Muharrem İnce - Erdoğan görüşmesi sona erdi

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ile CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin görüşmesi AKP Genel Merkezi'nde başladı.

Muharrem İnce - Erdoğan görüşmesi sona erdi

Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ile CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin görüşmesi AKP Genel Merkezi'nde başladı.

09 Mayıs 2018 Çarşamba 21:04
Muharrem İnce - Erdoğan görüşmesi sona erdi

Muharrem İnce, Edirne’deki mitingde Cumhurbaşkanı Erdoğan’la görüşeceğini, “Edirne er meydanında palavra yok. Er meydanında hile yok. Er meydanında pehlivanın birinin kolunu bağlamak yok. Televizyonları eline al, örtülü ödeneği eline al. Ben gittim Temel Karamollaoğlu'na başarılar diledim, Akşener'e gittim başarılar diledim. Az öncede Demirtaş'a gittim başarılar diledim. Akşam da Recep Tayyip Erdoğan ile 21.00'da parti genel merkezinde görüşeceğiz” sözleriyle belirtmişti. 

Bu açıklamanın ardından İnce, akşam saatlerinde CHP Grup Başkanvekili Engin Altay ile birlikte AKP Genel Merkezi’ne gitti. İnce ve Altay’ı burada AKP Grup Başkanvekili Mustafa Elitaş karşıladı. İnce ve Erdoğan’ın görüşmesi yaklaşık 40 dakika sürdü. Görüşmenin ardından açıklama yapan İnce, “Başarılar diledik, sohbet ettik” dedi.

AKP’li Elitaş da görüşmenin ardından yaptığı açıklamada, “İkisi de Rizeli olduğu için çok güzel bir sohbet gerçekleşti” ifadelerini kullandı.

KARAMOLLAOĞLU VE DEMİRTAŞ’LA GÖRÜŞMÜŞTÜ

İnce, Erdoğan’la görüşmesinden önce dün, Saadet Partisi lideri ve Cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu ile görüştü. İnce, bugün ise HDP’nin tutuklu bulunan Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Deirtaş’ı tutuklu bulunduğu Edirne Cezaevi’nde ziyaret etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 09.05.2018 23:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Okur 2018-05-09 22:11:29

Vücut dilini bir okuyalım bakalım!!!!!Engin Altay dan başlayalım:Mustafa Elitas' a bakarak,ne bakıyorsun hemşerim tanıyamadım mı? der gibi...Mustafa Elitaş' in duruşu: süt dökmüş kedi gibi; yada hipnozlanmis...Muharrem İnce: uzun ince bir yoldayım; bu iş TAMAM der gibi.ayrica bıçkın gibi maşAllah..Sn akape genel başkanı Erdoğan'ın duruşu:Dizlerinin bağı çözülmüş, eczanede tansiyonunu ölctürecek gibi;ben yoruldum ,devam edemeyeceğim der gibi.:)

Avatar
Vatandaş 2018-05-09 21:34:28

ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ.

Misafir Avatar
ahmet 2018-05-10 12:12:42 @Vatandaş

muharrem ince kaybetmeyecek.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
muharrem ince bu resme bakinca bastan kaybetmis 2018-05-10 02:13:17 @Vatandaş

uzucu

Beğenmedim! (2)
Avatar
KAREDEN FARKLI DURUM 2018-05-09 21:37:25

Sayın cumhurbaşkanı farklı koltukta oturarak misafir ağırlanmaz . Bizim geleneklerimiz de böyle değildir TAMAM mı

Misafir Avatar
yazik yazik 2018-05-10 02:11:35 @KAREDEN FARKLI DURUM

hepimiz esitiz obur dunyaya hepimiz kefenle gidecegiz

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
erdogan neden koltukta oturmuyor 2018-05-10 02:08:43 @KAREDEN FARKLI DURUM

padisah gibi sultan tahtinda oturuyor gibi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Vatandaş 2018-05-09 21:54:48

Turk örf ve adetlerine Misafir baş köşeye oturtturulur ve kasım kasım oturulmaz bir gün makam ve mevkilerini yalan olur. --TAMAM--

Avatar
52 2018-05-09 22:04:27

bizim liteümüzde buna adama bak aynı konsoloz k----iği gibi oturuyor derler sanki küçük dağları o yaratmış milletin vergileriyle çaka satıp patişahlar gibi yaşıyor saraylar filan biz milletçe ölmüşüz haberimiz yok adam resmen tek adam ortamı kurmuş vatanımızda yazıklar olsun bizlere ki bunu bu duruma getiren ve oyunu verenlere*

Avatar
aaaaa 2018-05-09 22:11:06

Manifesto falan filan,

Geçin beyler bitti bu iş!

Çevir çevir aynı yalan,

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Aynı potlar, aynı gaflar,

On beş yıldır aynı laflar,

Tek inanan artık saflar!

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Satman dedik duymadınız,

Sata sata koymadınız!..

Yiye yiye doymadınız,

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Yiyip içip saçtınız be,

Üretmekten kaçtınız be,

Kaç fabrika açtınız be?

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Hatta yerken basıldınız,

Köşelere kısıldınız,

Laf ebesi kesildiniz,

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Bina, zina haddi aştı,

Tokilerle doldu taştı,

Yerler, gökler betonlaştı,

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Tünel-münel, yol-mol hallet,

Yaptığınız her şey illet!..

Ceremeyi çeken millet,

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Yol yaparak yol buldunuz(!)

Yol yaptıkça mal buldunuz,

Şeye sürün bol buldunuz!..

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Götürene hay maşAllah,

Götürmeyen eh inşAllah!..

Yeter artık hadi yAllah...

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

İl il gezen büyük başlar,

Konuşurken şurdan başlar!

Üniverste kurmuş..muşlar...

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Üniverste tamam, var da,

Mezun olan sokaklarda...

İş-güç yoktur hepsi darda,

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Tek adamlık nerden çıktı?

Sıktı bre artık sıktı!

Sizden olan sizden bıktı,

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

O diyenler, git gez artık,

Kıç kılıyım demez artık!..

Hayvan terli yemez artık,

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Korku sardı dağları bak,

Birbirine namert, alçak,

Diyenlerin bu ittifak!..

Geçin beyler bitti bu iş!..

***

Arif derki; örtmeyin hiç,

Sağa, sola sürtmeyin hiç,

Kıçınızı yırtmayın hiç,

Geçin beyler bitti bu iş!..

Avatar
Nurali Boz 2018-05-09 22:13:03

Sayin ince diplomayi gordunuzmu duydugum kadari ile ceylan derisine yazildigindan dolayi yazicida resmi cikmiyormus ve siz dedinizmi Sarayi bosalt universite yaptik
T A M A M

Avatar
Tekin Baran . 2018-05-09 22:05:11

SUT DOKMUS KEDI GIBI .T A M A M MI?