banner82

Muharrem İnce o gazeteciyi böyle madara etti

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Turgay Güler'in Twitter'dan paylaşımını alıntılayarak, ''Bu kişiyi tanımıyorum, kendisiyle hiç görüşmedim. yandaş medya dediğin tam da budur'' dedi

Muharrem İnce o gazeteciyi böyle madara etti

CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Turgay Güler'in Twitter'dan paylaşımını alıntılayarak, ''Bu kişiyi tanımıyorum, kendisiyle hiç görüşmedim. yandaş medya dediğin tam da budur'' dedi

02 Haziran 2018 Cumartesi 22:08
Muharrem İnce o gazeteciyi böyle madara etti

Güneş Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Turgay Güler sosyal medya hesabından ilginç bir iddiada bulunarak Muharrem İnce'yi Sıradışı programına davet ettiğini belirterek, ''Muharrem İnce Sıradışı'na gelemiyor. "Benim belirleyeceğim soruları sorarsa gelirim" diye haber yolladı! Böyle bir şeyi kabul etmem mümkün değil! '' ifadelerini kullandı

Cumhurbaşkanı adayı İnce ise Turgay Güler'in bu twitini alıntılayarak, '' Bu kişiyi tanımıyorum, kendisiyle hiç görüşmedim, haber yollamadım. zaten yandaş medya dediğin tam da budur:) beni Tayyip Erdoğan ile karıştırıyor!'' açıklamasında bulundu. 

Önerilen Haberler
Son Güncelleme: 02.06.2018 23:32
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 22:11:29

Allah (cc) ile aldatmayan, kendi ve aile efradının mal varlığını kuruşuna kadar açıklayacak, transkriptinin ve diplomasının sahte olmadığını ispatlayabilecek, kanmayan, kandırılmayan ve kandırmayan cumhurbaşkanı istiyoruz

Misafir Avatar
CUMHURBASKANI ADAYLARI 2018-06-03 10:31:13 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

universite diplomalarini transkript dahil gostersin

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ya diploma gösterilsin veya adaylıktan çekilsin.. 2018-06-03 01:17:03 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

DİPLOMA SAHTE İSE NASIL ADAY OLUYOR..AKP.nin başı.?
ya diplomayı (orjinal ) göstersin..ispat etsin veya adaylıktan çekilsin.
millet şu anda şuphe içindedir..
Eğer gerçek ise zaten sorun yok..
sahte ise..3.5 yıllık imza ile çıkarttğı kanun ve khk.ler hepsi iptal olur.
Aldığı maaşlarda geri ödemeye mecbur kalır..
öyle değilmi? ey millet.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
. 2018-06-02 23:17:49 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

https://odatv.com/muharrem-inceye-karsi-konusmalari-alkislayan-2.-ordu-komutani-hakkinda-feto-iddianamesinde-neler-yaziyor-02061852.html

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
it ürür kervan yürür 2018-06-02 23:00:24 @SIKILDIK ARTIK TAMAM

Sayin Ince, cevap vermeyin. Cevap verirseniz ters algi operasyonu yapan Türk olmayan unsurlar havaya giriyor. Bunlari ciddiye alan kim?

Beğenmedim! (0)
Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 22:21:44

Feto'dan mı öğrendin çamur at izi kalsın algı operasyonlarını. Senin çapın ne ki Sn. İnce'ye aşık atıyorsun. Sen git saray bahçesine atılan kemikleri yala.

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 22:13:53

Sarayın kemik yalayıcıları devrede. Sn. İnce gümbür gümbür geliyor çirkefleşiyorlar. Proje partisi akepe yi ve yancıları mhp-bbp yi sandığa gömeceğiz

Avatar
SIKILDIK ARTIK TAMAM 2018-06-02 22:17:26

MİLLET ittifakının önlenemez yükselişi nedeniyle korkuyorlar Güneş vatandaş için doğacak karanlıklar aydınlığa kavuşacak karanlıkta iş tutanlar iyot gibi açığa çıkıyor

Avatar
Mavi göz,sarı saç. 2018-06-02 22:18:38

MILLETIN GÖZÜNDE YALAKALARIN ITIBAR KAYBETTIRME ÇABALARI.BÖYLE ÇAĞRI YAPILACAKSA TRT VEYA TELE1 LE YADA
HALK TV ILE HABER ULAŞTIRIN.YANI BU TV LERDE ŞAHSEN EKRANLARA ÇIKIP,SAYIN INCEYİ PROGRAMA DAVET EDIYORUM
DE.MILLET BILSIN.ERKEKÇE DAVRANIN,YALAMALAR GIBI DEĞİL.SAYIN MUHARREM INCE GELMEZ ISE MILLET CEZASINI KESER

Avatar
vatandaş 2018-06-02 23:15:23

Birde gazrtecilik yapıyor yaziklar olsun sana da kaleminede bu kadar mı kisiliksizleslestiniz

Avatar
er 2018-06-02 22:30:04

24 haziranda millet itifaki geldiginde gercek medya dogacak yanli yandas medyanin yüz karasi gazeticiler patronlari tarihin ihanet cöplügüne atilacak .millet itifaki gümbür gümbür geliyor hayirli güzel günler bekliyor türkiyem .

Avatar
Oyumuz inceye 2018-06-03 00:04:07

Sizler böyle çamur atmaya devam edin daha fazla güçleniyoruz başınızdakiyle hergün çamur atın