banner87

Muharrem İnce: Erdoğan’ın telaş içinde olduğunu biliyorum

Muharrem İnce, Selahattin Demirtaş'la görüşmesinin ardından açıklamalarda bulundu.

Muharrem İnce: Erdoğan’ın telaş içinde olduğunu biliyorum

Muharrem İnce, Selahattin Demirtaş'la görüşmesinin ardından açıklamalarda bulundu.

10 Mayıs 2018 Perşembe 08:55
Muharrem İnce: Erdoğan’ın telaş içinde olduğunu biliyorum

HDP’nin cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş ile Edirne Cezaevi’nde görüşen Muharrem İnce, Demirtaş’ın kendisine “Diğer adaylara da söylersen sevinirim. Ben buradayım, siz geziyorsunuz. Bütün adaylar sırayla bir hafta hapiste yatsınlar, adil olsun” dediğini söyledi.

Demirtaş’la bir saat süren samimi ve içten bir görüşme yaptıklarını söyleyen İnce, “Dedi ki bir önerim var... ‘Diğer adaylara da söylersen sevinirim’ dedi. ‘Nedir’ dedim, ‘ben buradayım, siz geziyorsunuz’ dedi. Bütün adaylar sırayla bir hafta hapiste yatsınlar’ dedi. ‘Benim yerime birer hafta yatsınlar adil olsun’ dedi. Espri yeteneğinden ve moralinden bir şey kaybetmemiş onu gördüm, başarılar diledi” dedi.

İnce, Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ı kast ederek, devrisabık yaratmak derdinde olmadıklarını vurguladı: “Çoluk çocuğuyla torunlarıyla birlikte yaşasın. Biz bağımsız bir yargı tesis ediyoruz. Bu bağımsız yargı Sayın Erdoğan’ı da yargılamak isterse yargılar, beni de yargılamak isterse yargılar, o yargının işi. Düğme ilikleyen, ayağa kalkan bir yargı olmayacak. Bunu yaptırmayacağız.” İnce, Erdoğan’ın saat 21.00’e randevu vermesi üzerine Edirne’deki mitinginin hemen ardından İstanbul yoluna koyuldu. Biz de kendisine eşlik ettik. İnce’nin sorularımıza verdiği yanıtlar şöyle:

- Edirne’deki mitingi nasıl buldunuz?

Ben Edirne’de bu meydanı defalarca gördüm. Bana söylenen 77 Ecevit mitingiyle kıyaslanabilecek tek mitingin bu olduğu. Sokakta olağanüstü bir ilgi olduğunu görüyorum ve Sayın Erdoğan’ın telaş içinde olduğunu biliyorum...

- Türk kamuoyu son 24 saatte TAMAM mesajına kilitlendi... ‘Erdoğan telaş içinde’ dediniz. Neyin telaşı?

Bence hiç telaşa gerek yok. Bizim derdimiz devrisabık yaratmak değil. Bizim derdimiz intikam almak değil. Sayın Erdoğan’ın üç dönemi vardı. Çıraklık dönemi vardı. Kalfalık dönemi vardı. Ustalık dönemi vardı, kendi tabiriyle. Şimdi Sayın Erdoğan gönül huzuruyla emeklilik dönemine geçebilir. Derdimiz bu, emeklilik dönemine geçsin. Metal yorgunluğu değil, metal paslanması o. Metal paslanmış artık. Bu dikiş tutmaz. Burada bir yenileşmeye ihtiyacı var. Türkiye’nin yeni vizyoner bir anlayışa, yeni bir isme, yeni bir bakış açısına, demokrasiye, hukuk devletine özgürlüklere kavuşması lazım. Türkiye’nin burada ekonomisini düzeltecek, eğitimini düzeltecek yeni kadrolara, yeni heyecanlara ihtiyaç var. Umutları tazelemeye ihtiyaç var. Ben sokakta bunu görüyorum. Sayın Erdoğan’ın da Ak Parti’nin de telaş yapmasına gerek yok. Demokrasi böyle bir şeydir. Bir gün gidersiniz, gidince dünyanın sonu gelmez. Az önce de söyledim. Devrisabık yaratmak derdinde değiliz.

Çoluk çocuğuyla torunlarıyla birlikte yaşasın. Biz bağımsız bir yargı tesis ediyoruz. Bu bağımsız yargı Sayın Erdoğan’ı da yargılamak isterse yargılar, beni de yargılamak isterse yargılar, o yargının işi. Düğme ilikleyen, ayağa kalkan bir yargı olmayacak. Bunu yaptırmayacağız. Bir bütünlük içerisinde yarışıyoruz. Sayın Kesici, Sayın Büyükerşen, Sayın Şener bunu birlikte yapıyoruz, birlikte başarıyoruz. Daha yeni isimler olacak. Arkadaşlarımı yıpratmasınlar, haklarında kötü şeyler söylemesinler diye şimdi platformlara çıkartmıyoruz. İleriki günlerde, çok çeşitli arkadaşlarımız, çok farklı kesimlerde arkadaşlarımız o platformlarda desteklerini açıklayacaklar. Bunu kazanacağız, kuşkumuz yok.

- Bugün Demirtaş ile olan görüşmeniz nasıl geçti?

Dedi ki bir önerim var... ‘Diğer adaylara da söylersen sevinirim’ dedi. ‘Nedir’ dedim, ‘ben buradayım, siz geziyorsunuz’ dedi. Bütün adaylar sırayla bir hafta hapiste yatsınlar’ dedi. ‘Benim yerime birer hafta yatsınlar adil olsun’ dedi. Espri yeteneğinden ve moralinden bir şey kaybetmemiş onu gördüm, başarılar diledi. Ben kendisine başarılar diledim, çay içtik, sohbet ettik.

- Bir saate yakın sürdü sanırım...

Evet evet...

- Siz ikinci turda muhalefeten kim Erdoğan’ın karşısına çıkarsa o adayı destekleyeceğim dediniz. Siz kalırsanız, Demirtaş’tan öyle bir hava edinebildiniz mi?

Ben birinci turda seçimi kazanacağım, buna inanıyorum. Sayın Karamollaoğlu’na da, sayın Akşener’e de, sayın Demirtaş’a da başarılar diledim. Biraz sonra da Erdoğan’a başarılar dileyeceğim.

- Ona bir mesajınız var mı, neler konuşacaksınız?

Ona anlatmadan size anlatırsam haksızlık olur.(Cumhuriyet)

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.05.2018 10:01
Anahtar Kelimeler:
HDPCHPMuharrem İnce
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
can 2018-05-10 09:29:53

eyyyy troller nasılda kudurmuşsunuz, saldırıyorsunuz chp ye, demekki chp doğru yoda TAMAM! yani :)

Misafir Avatar
DİKKAT 2018-05-10 13:46:27 @can

şaka bir yana, ego tatmini bir yana, kızgınlık, kırgınlık şahsi çıkar bir yana. MESELE TÜRKİYE olunca ERDOĞAN VE AKP DEN ŞAŞMAM. yola DEVAM ARKADAŞ

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
beğendinizmi 2018-05-10 10:54:46 @can

ince ve selo ne güzel poz vermişler. herşeyi anlatıyor değilmi?

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
seçmen. 2018-05-10 10:07:53 @can

"Bana arkadaşını söyle senin kim olduğunu söyeleyim" Selahattin Demir taş ve M İnce. eee bunları sandığa gömmek boynumuzun borcu.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
ERTY 2018-05-10 09:51:30 @can

24 haziran gecesı yenıleceksınız ,,,3- senede bir secım sandıgı gelıyor dıye gaza gelen cehape zihnıyeti. tayyip düşmanlıgı yüzünden ne hallere düştünüz halen utanma kalmadı.. yenile yenile samaroğluna döndünüz.. harbiden sizde utanma kaldı mı?
solcu gecınen maymunlar seloya destek vericeksınız ... Daha yenı basladı sizler 40 sene ugrassanız bu zihniyetle bir yere varamazsınız..

Beğenmedim! (9)
Avatar
can 2018-05-10 09:31:29

leş kargaları troller siz önce kendinize bakın la zavallılar :)) tamam !

Misafir Avatar
ERTY 2018-05-10 10:29:15 @can

24 haziran gecesı yenıleceksınız ,,,3- senede bir secım sandıgı gelıyor dıye gaza gelen cehape zihnıyeti. tayyip düşmanlıgı yüzünden ne hallere düştünüz halen utanma kalmadı.. yenile yenile samaroğluna döndünüz.. harbiden sizde utanma kaldı mı?
solcu gecınen maymunlar seloya destek vericeksınız ... Daha yenı basladı sizler 40 sene ugrassanız bu zihniyetle bir yere varamazsınız..

Beğenmedim! (6)
Avatar
can 2018-05-10 09:32:42

biz ülkemizi seviyoruz sizdenmi öğrenicez la vatan sevgisini siz kim oluyorsunuz !chp düşmanları '

Misafir Avatar
@can x---cevap 2018-05-10 10:10:02 @can

Ülkesini seven Almandan icazet almaz, Yahudiden emir almaz, ABD den ülke karıştırma insanları ayrıştırma senaryoları almaz. CAN çok saf sın veya çok Şeytansın.

Beğenmedim! (1)
Avatar
ince YE 2018-05-10 09:07:07

Erdoğan telaş içinde Mİ? vllhi Türkiye telaş içinde. bir kaza olurda iktidar değişirse Türkiye yandı. İnce Hapiste terör suçlusu Demirtaşı seviyor neden*
çünkü kardeşlerim chp de iyi partide hdp de birer ABD kuklasıdır. birer ABD oyuncular topluluğudur.Türkiye liderine sahip çık. Türkiye ülkene sahip çık, Türkiye geleceğine sahip çık DÜNYA LİDERİ TÜRKİYENİN SEVGİLİSİ ERDOĞANI destekliyeceğiz. . böğle liderr kaç yılda bir yetişir?

Misafir Avatar
vatandaş 2018-05-10 09:24:23 @ince YE

ey ince akıllı ol görüştüğün adam pkk nın siyasi ayagının başı pkk nın tam destekcisi eli kan içinde şehit asker polisler ve ailelerinin 2 elleri yakanda olacak bunu bil

Beğenmedim! (10)
Misafir Avatar
chpli 2018-05-10 09:09:50 @ince YE

chp nin baraj altında kalmasını canı gönülden istiyorum. ülkesine ihanet eden bir ajan topluluğu olmuş chp.

Beğenmedim! (11)
Misafir Avatar
TEK VATAN TEK BAYRAK LİDERİMİZ ERDOĞAN. 2018-05-10 09:09:06 @ince YE

Ah benim güzel yurdum ah benim her karıştoprağı şehid kanıyla sulanan vatanım. leş kargaları leş kuzgunları üstüne üşüşüyor. Erdoğanın gitmesini bekliyorlar. YARRABİM BU AZİZ VATANI BAŞSIZ SAHİPSİZ LİDERSİZ BIRAKMA. AMİN.

Beğenmedim! (10)
Avatar
güle güle chp 2018-05-10 11:02:54

adil gür

-Seçmenin %60'ı ekonomideki dalgalanmanın dış müdahaleden dolayı olduğunu düşünüyor. -"AK Parti ile MHP, Cumhur ittifakıyla seçime gidecek. Başarılı olacağın düşünüyor musunuz?" sorusu "%55-60 bandında 'Evet, başarılı olur" (%10 kararsız dağılımı yapılmadan) şeklinde yanıt buluyor. -"Siz Cumhur ittifakına oy verir misiniz?" şeklindeki soru ise "55-56-57 bandında 'Evet, veririm" şeklinde cevap buluyor.

Misafir Avatar
ahmet 2018-05-10 12:48:30 @güle güle chp

adil gürün uydurması.cumhur ittifakı daha doğrusu hırsız.sahtekarlar ordusu kazanamayacak.o adil gürde biliyor 50 yi geçemeceğini korkudan söyleyemiyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
ERTY 2018-05-10 09:51:46

24 haziran gecesı yenıleceksınız ,,,3- senede bir secım sandıgı gelıyor dıye gaza gelen cehape zihnıyeti. tayyip düşmanlıgı yüzünden ne hallere düştünüz halen utanma kalmadı.. yenile yenile samaroğluna döndünüz.. harbiden sizde utanma kaldı mı?
solcu gecınen maymunlar seloya destek vericeksınız ... Daha yenı basladı sizler 40 sene ugrassanız bu zihniyetle bir yere varamazsınız..

Misafir Avatar
ERTY 2018-05-10 14:53:45 @ERTY

AMAN AMAN ZİHNİYETİNİZE OTURAYIM SİZİN 24 HAZIRAN GECESI HAZIR OL SANA KAHKAHA ATICAM ..... İSTERSEN TELEFONUMU VEREBILIRIM.. SENİNLE BIR DALGA GECEYIM

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-10 12:51:40 @ERTY

kesinlikle yenilmeceğiz.hırsızlar.soyguncular.sahtekarlar kazanamayacak.sizde utanma olsa sizi soyanlara oy vermezsiniz.sana maymun demeyecem.çünkü maymunlar sizden daha değerli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
güle güle chp 2018-05-10 11:01:12

Kılıçdaroğlunun geçtiğimiz ay yaptırdığı anketlerde oylarda büyük gerileme olduğu öğrenildi. Mart ayındaki anketlerde yüzde 19 gözüken CHP oyları, nisan anketlerinde yüzde 16ya düştü. Parti yöneticileri ile paylaştığı anketlerde adaylığının siyasi sonu olacağından korkan Kılıçdaroğlunun ‘ne olursa olsun aday olmayacağım diyerek partiden gelen talebi kesin bir dille reddetti. Oyların İPe kayması üzerine Kılıçdaroğlunun 24 Haziranda profili düşük bir adayla yani muharrem inceyle seçime gitmeye karar verdi.

Misafir Avatar
ahmet 2018-05-10 12:56:12 @güle güle chp

muharrem incenin profili kesinlikle düşük değil bunu sizde biliyorsunuz.chp nin oyu 25 ten aşağı düşmez.

Beğenmedim! (0)
Avatar
güle güle chp 2018-05-10 11:03:50

Diğer bir araştırma şirketi Andy-Ar'ın başkanı Faruk Acar da bu zamana kadar yapılan anketler üzerinden iddialı bir tahminde bulunarak şunları söyledi: "Şu an itibariyle , 40 gün sonra seçime gidildiğinde, 20 yıldır yanılmayan ve kamuoyunda ciddi bir güvenilirliği olan, başında olduğum, emekçisi olduğum Andy-Ar adına, altına imzamı atayım ve sorumluluğu alayım; Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın yüzde 55 gibi bir oyu var, daha altı değil. Bugünkü koşullarda daha ilk turda mesele bitiyor

Misafir Avatar
ERTY 2018-05-10 14:54:51 @güle güle chp

AHMET yenilince hemen karsı tarafa bok atmayı ıyı bılıyorsunuz beter olun lennn

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ahmet 2018-05-10 12:54:06 @güle güle chp

o senin dediğin anketçilerin hepsi satılmış.sizi kandırıyorlar.16 nisandada geçemediniz.müslümanım diyip oy çaldınız.sahte müslümanlar.bu sefer halk kazanacak.

Beğenmedim! (1)