banner58

Muharrem İnce'nin horon videosu sosyal medyayı salladı

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, bugün Ordu mitingindeydi. Daha önce Aydın'da zeybek oynaması ile gündeme gelen İnce, bu kez Ordu-Giresun Havaalanı'nda horon oynarken görüntülendi. Bu görüntüler sosyal medyada binlerce beğeni aldı

Muharrem İnce'nin horon videosu sosyal medyayı salladı

CHP Cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, bugün Ordu mitingindeydi. Daha önce Aydın'da zeybek oynaması ile gündeme gelen İnce, bu kez Ordu-Giresun Havaalanı'nda horon oynarken görüntülendi. Bu görüntüler sosyal medyada binlerce beğeni aldı

13 Haziran 2018 Çarşamba 18:24
Muharrem İnce'nin horon videosu sosyal medyayı salladı

Muharrem İnce seçim çalışmaları kapsamında gezdiği illerde yöresel halk oyunlarını oynamaya devam ediyor. Daha önce Artvin’de bar, Aydın’da da zeybek oynayan İnce bu kez de Ordu-Giresun Havaalanın’da horon teperken görüntülendi.

Resmi sosyal medya hesabı Twitter'dan horon videosunu paylaşan İnce'nin paylaşımı binlerce beğeni aldı ve sosyal medyada kısa sürede yayıldı 

İşte o paylaşım ve aldığı tepkiler: 

      


 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 13.06.2018 18:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sn.INCE cok marifetli masallah 2018-06-13 19:09:04

birakin her cesit milli oyunlar oynamayi ata bile binebiliyor hatta diplomasi bile var

Misafir Avatar
işte lider işte destekçileri 2018-06-14 10:20:42 @Sn.INCE cok marifetli masallah

gümbür gümbür geliyor muharrem ,hırsızlık yok,rüşvet yok ,müteahhitlerden avanta almak yok,sigara içen gençlere padişah gibi ayaga kalkmıyorsunuz deyip rezil olmak yok,
yalan söylemek yok iki arapça dua okuyup gizli siyonist olmak yok.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALERJİ YAPAN SÖZ 2018-06-14 10:17:31 @Sn.INCE cok marifetli masallah

BAŞ komutan ince !!! ALLAH KORUSUN. bu adam kılıçdaroğlunun ipi ile dolaşıyor. kılıçdaroğluda AVRUPANIN, İSRAİLİN İPİ İLE DOLAŞIYOR. elindede hançeri var fırsatı bulursa Türkiyenin kalbine saplayacak. bunu anlamayan varmı daha?

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
tesbit 2018-06-14 10:13:10 @Sn.INCE cok marifetli masallah

Karikatüre iyi bakınız . bu sol kesim, bu muuhalefet KARANLIK bişeydir. bunları içimize sokanı kahrolsun. 24 Haziran seçimlerinde bu karanlık tan kurtulalım. ÖZÜMÜZE dönelim kardeşler. chp baraj altında.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
HANGİSİNE LAYIK ? 2018-06-14 10:11:09 @Sn.INCE cok marifetli masallah

OYNATMAYA AZ KALDI. diyeceğim ama bunlar oynatmış, tırlatmışlar. siyaset çöplüğünemi yoksa dans grubunamı göndersek bu inceyi ? iyide sırıtıyor aslında dans etsin. amaaan yok yok bunu siyasi çöplüye atın. yoks adans çı falan olursa çapkınlık, zamparalık zapt edemezsiniz. atın siyaset çöplüğüne.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kızdım şimdi 2018-06-14 09:56:02 @Sn.INCE cok marifetli masallah

ula manyakmısınız ne dansı ne belly si. Türkiye seçime gidiyor dans yarışmasınamı gidiyor?
dansçı ile mansçı ile işimiz olmaz. ülkemize idareci seçiyoruz dansçı değil.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
24 HAZİRANDA 2018-06-14 09:48:32 @Sn.INCE cok marifetli masallah

24 Haziranda ya ÜMMET SECDEYE KAPANIP ŞÜKÜRLER OLSUN DİYECEK, TÜRKİYE VE TÜRKİYE DOSTLARI ELHAMDÜLİLLAH ÜLKEMİZ KAZANDI DİYECEK........ yada haçlı , yahudi, siyonist ve içimizde bizden görünüp ama bizden olmayan fetönün pkk nın Avrupanın silahşörü , tetikçisi muhalefet içkiler içip sarhoş olup danslar edecek. KARAR SENİN OY namustur. ona göre OY KULLAN .

Beğenmedim! (1)
Avatar
Tarzan 2018-06-13 18:53:21

Muharrem İnce Bey, Sizin on parmağınız da on marifet varmış. Türkiye 25 Haziran sabahı Sizi Cumhurbaşkanı olarak görmek istiyoruz. Şizofrenik bir yönetim anlayışına son.

Misafir Avatar
: @Tarzan x---------------tarzan a 2018-06-14 09:54:26 @Tarzan

@Tarzan x----terbiyesizsin sen. ASENA yı untttun. hangisi incemi asenamı iyi dans ediyor.terbiyesiz seni.

Beğenmedim! (1)
Avatar
tayyip İNCE HASTALIĞA YAKALANMIŞ KAFAYI YEMİŞ BAKIR KÖY SİNİR VE RUH HASTALIKLARI HADTANESİNE KALDIRILMIŞ 2018-06-13 19:16:03

Yorumcular duyduk ,duymadık demeyin tayyip ince hastalığı kapmış .Kafayı üşütmüş Bakırköy akıl hastanesine kaldırılmış . Duyurul Sakın ziyaretşne gitmeyin tam deligömleklik olmuş saldırganolmuş . Tek hatırladığı ve konuştuğu benim sarayım benim ,benim ,benim diye bağırmak tan başka bir şey yapmıyormuş .Duyurulu aman dikkat edin . Geçeleri kabus görüyor gecenin bir yarısında İNCEEEEE ,İNCEEEEE ,MUHAREM İNCEEEE diye kabus gördüğünden dolayı bakırköy deli hadtan2dine kaldırılmış

Avatar
GÜLDÜKCE YÜZÜNDE GÜLLER AÇAN MUHREM İNCE .TÜRKİYEYE GÜVENCE MUHARAM İNCE . 2018-06-13 18:58:45

Güldükce TÜRK VATANIMIZDA GÜLLER AÇTIRAN BAŞKUMUTAN CUMHUR BAŞKANI MUHAREM İNCE .MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE GÜLLER AÇAR SEN GÜLÜNCE MUHAREM İNCE .

Misafir Avatar
GÜLDÜKCE YÜZÜNDE GÜLLER **********ciddimisin? 2018-06-14 11:18:00 @GÜLDÜKCE YÜZÜNDE GÜLLER AÇAN MUHREM İNCE .TÜRKİYE

@GÜLDÜKCE YÜZÜNDE GÜLLER ----çapkın biri seni bir gülücükle tavlar lenn. ne çabuk oltaya gelen birisin. yoksa ateşin başınamı vurmuş?

Beğenmedim! (1)
Avatar
cafer 2018-06-13 19:01:55

Birileri ince derde yakalandı rabim seçime kadar çektirmesin

Avatar
GÜLLER AÇAR GÜL YÜZÜNÜ GÖRÜNCE İNCE ,İNCE MUHAREM İNCE . 2018-06-13 19:07:44

MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE GÜLLER AÇAR GÜL YÜZÜNÜ GÖRÜNCE İNCE ,İNCE MUHAREM İNCE ..KALBİMİN İNCE GÜLÜ ,HASBAHÇENİ BÜLNÜLÜ GÜLLER AÇAR GÜL YÜZÜNÜ GÖRÜNCE İNCE ,İNCE MAHAREM İNCE TÜRKİYEYE GÜVENCE MUHAREM İNCE

Avatar
GÜLDÜKCE YÜZÜNDE GÜLLER AÇAN MUHREM İNCE .TÜRKİYEYE GÜVENCE MUHARAM İNCE . 2018-06-13 19:08:48

Güldükce TÜRK VATANIMIZDA GÜLLER AÇTIRAN BAŞKUMUTAN CUMHUR BAŞKANI MUHAREM İNCE .MUHAREM İNCE ,MUHAREM İNCE GÜLLER AÇAR SEN GÜLÜNCE MUHAREM İNCE .

Misafir Avatar
inceye 2018-06-14 10:14:35 @GÜLDÜKCE YÜZÜNDE GÜLLER AÇAN MUHREM İNCE .TÜRKİYE

.))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) çok güldümmm. çok komik yav. dansa dalmış pantolonu dişse haberi olmayacak. bu nasıl insan yav?

Beğenmedim! (2)
Avatar
inceye 2018-06-13 18:34:27

.-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))