banner87

Muharrem İnce'nin Büyük İstanbul Mitingi'ne kaç kişi katıldı?

Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce'nin İstanbul Maltepe'deki mitinginin ardından bir kez daha Maltepe miting alanının büyüklüğü ve mitinge katılım sayısı gündeme geldi.

Muharrem İnce'nin Büyük İstanbul Mitingi'ne kaç kişi katıldı?

Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce'nin İstanbul Maltepe'deki mitinginin ardından bir kez daha Maltepe miting alanının büyüklüğü ve mitinge katılım sayısı gündeme geldi.

23 Haziran 2018 Cumartesi 15:42
Muharrem İnce'nin Büyük İstanbul Mitingi'ne kaç kişi katıldı?

Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce , İstanbul Maltepe 'de yaptığı mitinge 5 milyon kişinin katıldığını söyledi.

Maltepe Parkı, İstanbul Anadolu yakası Maltepe sahilinde 400 metre genişliğinde ve 3,5 kilometre uzunluğunda 1 milyon 200 bin metrekarelik alana yapılan dolgunun ardından oluşturuldu.

CHP 'nin 2017'de yaptığı Adalet Mitingi'nin ardından da kapasitesi tartışma konusu yapılan Maltepe Miting alanı bugün hıncahınç doldu. Alana giremeyen onbinlerce yurttaş ise sahil şeridinde ve denizdeki teknelerden mitingi takip etti. 

İnce'nin Maltepe mitingi | Estonya devlet TV muhabiri: Burada Estonya'nın nüfusundan fazla insan var, bunu beklemiyordum

— Özdal Uysal (@ozdaluysal) 23 Haziran 2018

"5 MİLYON KİŞİ"

Muharrem İnce, mitinge 5 milyon kişinin katıldığını söyledi. Mitingi canlı yayınlayan Halk TV de polis kaynaklarının mitinge yaklaşık 5 milyon kişinin katıldığını doğruladığını duyurdu.

Alana giremeyenler dışarıdan mitingi takip etti.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.06.2018 20:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
che 2018-06-23 15:55:59

Dünyanın hiçbir yerinde hatta tayyip bile paralı lejyonerlerini bu kadar toplayamamıştır.
tayyip en sonunda senden ve partizancı yalakalarından kurtuluyoruz :))))

Misafir Avatar
. 2018-06-26 01:20:50 @che

https://www.youtube.com/watch?v=sxBxR4JIBQw

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
gercekler 2018-06-25 10:23:34 @che

https://www.youtube.com/watch?v=4qftcbQAOB4

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
castro 2018-06-23 20:15:24 @che

bunlar olacak arkadaşlar, şaşırdılar ve moraller bozuk, doğaldır bu... aslında miting falan olmadı maltepede ,hepsi animasyondu falan demediklerine şükredin... rahat olun, uyanık olun, umutlu olun.....

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
asgeri ucret 1603 tl en dusuk emekli maasi 939 Tl 2018-06-23 17:13:39 @che

SOĞAN, DOLARI GEÇTİ Akp ye OY YOK OYUMUZ MUHARREM INCE BEY E

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-06-23 17:12:58 @che

akp bay bayyy

Beğenmedim! (7)
Avatar
Trabzonlu Hayati dayı 2018-06-23 16:17:53

Türkiye'me Güneş doğdu ay doğdu.
Muharrem ince geldi umut oldu Işık oldu

Misafir Avatar
@Trabzonlu Hayati dayı x----NE OLDİİİİ? 2018-06-27 09:30:29 @Trabzonlu Hayati dayı

@Trabzonlu Hayati dayı x----ULA SİZİ FENA KANDİRMUŞLARDAAAA. SAHİ NE OLDİİİİ:-))))))))))))))))))))).

Beğenmedim! (0)
Avatar
Burak UYSAL 2018-06-23 15:56:09

2 milyon kişilik Ankara mitingine 40-50 bin kişi yalanını söyleyecek kadar müslüman olan AKP'liler, İstanbul mitingine de 500 bin kişi ile yalanlarına devam ediyorlar. Devletin polisi veriyor bu raporları, çıkar artık at gözlüklerini eyy koyun!
Altta ki yorumda daha ismini yayınlayacak cesarette olamayan bi at gözlüklümüz var!

Avatar
che 2018-06-23 16:03:46

TAYYYYYYİP BAY BAY CANIM BENİM

Misafir Avatar
Anonim 2018-06-25 12:57:45 @che

NOLDU CANIM BENİM :D

Beğenmedim! (0)
Avatar
che 2018-06-23 16:04:31

Dünyanın hiçbir yerindehiçbir lider bu kadar kalabalığı biraraya getirememiştir. Hatta tayyip bile paralı lejyonerlerini bu kadar toplayamamıştır.
tayyip en sonunda senden ve partizancı yalakalarından kurtuluyoruz :))))

Avatar
Tayyipsever 2018-06-23 15:47:37

Ölümüne tayyip erdoğan gümbür gümbür istemesenizde geliyor yaşasin

Misafir Avatar
tuncer 2018-06-23 18:12:13 @Tayyipsever

boku yediniz hırsızlar

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
ahmet 2018-06-23 16:08:40 @Tayyipsever

geber

Beğenmedim! (8)
Avatar
Asya killi 2018-06-23 16:01:45

Heyecan doruklarda

Avatar
RTE 2018-06-23 16:19:57

İT SÜRÜSÜ TOPLANMIŞ BİZİM ARKA BAHÇEDE GİDEYİM DE SUSTURAYIM

Misafir Avatar
çanakkale şehitleri. 2018-06-23 21:14:20 @RTE

Ananıda alıp gidersin, bunu ben değil senin reyizin söylüyor.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
RTE =aydin muharrem = aydin 2018-06-23 17:12:24 @RTE

vatan partili aydin sobe

Beğenmedim! (9)
Misafir Avatar
muharrem 2018-06-23 16:47:20 @RTE

siktir puşt

Beğenmedim! (20)