banner58

Muharrem İnce: Kaybedeceklerini anladılar, YSK'ya bu kararı aldırdılar

CHP Yalova milletvekili Muharrem İnce bugün yapılan referanduma ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu

Muharrem İnce: Kaybedeceklerini anladılar, YSK'ya bu kararı aldırdılar

CHP Yalova milletvekili Muharrem İnce bugün yapılan referanduma ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu

16 Nisan 2017 Pazar 21:53
373790 Okunma
Muharrem İnce: Kaybedeceklerini anladılar, YSK'ya bu kararı aldırdılar

CHP Yalova milletvekili Muharrem İnce'nin twitter hesabından yaptığı açıklamalar şu şekilde:

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 16.04.2017 23:51
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
ertan 2017-04-16 22:00:48

bu kanunlara aykiri mühürsüz yüzbinlerce zarfda evet oyu kullanilabilinir .hirsizlik yapana acik kapi birakmakdir .hirsizligi ispat edecekmisiz .ysk bu oylari iptal etmeli kanun geregi .toplu evet oylari var hayir önde tamamladi zorla eveti kazandirmak buna ne denir .2,5 milyon oy saibeli yarisi sahde usulsuz ciksa hayir kazaniyor beyler hukuk adalet yok secimde .

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-16 23:23:51

CHP, EĞER BU LEKELİ, KARANLIK VE ASLA TÜRKİYE-DÜNYA KAMUOYLARINI İKNA ETMEYİCİ BU HALİYLE BU ŞAİBELİ SEÇİM SONUÇLARINI KABUL EDER VE % 52. KÜSUR ORANLA HAYIR OYLARININ KAZANMIŞ OLDUĞU BU SEÇİMİ DE AKP’YE TESLİM EDERSE, OYLARIMIZ, EMEK VE ÇABALARIMIZ HARAM OLSUN KENDİSİNE ARTIK DİYORUM !!!...

O KOLTUĞA DA BU HİLELİ SONUÇLA OTURMAK KİMSEYE NASİP OLMASIN VE HUZUR GETİRMESİN İNŞAALLAH !!!...

AMAN KESİNLİKLE TESLİM OLMAYIN KARDEŞİM, YENİ VE DÜNYA TARAFSIZ GÖZLEMCİLERİNİN ÖNÜNDE VE DENETİMİNDE KESİNLİKLE YENİ SEÇİME GİTMELİDİR TÜRKİYE !!!...

BU KADAR HİLELERLE MİLLETİ YILLARCA ESİR ALDIĞINIZ YETER ARTIK, YETTİ ARTIK !!!...

Avatar
MALCOLM-XX 2017-04-17 00:56:07

SPUTNİK:
RS FM’de konuşan Avrasya Kamuoyu Araştırmaları Merkezi (AKAM) Başkanı Kemal Özkiraz, referandum sonucunu şaibeli bulduğunu söyledi. (DAHA NE DESİN ADAM , NOKTA !!!…)
Özkiraz şöyle konuştu: “Ben sonuçları çok sağlıklı bulmuyorum. Sonuçlarda şaibe olduğundan yüzde yüz eminim. Şahit olduğum çok olay var . İlk sonuçlar geldiği anda YSK ‘Evet’i açıklarsa, itirazlardan sonuç alınmazsa şirketimiz kapanmıştır dedim. Şirketi kapattım.” (NİYE KAPATTIN Kİ ? BU AYIP SENİN DEĞİL !!!…)

Avatar
ertunc 2017-04-17 03:43:56

bu secim kesin saibeli ysk da akpnin secim bürosu olmus rezillik kaptikacdi secim yapildi syk burada basröl oynadi hayircilarin kesin zaferi darbelendi .hükümsüz saydigin 800 bin oy mühürsüz zarflardaki oylar muhtarlara Kadar zorla evet vs vs hileyle bile kazanamadiniz bu secimi gayrimesru bu secim .

Avatar
Moacir 2017-04-17 13:27:26

CHP de kan degisikiligi sart oldu

Avatar
Metin akar 2017-04-17 17:52:18

Şaibeli oğlu şaibeli. YSK ösym ye döndü.

Avatar
Gülcan 2017-04-17 19:29:40

Artık dur demeliyiz ve Kemal Kılıçdaroğlu istifa etmeli CHP sizi lider Muharrem ince bey olarak görmeli Kemal Bey'in hiçbir goturusu yoktur

Avatar
Son osmanlı 2017-04-17 22:05:11

Sene 80 83 90 91 98-99 seçimlerinde de bu karar alındı. Sonradan alınan bir karar değil.