 2018-06-07 23:07:54

Sevgili MUHAREM İNCE ben yurtdışında ABD lerinde 39,5 senedir yaşayan TÜRK ASILLI abd vatandaşıyım .!! SEVGİLİ MUHAREM İNCE BEY benim sorunum SİZE OY KULLANMAK gerçi ben ve kacamın oyu size ne kadar yardımcı olacakki .!! Her neyse ama yinde size çoook istiyoruz oy vermeyi ama bulunduğumuz eyaleten oy kulanmak için TÜRK KONSOLOSLUĞUNA kadar gidecek gidiş dönüş uçak ücreti ödiyecek durumumuzu bırakın KANSER HASTALIĞIMDAN DOLAYI evimizi eşyalarımızı ,arabalarımızı artı 39,5 senede yaptığımız büttün birikimlerimizi satın kirada bile oturacak paramız olmadığı gibi emekli maaşımızla aldığımız eski püskü mobil evin parasınıda zor ödüyoruz .VE KANSER HASTALIĞIMIN TEDAVİSİNİ BİLE ÖDİYEMEDİĞİM İÇİN YETERİNCE TEDAVİ OLAMIYORUM ÖNCE HASTANE BORÇLARIMI ÖDE İLAÇLARININ BOÇLARINI ÖDE DİYORLAR SONRA TEDAVİNE DEVAM EDLİM DİYORLAR .HER NEYSE ZATEN NE KADAR YAŞIYACAĞIMKİ ..?? SORUN ETMİYORUM BENİM İÇİN SORUN SENİN GİBİ DEĞERLİ CUMHUR BAŞKANI ADAYI NA OY VEREMEĞE GİDEMEDİĞİM İÇİN İÇİM YANIYOR ,ÇOK ÜZÜLÜYORUM AHH UCAK PARAM OLSAYDIDA SANA OY VERSEYDİK KOCAMLA BERABER TEK TANRIDAN DİLEĞİM ÖLMEDEN ÖNCE SENİN CUMHUR BAŞKANI OLMANI GÖRMEK KEŞKE TÜRK KONSOLUSLUĞUNA GİDEBİLECEK DURUMUM OLSAYDIDA SANA EŞİM VE BEN OY VEREBİLMEK İÇİN EN YAKIN TÜRK KONSOLOSLUĞUNA GİDEBİLSEYDİK .İÇİM YANIYOR SENİN HER MİTINGİNİ GÖZÜMÜZÜ KIOMADAN İZLİYORUZ HEP SANA DUALAR EDİYORUZ ÜLKEMİZ TÜRK VATANINI BU FACİA ,FELÂKET ,DEHŞETEN ,İÇERİDEKİ ,DIŞARIDAKİ DÜŞMANLARDAN , CEBREN VE HİLE İLE AZİZ VATANIMIZI BİR FİİİL İŞGAL EDEN TEK ,TEK ,SATAN ULU ÖNDER AZİZ GAZİ DÜNYA MUCİZESİ EBEDİ BAŞKUMUTAN ,EBEDİ CUMHUR TÜRK ULUSUNUN SEVGİLİSİ TANRININ TÜRK ULUSUNA ÖZENE BÖZENE YARATIĞI HEDİYE ETTİĞİ BAŞKUMUTAN ,MARAŞAL CUMHUR BAŞKANIMIZ DÜNYA MUCĞ ZESİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZÜN DEDİĞİ ATASÖZLERŞ TEK ,TEK ,GERÇEK OLDU İÇERİDEKİ DIŞARIDAKİ DÜŞMANLAR CEBEREN VE HİLE İLE TÜRK VATANIMIZI PARSEL ,PARSEL ,BİNA ,BİNA TARİHİ DEĞERLERİMİZİ BİLE SATTILAR ŞİMDİ TANRI KORUSUN bu akli dengesi deli gömleği giyecek son sefaya gelmiş tayyip aman tanrım koru tekrar gelirseki bu defa ükemiz TÜRK VATANIMIZIN SADE DOĞU VE GÜNEY DOĞUSUNU DEYİL TAMAMINI KAYBEDECEĞİZ AYNEN BİR KURTULUŞ SAVAŞINDAN ÖNCEKİ GİBİ EĞER DÜNYA MUCİZESİ DÜNYA LIDERİ EBEDİ BAŞKUMUTANIMIZ ,EBEDİ CUMHURBAŞKANIMIZ ULU ÖNDER MARAŞAL MUSTAFA KEMAL ATATÜRKÜMÜZ VE SİLAH ARKADAŞLARI OLMASAYDI BİR TÜRK VATANIMIZ ,TÜRK ULUSU BİZLER OLAZDIK .HER NEYSE SEVGİLİ MUHAREM İNCE BEY SANA OYUMU KULANMAYA GİDEMEDİĞİM İÇİN İÇÜM KAN AĞLIYOR DEDİM YA BU KANSER HASTALIĞIM 39,5 SENELİK BÜTÜN BİRİKŞMLERİMİZİ YEDİ BİR HİÇ OLDUK SADECE EMEKLİ MAAŞIMIZ VAR ONLADA SADECE MOBİL EVİMİZİN BORCUNU VE BENİM BİNLERCE ,BİNLER CE DOLAR HASTANE PARALARIMI ÖDÜYORUZ İLAÇLARIMI BİLE ÖDİYEMİYORUM İLÂÇLARIMI ÖDESEM YEMEK PARAM OLMUYOR YEMEK ÖDESEM İLÂÇLARIMI ALMAKTA ZORLANIYORUZ .HER NEYSE MUHAREM BEY BENİM İÇİM SİZE OYVERMEYE GİDEMİYORUM DİYE YANIYOR .AMA TANRIDAN HER GÜN ,HER AKŞAM SENİN KAZANMAN İÇİN BİLDİĞİM DUALARI EDİYORUM TANRI NASİP ETSEDE SENİN BAŞKUMUTAN ,CUMHURBAŞKANI OLDUĞUNU BALKON KONUŞMASI YAPMANI GÖRSEM ÖLMEDEN ÖNCE .VE SENDEN ÇOOOOOOK BÜYÜK BİR İSTEYİM TELEVİZYONDAN BANA SELÂM SÖYLE BAK DE BEN BAŞKUMUTAN ,CUMHUR BAŞKANI OLDUM GÖZÜN AÇIK GİTMEYECEK RAHAT UYU DE BANA NE OLURSUN ..YALVARIYORUN SAYIN MUHAREM İNCE BEY .BEN ADRESİNİ BİLEMİYORUM MEKTUP YAZAYIM ,TELEFONUNU BİLMİYORUM TELEFON EDEYİM NERELERDE SANA ULAŞAYIM BİLEMİYORUM SEVGİLİ MUHAREM BEY ÖNCE DÜNYANIN EN GÜZEL ANNESİ ANNENE ,EŞİNE VE AYRİYETEN BÜTÜN AİLENE SAĞLIK SEVGİ HUZUR DİLERİM TANRIYA EMENET OL TANRI YARDIMCIN OLSUN NE OLUR BENİM BAŞKUMUTANIM VE CUMHURUM OLDUĞUN ZAMAN BANA YAŞARSAM SELÂM SÖYLE TANRIYA ŞÜKÜRLER OLSUN ŞİMDİLİK HALÂ AYAKTAYIM ..SEVGİLERİM SAYGILARIM SENİN VE AİLENİN OLSUN SAYIN BAŞKUMUTANIM CUMHURBAŞKANIM MUHAREM İNCE MUHAREM İNCE SENİ GÖRÜNCE KALBİM ATAR İNCE ,İNCE

Avatar
aydın 2018-06-07 19:01:19

konuş konuş, feryatı figan etmelisin tek adamlık dikataörlük diye ,erdogan gelirse bir günde kararnameyle istedigini atayacak istedigi kararı alacak ben gelirsem kesinlikle kararname çıkarmayacam demelisin,meclis yapacak kanunu

Misafir Avatar
trollerin anasını aglatacak 2018-06-07 20:14:49 @aydın

muharrem ince merak etme sabret

Beğenmedim! (0)