Muharrem İnce, Erdoğan'ı solladı

Google arama hacimlerinin trendlerini gösteren Google Trends yazılımında, 24 Haziran seçimlerine sayılı günler kala Muharrem İnce aramaları zirveye çıktı ve son bir içindeki en yüksek aranma rakamına ulaştı. Son 30 gün içinde istikrarlı bir biçimde yükselse de, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan hakkındaki aramalar İnce’nin oldukça gerisinde kaldı.

Muharrem İnce, Erdoğan'ı solladı

Google arama hacimlerinin trendlerini gösteren Google Trends yazılımında, 24 Haziran seçimlerine sayılı günler kala Muharrem İnce aramaları zirveye çıktı ve son bir içindeki en yüksek aranma rakamına ulaştı. Son 30 gün içinde istikrarlı bir biçimde yükselse de, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan hakkındaki aramalar İnce’nin oldukça gerisinde kaldı.

22 Haziran 2018 Cuma 09:14
Muharrem İnce, Erdoğan'ı solladı

Muharrem İnce için yapılan arama sonuçlarında, üç ani artış yaşanan tarih dikkat çekiyor. Bunlardan bir tanesi Muharrem İnce, CNN Türk programına katıldığı ve Başak Şengül moderatörlüğünde gazeteciler Hande Fırat, Hakan Çelik ve Murat Çelik katıldığı Seçime Doğru Özel programında, gazetecilerin sorularını yanıtladığı tarihi olan 24 Mayıs gecesine işaret ediyor. Muharrem İnce’nin programda gösterdiği performans ertesi gün çok konuşulmuş ve gazetecilerle İnce arasındaki geçen birçok diyalog gündeme oturmuştu, bu gündem Google Trends’in 25 Mayıs sonuçlarına da yansıdı.

Diğer kritik zirve yapan konulardan biri de Muharrem İnce’nin Habertürk TV’de Didem Yılmaz’ın moderatörlüğünde gazeteciler Gürkan Hacır, Nagehan Alçı ve Bülent Aydemir’in sorularını yanıtladığı 30 Mayıs akşamında gerçekleşen program oldu. Yine İnce’nin yanıtlarının gündem yarattığı programın ertesi günü olan 31 Mayıs 2018 tarihi Google Trends arama rakamlarında zirve yapan bir diğer tarih oldu. İnce, ilk 100 günde yapacaklarını açıkladığı 19 Nisan tarihinde ise son 30 günün zirvesine çıktı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan hakkındaki aramalar, istikrarlı bir biçimde yükselmesine rağmen, bedelli askerliğin gündeme alınacağını açıkladığı 15 Haziran ve Yenikapı Mitingi’nin gerçekleştiği 17 Haziran tarihleri dışında keskin bir yükseliş kaydetmedi.

1,5 yıldır Edirne F Tipi Cezaevi’nde bulunan HDP’nin cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş hakkındaki aramalar ise TRT’nin seçim çalışmaları kapsamında izin verilen 10 dakikalık zorunlu yayınına katıldığı 17 Haziran tarihi dışında  keskin bir yükseliş göstermedi.

İyi Parti’nin cumhurbaşkanı adayı Meral Akşener ve Saadet Partisi’nin cumhurbaşkanı adayı Temel Karamollaoğlu’nun en yüksek arama sayısına ulaştığı günler ise Fatih Portakal’ın sunduğu Liderler FOX’ta programına konuk oldukları günler oldu.

5 adayın arama hacimleri dikkate alındığında son 30 gün içerisinde gerçekleşen arama trendi aşağıda gibi oluştu. (Google Trends en fazla 5 isimi karşılaştırmaya izin veriyor)

(t24)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 22.06.2018 11:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
On 2018-06-22 11:57:39

Hatırlamakta faydası olacak tarihi gerçekler, 2. Dünya savaşını savaşa girmeden geçiren bir ülke olan Türkiye fabrikaları,ekili tarım arazileri,çalışan iş güçü ve toplumuyla sadece tedbir amaçlı karneyle yaşamış ve savaş sonrası yıkılmış evleri, çalışmayan fabrikaları ölmüş insanları sonrası sefalet içinde olan Avrupa'nın gerisine nasıl düştü. 2. Dünya savaşı sonrası yapılan seçimle camiler ahır yapıldı, dinimiz elden gidiyor ve ülkenin liyakat insanları hakkında vatan hainleri denilerek iktidara getirilen muhafazakar ve milli olduğunu iddia edenler, ilk olorak yol yaptılar, şehirleri değiştirdiler birçok semti talan ettiler, amerikayla anlaşıp tarım arazilerine tekstili olmayan ülkeye pamuk ektiler,uçak fabrikasını kapatıp amerikadan uçak, ilk yerli üretim arabaya benzin koymayarak kumpas kuararak oto ithalatını amerikadan yapıp paraları sıfırlayarak ülkeyi kalkınacağı yerde batırarak, ilk sahtekar millilik deneyiyle avrupanın gerisine ittiler darbe 1. 60 larda başlayan dünya özgürlük ve barış seslerini yine ülkemizde vatan haini kominist avıyla ülkenin liyakat sahibi akıllı insanlarını hapislere atıp yerlerine çoban sülü lakaplı milli ve yerli muhafazakar demokrat bir şantiyeciyle, şuan suyu bulunmayan ırmaklarına yapılan israf yatırılaryla ölü barajlar ülkesine çeviren, insanının eğitim sistemini çürüten, ülkeyi kamu binalarıyla inşaat ekonomisini başlatan ve yine kasaları sıfırlayan, savaştan çıkmış Avrupa'ya muhtaç eden vatanseverlerin darbesi 2. Dünya ticaretinin canlandırdığı bir dönemde yine din Allah kitapla yola çıkan millimi milli yerli mi yerli bir ton tonla 80 li yıllar neyle başlanır tabiki yollar ama bu sefer paralı oto yollar başka tabiki konut ama yetmez toplu konut başka şan olsun nam olsun köprü niye istanbul kalabalık ihtiyaç var, kalabalık iş nedeniyle anadoluya fabrika yapalım olmaz anadolu kalkınır insanımız doyar istanbula gelsin açlıktan bize ve yalanlarımıza muhtaç olsun başka satış ne satılıyor oy verenlerin malı araziler ne satılıyor oy verenlerin fabrikaları ama sonuç yine kasa tam takır kuru bakır avrupa tavan yapmış amerika dünyayı eline almış niçin hep vatan hainleri yüzünden darbe 3 ama post modern darbe. Ve yine milli yine din Allah kitap yine yerli hemde gecekondudan dürüst mü dürüst bir tek parmakta yüzüğü olan biri ama mesleği mütahit? Nasıl başladı yine yollar ama oto yol değil düble yollar başka tabiki konutlar başka herşey eskidi binalar yetmez kentsel dönüşümler baska sat fabrikaları sat limanları sat dağları dereleri sat anam sat neymiş köprü yapmış sahibi devlet değil neymiş hava alnı yapmış sahibi devlet değil ne yapmış hastaneler yapmış sahibi devlet değil vatadandaş müşteri zenginleştirilmiş yandaş sahip ( müşteri garantili) fakir çenesini yorsun kendisi malı sansın yine kasa bom boş herşey ithal olmuş soğan 7 patates 7 lira neymiş vatansever neymiş milli neymiş dünyaya kafa tutan lider neymiş güçlü lider ULAN GERİZEKALILAR adam diye arkasından koştuğunuz bu adamlar ülkeyi Amerika'ya Avrupa'ya satmış, ömür boyu değil torununuza kadar borçlandırmış, oda yetmemiş hergün vatan millet diyerek yoktan savaş ve uyuşmazlıklarıyla 50000 gencimizin ölümüne sebep olmuş, eğitim sistemimizi çürüterek bizlerin çahillikle yollarda tirafikte 30000 insanımızın yok yere ölümüne sebep olmuş madenlerde inşaatlarda, tersanelerde bir 50000 insanımızında ölümlerine sebep olcak onlar vatansever onlar milli onlar inanç sahibi onlar ahlaklı ve yerli olacak bizler yurtseverler barış ve huzur isteyen çalışmayı ve insana değeri erdem bilenler vatan haini amerikancı avrupa ajanı olaacağız öyle mi !!! Bu kabus bitecek ve gerçekleri gözünüzün içine içine beyninize yedirere yedire o sizi uyuttukları kanallardan sokaklardan anlatacağız belgelrini koyacağız ve bu güzel ülkemizi Mustafa Kemal Atatürk'ün ülküsüyle buluşturup cihana TAM BAĞIMSIZ UYGAR TÜRKİYE ilan edeceğiz.

Misafir Avatar
NASİİİ? 2018-06-22 19:00:02 @On

Türkiyeyi dünya devleti yapan Erdoğan, Dünyanın en büyük 8 eserinden 5 tanesini Türkiyeye kazandırn Erdoğan, Ülkede yüzde 100 olan enflasyon canavarını yüzde 10 ların altına düşüren Erdoğan, hızlı trenler süper lüks devlet hastaneleri, sıfır imf borç, her vatandaşa sgk garantisi, bakıma muhtaçalara ve bakıcılarına maaş veren bir lideri daha dün elinden tutup siyaset sahnesine çıkartılan biri üstelik geçmişinde bir başarısı olmayan aksine batırdığı iş yerleri olan M İNCE Erdoğanı geçecek öylemi?
bunu söylemek bu Yüce Türk halkının aklı ile alay etmek demektir. şaşkın ördekler sizi.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
yanlızlık ne zaman anlaşılır 2018-06-22 18:54:24 @On

Bekarım kerdeşimin yanında kalıyordum. para veriyordum ekonomik katkım oluyordu. geçen bir hastalandım hastaneye yattım. doktor bir ay yatman gerekiyor dedi!
yengem kardeşimle kavga etmiş. ben bakamam diye, kardeşimde bana söyledi ben ne yapayım annem yok babam yok kendi evim yok, kendi evim olsa bana kim bakacak kalmamam gerekiyor bir ay. . düşündümde hadi bir ay zar zor geçer peki ben sürekli engelli olsam? bakıma muhtaç olsam?
AK PARTİ BENİ MAĞDUR ETMEYECEĞİNİ ŞİMDİ ANLADIM. BEN OYUMU AK PARTİYE VERMEYE KARAR VERDİM.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
UNUTMA 2018-06-22 18:51:03 @On

Her insan birer engelli adayıdır. AK Parti engelliği ne eşine ne annesine ne babasına ne evladına muhtaç etmiyor. engelliyede maaş veriyor bakıcısı olan yakınınada. bu bir seçim yatırımı dğil yıllardır bu devam ediyor. AK Parti kaybederse bu acemi güruh bırakın engelliye maaş vermeyi emekliye memura maaş veremez. . ona göre oy kullan kardeşim..

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
doğru lider bellidir. 2018-06-22 18:48:25 @On

Yarın pişman olmamak için pazar günü OYunu doğru yere kullan vatandaş. yarın seçtiğin insan iş bilmez, dedikleini yapmaz, yapamaz, yaptırmazlarsa sakın kimseyi çuçlama. yarın tekrar karaborsalar, kuyruklar, hastane ilaç kuyrukları, maaş alamama, emekli memur maaşı ödenmeme durumu, terörün tekrar şehirlerde kol gezmesi bunlar olursa baş suçlu sensin. suçlu olmamak için eyvah dememek için oyunu doğru lidere ver.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
nasii? zirveyemi oturmuş? 2018-06-22 16:02:19 @On

Aha kaldı bir gün. pazar günü akşama BOYUNUZUN ölçüsünü alırsınız. yalan yanlış milleti kandırma tiyatro oyununuz bitecek Pazar akşamı. zirveyemi oturmuş yoksa başka bişeyemi belli olacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-22 10:15:20

yeter artik

Avatar
yazıklar olsun 2018-06-22 09:22:30

CHP yönetimi açık açık HDP/PKK barajı aşsın diye çalışıyor. o ihanet içindeki yöneticilere değil de partiye gönül veren samimi CHPlilere birkaç soru sormak istiyorum?

- HDPye oy vererek, 50 bine yakın şehidimizin, Aybüke Öğretmen'in, kahraman polis memuru Fethi Sekinin, 16sında toprağa düşen Eren Bülbülün kemiklerini sızlatmayacak mısınız?

- Erdoğan gitsin diye, bölgemizde ABDnin paralı askeri haline gelen, kan emici PKKyı mı iktidar ortağı yapacaksınız?

- Atatürkün Meclisinde Murat Karayılanların, Cemil Bayıkların mı oturmasını istiyorsunuz?

Misafir Avatar
iktidar parti akp 2018-06-22 10:16:10 @yazıklar olsun

o zaman hdp neden mecliste ???

Beğenmedim! (1)
Avatar
MİLLET İTTİFAKI KAZANACAK 2018-06-22 12:40:15

İSA MISIN NESİN SENDE FİTNEYİ KİMDEN ÖĞRENDİN ACABA ZANNEDERSEM ATATÜRK DÜŞMANISIN KORKMA SİZE ATATÜRKÇÜLERDEN ZARAR GELMEZ ÇÜNKÜ FİTNELİĞİ BİLMEZLER SİZİN GİBİ HAK VE ADALET DERLER ....

Avatar
Nurali boz 2018-06-22 11:29:33

Kabasini dosedi ince ince oruyor receb silivriyi goruyor her yokusun birde inisi vardir bu inis ise sirp kayaliktir

Avatar
ziver 2018-06-22 11:51:02

ATATÜRKÇÜLÜK KAZANACAK BÖYLE KAHRAMANA LAF EDERSENİZ İNŞALLAH SANDIĞIN DİBİNDEN ÇIKAMAZSINIZ. O BİR KAHRAMAN SİKLETİNİZ

Misafir Avatar
isa 2018-06-22 12:00:02 @ziver

Mustafa Kemal ATATÜRK CHP nin HDP ile olduğunu görseydi yemin ediyorum CHP yöneticilerin hepsini bişeye benzetirdi.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
isa 2018-06-22 11:58:04 @ziver

Çok komiksiniz ))))))))))))))))))) İnce Reisi geçmişmiş. Kendiniz siz böyle avutun bakalım 25 haziranda buraya neler yazacaksınız. Gerçi siz kaybedince ne yapaxağınız belli.

Beğenmedim! (4)
Avatar
aydın 2018-06-22 10:20:40

bu ilk tur meclis seçimi,ikinci tur aslında başkanlık seçimi,o yuzden meclis seçimleri ön plana alınmalı,ikinci turda kim kalırsa o desdeklenmeli

Avatar
aydın 2018-06-22 10:22:12

meclis adayları tanıtılmalı halk anlamalı ,akp nin adaylarının ivancı oldugu

Misafir Avatar
aydın 2018-06-22 10:22:45 @aydın

hdp nin adaylarının pkk cı oldugu

Beğenmedim! (2)