banner87

Muharrem İnce'nin heyetindeki isimlere gözaltı

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı İnce'nin Batı Trakya ziyareti kapsamında Yunanistan'ın Gümilcine kentinde gözaltına alınan Edremit Belediye Meclis üyeleri, 4 saat tutulduktan sonra serbest bırakıldı.

Muharrem İnce'nin heyetindeki isimlere gözaltı

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı İnce'nin Batı Trakya ziyareti kapsamında Yunanistan'ın Gümilcine kentinde gözaltına alınan Edremit Belediye Meclis üyeleri, 4 saat tutulduktan sonra serbest bırakıldı.

31 Mayıs 2018 Perşembe 23:18
Muharrem İnce'nin heyetindeki isimlere gözaltı

Edremit Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, İnce'nin ziyaretleri için bir gün önceden Gümilcine'ye giden Edremit Belediye Başkanı Kamil Saka ve beraberindeki Belediye Meclis üyeleri Mehmet Ertaş, Coşkun Taşkın ve Ali Yılmaz Diker'in, Yunan polisi tarafından arandığı belirtildi.

Yunan polisinin, içinde Türk bayrağı ve şapka bulunan çantaları taşıyan Ertaş ve Taşkın'a ters kelepçe taktığı kaydedilen açıklamada, söz konusu meclis üyelerinin yaklaşık 4 saat gözaltında tutulduktan sonra bırakıldığı ifade edildi.

'ARAMA YETKİLERİ YOKTU'

Açıklamada görüşlerine yer verilen Edremit Belediye Başkanı Kamil Saka, Muharrem İnce'nin seçim kampanyasına destek amacıyla Gümülcine'ye geldiklerini belirtti.

Gümrük'ten geçerken hiçbir problem yaşamadıklarını ve geceyi burada geçirdiklerini anlatan Saka, şunları kaydetti:

"Bugün Muharrem İnce'yi beklerken 2 arkadaşımızın yanına polis olduğunu öne süren sivil kişiler gelip ellerindeki torbalarda ne olduğunu sorarak ellerinde arama yetkisi olmamasına rağmen çantaları açtırdılar. Çantaların içinde çıkan 10 civarı Türk bayrağı ve üzerinde 'tamam' yazan şapka vardı. Bunları buradaki arkadaşlarımıza hediye olarak vermek üzere yanımıza almıştık. Hiçbir yetkileri olmadan aracımızı didik didik arayarak bayrakları da alarak arkadaşlarımızı gözaltına aldılar."

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 31.05.2018 23:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE 2018-05-31 23:23:02

abbas yolcu

Misafir Avatar
göz altına alındıklarında jop sokmuşlar mı? 2018-06-01 04:52:00 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
götünü siktiren adamdan cumhurbaşkanı olmaz 2018-06-01 00:57:24 @HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (4)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-05-31 23:36:37

Proje partisi akepe yi ve yancısı mhp yi gömün gitsin sandığa

Misafir Avatar
gömen Atatürk e gömmüş zaten 2018-06-01 04:52:31 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
götünü siktiren adamdan cumhurbaşkanı olmaz 2018-06-01 00:58:27 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (4)
Avatar
yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum 2018-06-01 02:04:53

AYDIN DENEK NIKLI SAHIS ATATURK E AGIR HAKARETLERDE IFTIRALARDA BULUNUYOR RESMEN SUC ISLIYOR SAVCILIK A DERHAL SUC DUYURUSUNDA BULUNUN IP ADRESI SIZDE ZATEN MEVCUTTUR LUTFEN CHP PARTISINEDE BURDAKI YAZDIGI IFTIRALARI ILETIN

Misafir Avatar
uyy vedadun daşşağı 2018-06-01 04:54:12 @yurt gazetesi yetkililerine sesleniyorum

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (2)
Avatar
Aydın Piçi 2018-06-01 00:56:57

Aydın piçi edepsiz senin babandır.

Misafir Avatar
en adi götveren 2018-06-01 05:21:12 @Aydın Piçi

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (1)
Avatar
erkan 2018-06-01 01:48:35

asıl akape ye bunlar yapılmalıydı yunanlılar daha yeni tanışıyor inceyle pamuk gibi adamdır alışacak yunanlılar inceye ama tayyop kalleş akapeee

Avatar
aydın 2018-06-01 00:17:45

edepsiz sen pislikleri denize döktük dersen yunan için,az bile yapmışlar

Misafir Avatar
götünü vedada ülkeyi ingilizlere teslim eden hain 2018-06-01 00:58:53 @aydın

adam kendi götünü kurtaramamış vedad çankayanın bahçesinde köklemiş. ulan cehape kim ülkeyi kurtarmak kim cehape hainlerin toplandığı bir partidir atatürk de hainlerden biriydi 1918de Türkiyenin kurulacağını ABD başkanı Wilson ilan etmişti İngilizler karşısında Filistin cephesinde sürekli ricat uygulayan iki komutandan biri cumhurbaşkanı diğeri başbakan oldu sözde almanlar yenilince yenik sayıldık nah almanlar yenilince yenik sayıldık götveren kemal petrol çıkan bölgeyi vedada götünü teslim ettiği gibi teslim etti istanbul işgal altındayken ankara hükümetinin ordusu ingilizlere tek bir kurşun bile atmamıştır lozan kabul edildikten sonra ingilizler kendileri çekilmiştir

Beğenmedim! (5)
Avatar
Unal 2018-06-01 04:10:23

YUNANLILAR KORKUSLARDIR UMMETIN VE OSMANLININ SON PAYITAHTI RECEP TAYIP ERDOGANIN YUNANLILARA VERDIGI ONSEKIZ ADAYI ALMAYA GELDI SANMISLARDIR ONDAN GOZALTINA ALMISLARDIR YOKSA TAYYIBIN KANKALARI FETULLAH GULENCILER GIBI SIGINMA IZNI VERIRLERDI

Misafir Avatar
vedadun daşşağı 2018-06-01 04:53:43 @Unal

İLK MİLLİ EĞİTİM BAKANIMIZ VE SAĞLIK BAKANIMIZ RIZA NUR'UN HATIRATLARINDA YAZAN ŞOK EDİCİ DETAY!!!

".Anlaşıldığına göre boşanma vak'asından iki-üç gün evvel, (M. Kemal'in karısı) Latife,(Latife'nin) kardeşi İsmail ile haremi Süreyya Paşa'nın kızı Melahat Ankara'ya gitmişlerdi. Çankaya'da misafir olmuşlar. O vakit Mustafa Kemal'in yanında kâtip sıfatıyla Halit Ziya'nın oğlu Vedad vardı. Güzel tüysüz bir çocuk. Bir akşam üzeri karanlık çökerken İsmail, Melahat balkona çıkmışlar. Bakmışlar Vedad, Mustafa Kemal'i
ağacın dibinde yapıyor.

Latife'yi çağırmışlar. O da görmüş. Bir kıyamettir kopmuş. Latife, Mustafa Kemal'e"Herşeyini gördüm, hepsine tahammül ettim. Artık buna edemem." demiş. Gazi(!) susmuş, İsmet'in evine gitmiş. "Bu karıyı şimdi boşayacağım" demiş. İsmet, sabahleyin erken Heyet-i Vekile'yi(Bakanlar Kurulunu) toplamış. Talaka (boşanmaya) karar vermişler(!) Latife'yi İsmet alıp, trene koymuş. Trende teselli etmek istemiş. Latife ona "Sus, sus! İsmet Paşa! İsmet Paşa! Sen ona bi

Beğenmedim! (2)
Avatar
ghhdh 2018-06-01 10:17:56

atatürke laf eden orospu cocugu senın ananı avradını s....