banner87

Muharrem İnce: Kürt kardeşimi Başkan yardımcısı ilan edeceğim

Gazeteci İsmail Küçükkaya, Fox TV'deki Çalar Saat programında 'Muharrem İnce cumhurbaşkanı seçilirse yardımcıları kim olacak?' sorurusuyla ilgili çok önemli bir bilgiyi paylaştı.

Muharrem İnce: Kürt kardeşimi Başkan yardımcısı ilan edeceğim

Gazeteci İsmail Küçükkaya, Fox TV'deki Çalar Saat programında 'Muharrem İnce cumhurbaşkanı seçilirse yardımcıları kim olacak?' sorurusuyla ilgili çok önemli bir bilgiyi paylaştı.

10 Mayıs 2018 Perşembe 13:33
Muharrem İnce: Kürt kardeşimi Başkan yardımcısı ilan edeceğim

Kişisel sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan gazeteci Küçükkaya, CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin "İkinci tura giderken bir Kürt kardeşimi Başkan yardımcısı olarak ilan edeceğim. Tüm görüşlerden başkan yardımcılarım olacak" dediğini iddia etti.

İşte Küçükkaya'nın o paylaşımı;

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatansever KÜRT 2018-05-10 13:48:48

bayrakları bayrak yapan üstündeki kandır, toprak uğrunda ölen varsa VATANDIR. dedem şehit harbe gitmiş dönmemiş yok mezarı, babam 30 ay askerlik yaptı, iki amcam gazi , en rezil durumdaki ben oldum ,kısa dönem askerlik , üniversite okuduk böyle oldu... bu söylemi hep hayal ettim , işte budur arkadaş , sağol ince...

Misafir Avatar
ince yi dinleyin 2018-05-10 18:59:51 @vatansever KÜRT

götü başı oynamaz dürüst adamdır.ÇÖZÜM SÜRECİ YAPICAZ DİYEN PUŞTLARA DİKKAT ARKADAN VURAN LARA GÜVENMEYİN

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
iki yüzlülük nasıl bişe? 2018-05-10 18:23:19 @vatansever KÜRT

Müslümanın azılı düşmanı olanlar arada bir müslümanlarla takılıyor, arada bir başörtülü kuklalar yanına alır, bazen namaza bile gidiyor . kürt düşmaları kürt katilleri aynı numarayı kürtlere yapıyor birden bire kürt dostu kesildiler. yhu siz açıkça deseniz pkklı olduğunuzu söylesenize. gerek yok halk biliyor zaten.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Kürtüm be'ye cevap 2018-05-10 14:54:03 @vatansever KÜRT

Sen Kürt deyil, bir fitne fasatsin.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
lan gavvat bende lazım 2018-05-10 14:34:40 @vatansever KÜRT

hepimiz kardeşiz bu üfke ne diye bir ana ağlıyor evladım nerede hepsi kürt türk gariban anası demiyorki yorum yapan onun bunun tohumu aynı kedi köpek gibi fetöylede falan 2016ya kadar yol yürüdüde Allah affetsin dedi diyemiyorlar kürtte kardeşimiz yalnız atatürk düşmanları,fetöcü ve fetöden dönmeler ,mason ve yahudiler zinhar hariç.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
d bekir 2018-05-10 13:58:57 @vatansever KÜRT

Anlaşıldı bu numaracı incenin Sloyu neden bakmaya gittiği. Kürtlerin gözünü boyaycak kandıracak kürt dostu görünecek kürtlerden oy alacak. İnce siz selonun ve pkk nın görüşüne gittiniz Kürtlerin değil. Kürtlerden sana zırnık yok tammmı numaracı . defol düş yakamızda. Kürt kelimesinide ağzına alma bir daha.

Beğenmedim! (7)
Misafir Avatar
Kürtüm be 2018-05-10 13:52:43 @vatansever KÜRT

Türk Kürt kardeştir. PKK klleştir. HDP de SELO da pkk demektir. CHP de dış güçlerin emir kuludur. bizden ne HDP YE NEDE CHP YE OY YOKTUR.

Beğenmedim! (5)
Avatar
anla TAMAM 2018-05-10 14:07:21

MUHARREM İNCE İLE YOLA DEVAMM....ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN...

Avatar
anla TAMAM 2018-05-10 14:08:08

MUHARREM İNCE İLE YOLA DEVAMM....ALLAH YAR VE YARDIMCISI OLSUN...

Avatar
Akif 2018-05-10 14:32:51

Aman S.Tanrıkulunu yapmada kimi yaparsan yap be kardeşim

Avatar
aydin rumuzu 2018-05-10 15:06:30

hadi gel ya nerdesin hadi chp lileri hdp lilere kiskirt ya sensiz olmuyor illaki bi soytari lazim burda gel hadi

Avatar
DİKKAT 2018-05-10 13:48:22

şaka bir yana, ego tatmini bir yana, kızgınlık, kırgınlık şahsi çıkar bir yana. MESELE TÜRKİYE olunca ERDOĞAN VE AKP DEN ŞAŞMAM. yola DEVAM ARKADAŞ

Misafir Avatar
Sonunda her seyin bir 2018-05-10 14:58:35 @DİKKAT

faturasi vardir, Anlasilan Turkiyenin dustugu bu kotu durumun da faturasini muhalefete kesenlerden oldugun analsiliyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
d bekir 2018-05-10 13:50:45

Kürtler 50 yıldır PKK dan zulüm gördü.ncanlarını aldılar birbirlerinden ayırdılar, yerlerinden yuvalarından ettiler. AKP pkk Nın belini kırdı. Kürt ler huzur buldu. İnce bey siz kürtlerin değil PKK nın başlarını Slahattin D taşı başkan yardımcısı yaparsınız. . yürrüüüü ancak gidersin.

Avatar
aydın 2018-05-10 15:09:20

hdp pkk ya toreris demiyorsa ince de isbigligi yaparsa hepsi vatana ihanetle yargilanacak gorursunuz .chp liler hdp ile isbirligi yapilmasina izin vermez gorursunuz akp ye oy verecekler milli ve yerli