banner87

Muharrem İnce: Gecikmeden yaparsanız....

CHP'nin 24 Haziran'daki cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, dolar/TL kurunun yeni bir rekor kırarak 6.23'e ulaşması sonrası açıklamalarda bulundu. "Bırakın bu dış güç palavralarını" diyen İnce, seçim sürecinde Erzincan ve Sivas mitinglerindeki konuşmalarına atıfta bulunarak "Lütfen çağrımın gereklerini yerine getirin" dedi.

Muharrem İnce: Gecikmeden yaparsanız....

CHP'nin 24 Haziran'daki cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, dolar/TL kurunun yeni bir rekor kırarak 6.23'e ulaşması sonrası açıklamalarda bulundu. "Bırakın bu dış güç palavralarını" diyen İnce, seçim sürecinde Erzincan ve Sivas mitinglerindeki konuşmalarına atıfta bulunarak "Lütfen çağrımın gereklerini yerine getirin" dedi.

10 Ağustos 2018 Cuma 10:34
Muharrem İnce: Gecikmeden yaparsanız....

Muharrem İnce , Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a yönelik olarak "Geldiğimiz bu noktada, milletimizin ekonomik ve sosyal felaketini engellemek için, artık tavsiye etmiyorum, istirham ediyorum" dedi.

Kişisel Twitter hesabında yaptığı paylaşımlarda İnce, "Bırakın şu dış güçler palavralarını. Erzincan ve Sivas mitinglerimdeki çağrımı özetliyorum. Lütfen bu çağrının gereklerini yerine getirin, bir kez dahi olsa doğruyu yapın ve güzel ülkemizin uçuruma yuvarlanmasını engelleyin" ifadesine yer verdi.

  "DAMADINIZI KOVUN"

İnce'nin mesjları şöyle devam etti:

"Damadınız başta olmak üzere, ekonomi danışmanlarınızı kovun.

 Merkez Bankasına müdahale etmeyin.

 Kanal İstanbul gibi önceliği olmayan projeleri erteleyin.

 “Kambiyo kontrolleri olmayacak ve finansal yatırımların güvenliği önceliğimizdir” açıklaması yapın.

 Bu size son çağrımdır. Gecikmeden bunların hepsini yaparsanız, ülkemizi ve milletimizi ekonomik ve sosyal bir felaketten kurtarabilirsiniz."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 10.08.2018 11:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ah be ince 2018-08-10 10:45:55

birde seçim gecesi sadece çıkıp 5 dakika normal konuşmanı yapmış olsaydın kişilerin gönül tahtında yerin çok saglam olurdu.sana karşı yapılacak tehtid tc vatandaşına yapılan tehdit olarak algılanırdı

Misafir Avatar
gerçek 2018-08-11 00:59:25 @ah be ince

hain kemal seçilememesi için elinden geleni yaptı. Sabah yenişafak yazarları kılıştaroğlunun kendi adamları ajanları olduğunu bağıra bağıra söylüyorlar. Aleviler bu gerçeği idrak edemiyor. Veya erdoğanı çok seviyorlar!

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Uçtu bülbül soldu gül..ister ağla ister gül...M.M. 2018-08-10 11:30:25 @ah be ince

SEÇİM gecesi zommmm olmasaydın ve küfelik hale gelmeseydin..sen ve meral 3 gün kaybolmasaydınız seçim sonuçlarına ERKEKÇE VE MERTÇE VE CESURCA itiraz etseydiniz bugün helal olsun der gene seni ve meral,ı severdik..Bahçeli ince yi inceden tehdit etti..suhuletle kabul et.dedi..sende ince olarak suhuheetle kabul ettin..
ince,,senden ve meral,dan artık ne köy olur ne kasaba..!
akp.nin emrine uydun..seçim sandıklarına sahip olamadınız..sahte oyları meydanlarda basanları mahkemeye vermediniz..seçime itiraz etmediniz..boşuna konuşma...

Beğenmedim! (2)
Avatar
tl gecmiste degerli tutuldu 2018-08-10 11:03:21

gercek degeri simdiki degeri tl daha cok deger kaybedebilir bunun dis guclerle ilgisi yok et i saman i ithal edersen olcagi bu ekonomiyi ekonomistlere birakmak lazim

Avatar
Antalyalı Attalos 2018-08-10 10:57:10

Yahu burnu düşse eğilip almayan bir adam Tayyip.Ondan bunları istemekle nereye varacağını düşünüyorsun sn.İnce.Seni kaale alırmı sanıyorsun.Boş laf bunlar.

Misafir Avatar
doların düşmesi için dua edilir 2018-08-10 11:46:32 @Antalyalı Attalos

banka hesap numarama 1000 tl yatırın doların gezdiyi yerlere okunmuş ip baglıyorum ayagı takılıp düşüyor hemen o esnada başı yarılsın duası 500 tl onuda verirseniz biznillah dolar yerinden kalkamaz nefesi bol üfürükçü hamdi baba

Beğenmedim! (0)
Avatar
taco 2018-08-10 11:26:36

bunu yapmalarinin tek nedeni var amacta o yönde bizim kendini muhalefet sanan aptallar gelecegi göremeyen aptallar bunlar bilincli yapiliyor göreceksiniz 2023 e kadar din pompalanacak millete bunlar bir planin parcalari seriata gecersek her sey iyi olacak denilecek iste bu yuzden halk lackalasacak her sey batsin insanlar ancak dini bir rejimde rahata kovusur temasi islenecek göreceksiniz bunlar olacak 2023 kadar o tarihtede seriati ilan edecekler siz uyumaya devam Gizle

Avatar
sydneyden turan 2018-08-10 11:38:39

sayin ince senin icin sydneyde kac kisiyi zorla oy vermeye zorladim simdi pismanim sende kilicdarogluda kenara cekilip gercek ataturkculer chp nin basina gecsin yoksa cok gec olacak.

Avatar
birbilen 2018-08-10 11:42:28

ulan ince misin kalın mısın çeneni kapat chp yi iki başlı göstermeye hakkın yok eğer chp adına bir açıklama yapılacaksa bunu genel başkan yapar sana da b...yemek düşer.

Avatar
Yilmaz 2018-08-10 11:52:30

nasilki isler yolunda gittiginde sorumlulugu üstünüze aliyorken, isler kötüye gidincede bu sorumlulugu üstlenmeniz lazim, bu kötü gidisi sadece dis güclerin üstüne atmak yanlis. Tamam dis güclerinde etkisi var ama bu kötü gidisin en büyük payi iktidarindir.
Sonucda bu memleket hepimizin ve Memeleketin durumunun kötüye gitmesini istemeyiz.

Avatar
bln 2018-08-10 13:13:24

Bu adama değer vererek konuşuyorsun ya beni çilden çıkarıyor..