banner87

Muharrem İnce'nin adaylığı açıklandı, sosyal medya yıkıldı! Bakın kimler neler söyledi?

CHP'nin merakla beklenen Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce olduğu açıklandı. Yapılan açıklamanın ardından twitter'da 'Muharremİnce, İNCEdenDemokrasiGelecek' etiketleri tt listesinde Türkiye'de zirvede yer alırken, dünyada listeye dördüncü ve beşinci sıradan girdi. Sosyal medyada Muharrem İnce'nin adaylığı hakkında bakın kimler neler söyledi?

Muharrem İnce'nin adaylığı açıklandı, sosyal medya yıkıldı! Bakın kimler neler söyledi?

CHP'nin merakla beklenen Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce olduğu açıklandı. Yapılan açıklamanın ardından twitter'da 'Muharremİnce, İNCEdenDemokrasiGelecek' etiketleri tt listesinde Türkiye'de zirvede yer alırken, dünyada listeye dördüncü ve beşinci sıradan girdi. Sosyal medyada Muharrem İnce'nin adaylığı hakkında bakın kimler neler söyledi?

04 Mayıs 2018 Cuma 13:03
Muharrem İnce'nin adaylığı açıklandı, sosyal medya yıkıldı! Bakın kimler neler söyledi?

CHP’nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce oldu. Muharrem İnce’nin aday gösterilmesinin ardından twitter’da ‘İNCE’denDemokrasiGelecek’ etiketi kısa sürede tt listesinde zirveye çıktı. Atılan tweetlerde sosyal medya kullanıcıları Muharrem İnce’ye desteğini gösterdi. 

Sosyal medya kullanıcılarının yanı sıra CHP'li isimler de Muharrem İnce'ye desteğini gösterdi.

İşte CHP'li isimlerin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce için attığı tweetler:


 

Önerilen Haberler
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman 2018-05-04 13:32:09

biz sana yalakalık olsun diye değil yürekten inanıyoruz.. hırsızların vatan hainlerin korkulu rüyası CUMHURBAŞKANIMIZ MUHARREM İNCE

Misafir Avatar
KECi COBANI 2018-05-04 14:13:08 @osman

COK DOGRUSUN SEKZEN MiLYONUN CUMHURBASKANI OLACAKTIR

Beğenmedim! (0)
Avatar
koçaktan 2018-05-04 13:20:46

demokrat olmak kolay değildir.Gerçek demokrat demokrasiyi bir yaşam biçimi olarak algılar ve uygular İşte parti içi demokrasinin zaferi ortada.Diktatörler ise hep kendi dediğinin olmasını isteyen korkaklardır.,bunlar gölgelerinden bile korkarlar,korktukça daha da azgınlaşır ve sonunda da devrilirler.bu akıbetten kurtulan olmadı. hitler,musolini,franko.. ve niceleri.

Avatar
turkiyem kazansin 2018-05-04 13:42:44

kesinlikle kazanir bu is bitmistir herkes sandiga

Avatar
Okur 2018-05-04 14:09:22

Muharrem ince!!!! Hadi bakalim cek bunlara bir ince ayar; boz bunlarin ayarini..yolun acik olsun

Avatar
yurttas 2018-05-04 13:31:14

Nihayet CHP den saglikli bir karar cikti.Aslinda sayin Ince gecen secimde aday gosterilseydi, baskanligi alabilirdi.Partiye parasutle gelen,chp li olmayan tabansizlari engellemesi sonucu,Ekmeleddin aday gosterildi.sonucunda ortaya bu tablo cikti.Hayirli olsun.yakisir

Avatar
De 2018-05-04 13:38:10

Umarız açık ara ile başarıya ulaşırsın yolun açık olsun.

Avatar
KİM GELECEK YÖNETECEK DİYEN KOYUN SÜRÜSÜ 2018-05-04 13:41:31

ATATÜRK ÖLÜNCE ÜLKE BAŞSIZMI KALDI PEYGAMBER ÖLÜNCE MÜSLÜMANLAR ORTADAMI KALDI.BAKIN ADAM GİBİ ADAM VE BU MAKAMA LAYİK BİR ÖĞRETMEN BU GÜN HOCA VAAZINDA DEDİKİ PİRİREİS MAH BİN EVLER CAMİSİ.ÖLDÜKTEN DONRA AMEL DEFTERİ KAPANIR 3 ŞEYİN HAYRI DEVAM EDERMİŞ ,HAYIR YAPANLARA EDİLEN DUALAR ,ÖĞRETMENLERE,KİTAP YAZAN İLİM ADAMLARINA ÖĞRENCİLERİNİN ETTİĞİ DUALAR VE SADAKA VERENLERİN.

Avatar
texas 2018-05-04 13:42:20

HDP yi dislayan bir siyasi anlayisa kurdler oy vermeyeceklerdir.tahminimle eger ince ve tayyib diktatörü ikinci tura kalirlarsa HDP ve kurdler boykot ederler yesinler birbirilerini ikisindende kurdlere demokratlara alevilere devrimcilere bir hayri olmaz kurdlerin tek yapacagi boykottur

Misafir Avatar
Ossmann 2018-05-04 14:59:57 @texas

texas , arkadasim haklisin ama Kürtler de bu ülkenin ezilen ve fasizm ile durumu daha da kötülesiyor. Demokratik mücadele istiyenler a ka pe baskani tayyipe inat rakibini secmek mecburiyetinde. Tayyipin kürt sehirlerini harabeye cevirdigini unutmayalim.

Beğenmedim! (0)