banner87

Muharrem İnce'nin annesi ve kız kardeşi Maltepe Mitingi'nde

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin Maltepe'deki Büyük İstanbul Mitingi'ne annesi Zekiye İnce, kız kardeşi Meryem Dönmez de katıldı. İnce'nin annesi ve kız kardeşi Halktv canlı yayınında konuştu.

Muharrem İnce'nin annesi ve kız kardeşi Maltepe Mitingi'nde

CHP'nin Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin Maltepe'deki Büyük İstanbul Mitingi'ne annesi Zekiye İnce, kız kardeşi Meryem Dönmez de katıldı. İnce'nin annesi ve kız kardeşi Halktv canlı yayınında konuştu.

23 Haziran 2018 Cumartesi 13:39
Muharrem İnce'nin annesi ve kız kardeşi Maltepe Mitingi'nde

Muharrem İnce'nin annesi Zekiye İnce, oğlunun verdiği sözlerin hepsini tutacağını belirterek, "buraya gelen herkez benim çocuğum. Allah kötü insanlardan, şeytandan sizleri korusun" dedi. Zekiye İnce, oğluna güvendiğini söyledi. 'Oğlunuzu özlüyor musunuz?" sorusuna Zekiye ince, "canı sağolsun, o iyi olsun da ben görmeyeyim, olsun" diye cevap verdi.

Muharrem İnce'nin kız kardeşi Meryem Dönmez de bu görüntünün kendisini çok duygulandırdığını belirterek "inşallah cumhurbaşkanı olacak" dedi.


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.06.2018 20:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Kanal faresi Aydın 2018-06-23 14:21:52

Babası belli olmayan sarayın kanal faresi aydın

Avatar
Lahey 2018-06-23 15:51:50

Amin..baş şeytan aksarayda oturuyor

Avatar
AYDIN DENEN VARLIK 2018-06-23 14:56:10

DİLİNİ KESERLER EN YAKIN ZAMANDA FARKINDASIN DEĞİL Mİ?? TROL İSMİNİ DEĞIŞTIRIP YAZ ARTIK EN YAKIŞAN ÇÖPLÜĞÜNDE!!

Avatar
aydın 2018-06-23 14:01:00

bu halk chp ye ataturkun partisi laikligin temelicumhuriyetin nimetleri diye oy veriyor bu chp liler e trörist muhamaelesi yaptırılmayı hak ediyormu,bu halk a yazık degilmi,derhal hdp ye ya pkk yı red edersin etmiyorsan sen terörist partisin de ve bizden uzak de,seçim yagına girmeden

Misafir Avatar
. 2018-06-23 17:51:57 @aydın

aydın anneni gönder hemen çabuk gelsin müşteri illa onu istiyor

Beğenmedim! (0)
Avatar
aydın 2018-06-23 20:29:14

Travesti aydın daha dün gece bizim mahalenin imamı seni sikti, ne o doymak bilmiyormusun .? Satılmış travesti aydına KOKEYİNİ çektirdim ver YANSIN yaptım ..!! Bir hafta götünün ÜZERİNE oturamıyacağının garantisi olarak götünün deliğini bile vidiyoya çekmiş ..daha doymadınmı azını bile sikmiş yamulmuş azın burnun . Travesti aydın ..oazar akşamı parti veriyorlar mış yıldızı travesti aydın diyorlar ..ver KOKEYİNİ sik aydını sabahlara kadar GÖTÜNDEN. azından sıkıldığı zaman çene düşük ahhh aydın şen ahh AYDIN ŞEN ORTA OKUL MÜDÜR YARDIMCISI AYDIN TRAVESTİSİ AYDIN ŞEN okullar tatil aydın fazla masayı yapıyor imamlara akp tili sapık ENSER VAKIF çalışanlarına ,cami ölü yıkıyıcılarına sapık imamlara .. bu arada aydının ANASIDA gece mesailerini uzatmış orospu fahişe anası aydının verin uyuşturucuyu parayı fazla mesai yaparlar bunlar ana oğul travesti aydın şen orospu fahişe anası aydın şenin .çamı helâları MUSALA TAŞI saoık İMAMIN merdiven altı ,parklar .mezarlar ap altları mork odası ..travesti aydının götünü sektirdiği meşhur yerler sertifikalı kart VİZİTLİ travesti aydın iğnesi aman dikkat TRAVESTİ AYDINDA ve orospu anasonda bağışında, sülâlesindeki aktarlarda HİÇ MİKROBU VAR ÇİNSEL İLİŞKİYLE BILAŞIYOR ..AYDIN TRAVESTİSŞ BU MİKROBU TAŞIYOR SAPIK İMAMLARA TECAVÜZCÜ DİN ADAMLARINDA BILAŞTIRMIŞ BÜTÜN AKP TİLİLİLERE .AYDININ BİR GÖT VEREN OLDUĞUNU UNUTMAYIN İBNELİK YAPIYOR GÖTÜNÜ SİKTŞRİYOR PARA VE UĞUŞTURUCU İÇİN TRAVESTİ AYDIN ŞEN ORTA OKUL MÜDÜR YARDIMCISI VELİKER BİLE İLİŞKİ KURMUŞ ÖĞRENCİ BABALARININ HEPSİ AYDIN ŞENİ OKUL HELÂSINDA GÖTÜNDEN SİKMİŞ.DUYRULUR TRAVESTİ AYDIN ŞEN .

Avatar
aydın 2018-06-23 20:32:13

Travesti aydın daha dün gece bizim mahalenin imamı seni sikti, ne o doymak bilmiyormusun .? Satılmış travesti aydına KOKEYİNİ çektirdim ver YANSIN yaptım ..!! Bir hafta götünün ÜZERİNE oturamıyacağının garantisi olarak götünün deliğini bile vidiyoya çekmiş ..daha doymadınmı azını bile sikmiş yamulmuş azın burnun . Travesti aydın ..oazar akşamı parti veriyorlar mış yıldızı travesti aydın diyorlar ..ver KOKEYİNİ sik aydını sabahlara kadar GÖTÜNDEN. azından sıkıldığı zaman çene düşük ahhh aydın şen ahh AYDIN ŞEN ORTA OKUL MÜDÜR YARDIMCISI AYDIN TRAVESTİSİ AYDIN ŞEN okullar tatil aydın fazla masayı yapıyor imamlara akp tili sapık ENSER VAKIF çalışanlarına ,cami ölü yıkıyıcılarına sapık imamlara .. bu arada aydının ANASIDA gece mesailerini uzatmış orospu fahişe anası aydının verin uyuşturucuyu parayı fazla mesai yaparlar bunlar ana oğul travesti aydın şen orospu fahişe anası aydın şenin .çamı helâları MUSALA TAŞI saoık İMAMIN merdiven altı ,parklar .mezarlar ap altları mork odası ..travesti aydının götünü sektirdiği meşhur yerler sertifikalı kart VİZİTLİ travesti aydın iğnesi aman dikkat TRAVESTİ AYDINDA ve orospu anasonda bağışında, sülâlesindeki aktarlarda HİÇ MİKROBU VAR ÇİNSEL İLİŞKİYLE BILAŞIYOR ..AYDIN TRAVESTİSŞ BU MİKROBU TAŞIYOR SAPIK İMAMLARA TECAVÜZCÜ DİN ADAMLARINDA BILAŞTIRMIŞ BÜTÜN AKP TİLİLİLERE .AYDININ BİR GÖT VEREN OLDUĞUNU UNUTMAYIN İBNELİK YAPIYOR GÖTÜNÜ SİKTŞRİYOR PARA VE UĞUŞTURUCU İÇİN TRAVESTİ AYDIN ŞEN ORTA OKUL MÜDÜR YARDIMCISI VELİKER BİLE İLİŞKİ KURMUŞ ÖĞRENCİ BABALARININ HEPSİ AYDIN ŞENİ OKUL HELÂSINDA GÖTÜNDEN SİKMİŞ.DUYRULUR TRAVESTİ AYDIN ŞEN .