Muharrem İnce'nin mitingine canlı yayın sabotajı

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin İstanbul Maltepe'de düzenlediği mitinge canlı yayın sabotajı düzenlendi.

Muharrem İnce'nin mitingine canlı yayın sabotajı

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce'nin İstanbul Maltepe'de düzenlediği mitinge canlı yayın sabotajı düzenlendi.

23 Haziran 2018 Cumartesi 15:39

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce , İstanbul Maltepe 'de büyük mitingini düzenliyor. İnce'nin mitingini merkez medya kısa aralıklarla yayınlarken, TÜRKSAT canlı yayın frekansına sabotaj yapıldığı bildirildi. Maltepe 'de konuşan İnce yaşanan olaya şu ifadelerle tepki gösterdi:

TÜRKSAT canlı yayın frekansına sabotaj yapıldığı bilgisi geldi. Erdoğan, gidiyorsun delikanlı ol öyle git. Gitmenin de bir şerefi var. Bu mitingi canlı yayında engelleyenleri, canlı yayında yargılayacağız.

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 23.06.2018 20:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
che 2018-06-23 16:02:09

Dünyanın hiçbir yerindehiçbir lider bu kadar kalabalığı biraraya getirememiştir. Hatta tayyip bile paralı lejyonerlerini bu kadar toplayamamıştır.
tayyip en sonunda senden ve partizancı yalakalarından kurtuluyoruz :))))

Misafir Avatar
Bu iş olmuş bu iş tamam 2018-06-23 17:17:04 @che

HALKIMIZIN CUMHURBASKANI MUHARREM INCE

Beğenmedim! (0)
Avatar
GELE ME 2018-06-23 15:45:47

BU TAYIPSEVER GÖT KILI NE DIYOR GIT TAYIBIN GOTUNUN KILI OL BOKUNU YALARSIN BELKI SANA BIR IHALE VERIR

Avatar
1100 odalı Sarayım var-fos adam.Erdoğan 2018-06-23 16:19:24

Fos fos fos fos.3500 korumalı 1100 odalı altın döşemeli sarayı olan fos adam.fos fos fos

Avatar
Tayyibsavar 2018-06-23 16:02:34

Helal olsun

Avatar
Tayyipsavar 2018-06-23 16:03:55

 Bu bu nedir bu ?Geçen havuz medyası İngiliz gazetesinin büyük manşette Erdoğan desteğini verdi dedi şimdik sırada ise bu.. hani İngiltere-İsrail teröre destek veriyordu? http://www.muhalifhaberler.com/israil-basini--erdogan-kazansin--chp-kazanirsa-biteriz--5467.html

Avatar
HALKIMIZIN CUMHURBAŞKANI MUHARREM İNCE 2018-06-23 17:25:14

Gümbür gümbür gelen MUHARREM İNCE çatlağın patlayın oyları çala çala iktidar oldu abbas yolcu

Avatar
.hadisi şerif..ey akp.li oku..!! 2018-06-23 19:07:08

RESULULLAH s..a.v efendim..buyuruyorki..
BİZİ ALDATAN VE BİZE YALAN SÖYLEYEN VE BİZE HİLE YAPAN BİZDEN DEĞİLDİR..KIYAMET GÜNÜ KENDİSİNE ŞEFAAT EDECEK BİR NEBİ ARASIN..ANCAK BULAMAYACAKTIR.
AKP..milleti aldatıyor yalan söylüyor.ve hile yapıyor.
yerleri ateş olsun..irin nehirlerinden su içsinler...zakkum yesinler..cennet yüzü görmesinler....amin..amin.

Avatar
Tayyipsever 2018-06-23 15:42:51

Ölümüne tayyip erdoğan gümbür gümbür istemesenizde geliyor yaşasin

Misafir Avatar
hadisi şerifi oku..akp.ye oy veren kişi..!!! 2018-06-23 19:08:22 @Tayyipsever

RESULULLAH s..a.v efendim..buyuruyorki..
BİZİ ALDATAN VE BİZE YALAN SÖYLEYEN VE BİZE HİLE YAPAN BİZDEN DEĞİLDİR..KIYAMET GÜNÜ KENDİSİNE ŞEFAAT EDECEK BİR NEBİ ARASIN..ANCAK BULAMAYACAKTIR.
AKP..milleti aldatıyor yalan söylüyor.ve hile yapıyor.
yerleri ateş olsun..irin nehirlerinden su içsinler...zakkum yesinler..cennet yüzü görmesinler....amin..amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
hileci akp.lileri hüsrana uğrat rabbim..amin. 2018-06-23 19:03:54 @Tayyipsever

Rabbim akp.ye fırsat vermesin..inşaAllahu taala..
perişan olsun akp. ve oy verenleri..iki cihan,da ellerimiz akp.lilerin ve oy verenlerinin yakasındadır..inşaAllah.
cehenneme sokmadıkça rahat etmeyeceğiz.
hilecileri..rabbim hilecileri biz göremiyoruz..gizli yapıyorlar ancak sen görüyorsun..
iflah etme..tuzaklarına karşı en büyük tuzak kuran sensin RABBİMİZ..
akp.yi mağlub eyle..GALİB ismiazamın hürmetine..amin..amin.amin.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dul kadınlar ve mazlumlar. 2018-06-23 19:01:07 @Tayyipsever

inşAllah imansız ölürsün.teyyipsever..amin..yerinizde cehennem olur..akp.liler sizi ordan kurtarır...hahahahahaahaaa cehenenemden akp.liler bunları kurtaracak..hihihihii

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
aydin 2018-06-23 17:15:33 @Tayyipsever

sobe

Beğenmedim! (0)