Muharrem İnce'nin annesi sosyal medyayı salladı

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin anneler günü vesilesiyle annesi Zekiye İnce ile telefonda görüşmesi duygusal anlara sahne oldu. Anne İnce, ''çocuğum kendine dikkat et. Üşütme. Dost var düşman var'' dedi

Muharrem İnce'nin annesi sosyal medyayı salladı

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin anneler günü vesilesiyle annesi Zekiye İnce ile telefonda görüşmesi duygusal anlara sahne oldu. Anne İnce, ''çocuğum kendine dikkat et. Üşütme. Dost var düşman var'' dedi

12 Mayıs 2018 Cumartesi 23:37
Muharrem İnce'nin annesi sosyal medyayı salladı

Cumhurbaşkanı adayı İnce anneler günü vesilesiyle telefonda annesiyle görüntülü görüştü. Duygusal anlara sahne olan telefon görüşmesinde anne Zekiye İnce, ''çocuğum kendine dikkat et. Dost var düşman var''  derken gelini Ülkü İnce ise, ''ben iyi bakıyorum ona merak etmeyin'' dedi

Görüşme sonrası açıklamalarda bulunan Zekiye İnce, dört çocuğu olduğunu belirterek ''benim dört çocuğum var. Dördünde de hiç kul hakkı yoktur. Dürüsttür çocuklarım. Dürüstlüğünü biliyorum, yapmayacağını da biliyorum. Ama yine de tembih edeceğim. Kul hakkı yemeyecek bir kere asla. İstemiyorum. O zaman hiç yapmasın bıraksın. Gelsin köyüne otursun. Sevmem hırsızlığı, yalan konuşmayı asla sevmem dürüstlüğü severim. En önce dürüst olacak. İkinci olarak en çok neye üzülüyorum biliyor musunuz? Şu köylülere yardım. Hayvanlılığa, bahçede tarlada çalışanlara. Kolay değil tarlada çalışmak. Sen çalış çalış karşılığını görme. Biz çünkü çok çalıştık. Onun için hayvancılara tarlada çalışanlara yardım edecek. Nasıl yapılıyorsa, oraya aklım ermez. Nasıl yapacaksa. İkinci sözüm de bu. İnşallah hayırlı olur Türkiye için'' ifadelerini kullandı.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 12.05.2018 23:45
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman 2018-05-12 23:48:41

sizin yetişdirdiğiniz evlat halinden belli kul hakkı yemicek kişiliğinden belli kul hakkı yemicek biz ona inanıyor güveniyoruz anacım cumhurbaşkanımız MUHARREM İNCE adam gibi adam KALBEN İÇTENLİKLE DESTEKLİYORUZ DUALARIMIZ ONUNLA İNŞALLAH DUALARIMIZI KABULEDER YÜCE MEVLAM

Misafir Avatar
'Halkın Cumhurbaşkanı' 2018-05-13 01:16:55 @osman

Muharrem İnce

Beğenmedim! (1)
Avatar
mehmetcik 2018-05-12 23:50:05

ya hakikaten sen ne kadar onursuz bir kisisin ya millet ana avradina yedi sulalene sogdu yetmedimi ya biraz onurlu ol aydinmisin ne zikimsin

Avatar
ALLAH (CC) İLE ALDATMAYAN, MAL VARLIĞINI KURUŞUNA KADAR AÇIKLAYACAK, DİPLOMASI SAHTE OLMAYAN VE KANMAYAN, KANDIRILMAYAN, KANDIRMAYAN CUMHURBAŞKANI İSTİYORUZ TAMAM 2018-05-12 23:55:51

Saray soytarısı kemik yalayıcı Aydin susta adam sansınlar yada algı operasyonları boşuna uğraşma tutmuyor İyi de oluyor senin sayede oylar kemikleşiyor neden mi? Yalan dolan avenesi olduğun saraydan geliyor bunu ispatlıyorsun. Şunu bil vatandaş enflasyon canavarı ile boğuşmaktan yoruldu ama umutlarını yitirmedi Farkındalığını sandıkta sizin gibi saray soytarılarına sandıkta gösterecek TAMAM

Avatar
cok guzel bir soz 2018-05-13 00:11:23

Kul hakkı yemeyecek

Avatar
De 2018-05-13 01:00:23

Bizde inanıyoruz yemiyecegine . İnsan hallinden bellidir .Anacım siz merak etmeyin yiyici cınsınden deyil zaten .

Avatar
De 2018-05-13 01:02:06

Aydın efendi sizde yiyicilere bir çift laf edermisin hade görelim seni .

Avatar
fakir niye fakirdir 2018-05-13 00:15:08

recep tayyip erdoğan: fakir neden fakirdir? zengin neden zengindir?
https://www.youtube.com/watch?v=pzymE4VuiBk

Avatar
aydın 2018-05-12 23:44:42

zekiye hanım ogluna söyle,pkk aterör örgütü degil diyen ,askeri katledenlere bizim hakımızı arayan örgüt diyen demirtaşa desdek vermesin,bu vatan hainligidir

Misafir Avatar
MARS'TAN GELEN TROL : ''NİNE'' DİR ! KENDİSİ UFO 2018-05-13 04:16:04 @aydın

ile hergün Antalya' civarından saklı kanyondaki gizli ininden kalkmakta geceleride Alanya damlataştaki ışınlama odasından Mars'la haberleşmektedir...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin vatan partili troll 2018-05-13 01:11:10 @aydın

duymayan kalmasin

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
aydin Aylin nikinide 2018-05-13 01:10:28 @aydın

kullaniyor

Beğenmedim! (3)